header 2

יום שני, 14 בנובמבר 2016

ישראל: עם הגעתו של דונלד טראמפ כנשיא ארה"ב קרן הגידור Adar Macro חוזה מומנטום כלכלי חיובי


הגעתו של דונלד טראמפ כנשיא ארה"ב קרן הגידור Adar Macro חוזה מומנטום כלכלי חיובי


עלייה של 1% בשיעורי הריבית ב-2017

ירושלים, 14 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE):

זאב מרינברג, נשיא קרן הגידור Adar Macro של Adar Capital Partners, מאמין שטראמפ יהיה מאוד חיובי עבור ישראל, כי הממשל הדמוקרטי של אובמה נטה להתערב בענייניה הפנימיים באופן לא הולם. אצל טראמפ, אומר מרינברג, ישראל תיהנה מיותר חופש תנועה לנהוג לפי המדיניות הכלכלית שלה.

Adar Capital Partners צופה שעם הגעתו של דונלד טראמפ כנשיא ארה"ב, שיעורי הריבית יעלו ב-0.25% בטווח הקצר ויגיעו ל-1.75% ב-2017.

לדעת זאב מרינברג, טראמפ יתרכז בעיקר בפיתוח הכלכלה האמריקנית המקומית, חיזוק התשתיות ושימוש במדיניות פיסקלית, והתוצאה תהיה שיעורי ריבית גבוהים יותר בטווח הבינוני שיאוזנו על ידי חשש מעלייה באינפלציה, וזה ישפיע על ההתנהגות של הפד ובנקים מרכזיים.

מרינברג אומר שלנשיא העתידי טראמפ יש יתרון עתידי על פני אובמה כי הוא מבין טוב יותר את הדינמיקה של הכלכלה ונהנה מתמיכה פוליטית רחבה של שני בתי המחוקקים. אולם, משום שיש הרבה בועות נכסים ומתחילים משיעורי ריבית שליליים, השוק יבצע תיקונים מתונים בחודשים הראשונים של 2017.

הנשיא של Adar Macro גם מאמין שטכנולוגיות חדשות והשימוש הנרחב באינטרנט יובילו ליותר ויותר תנודתיות בקבלת החלטות השקעה. המדיה וסקרי דעת קהל הם כבר לא אמצעי ניבוי טובים מי ינצח בבחירות, כפי שראינו בברקזיט, בקולומביה ועכשיו בארצות הברית. כתוצאה מכך, החלטות השקעה ימשיכו להתקבל ברגע האחרון.

אודות Adar Capital Partners

Adar Capital Partners Ltd. ("ACP") מספקת ייעוץ השקעות למשקיעים מוסדיים, משרדים משפחתיים וקרנות של השקעות פרטיות. Adar Macro Fund, הקרן העיקרית של ACP, מנהלת נכסים ביותר ממיליארד דולר. בהנהלת המייסד ומנהל ההשקעות הראשי, זאב מרינברג, Adar פיתחה אסטרטגיית השקעות ורקורד היסטורי מאוד מצליחים עם התמקדות עיקרית בשווקים פיננסיים באמריקה הלטינית ואירופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.