header 2

יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

Papabubble חנות הסוכריות בעבודת יד, עם למעלה מ-40 סניפים ברחבי העולם מגיעה לישראל!

לאחר שכבשה את הערים המרכזיות בעולם מגיעה "papabubble" חנות הסוכריות הצבעונית והמרגשת למרכז תל אביב
" papabubbleהיא חוויה משמחת, צבעונית ויצירתית מעולם אחר" מרתה סטיוארט
 papabubbleפתחה את החנות הראשונה שלה בשנת 2004 בעיר ברצלונה. המטרה הייתה לשחזר את האמנות העתיקה של ייצור סוכריות בעבודת יד ולתת ללקוחות החנות חוויה כפולה, המשלבת צפייה בתהליך העתיק של הכנת הסוכריות וטעימות של סוכריות במגוון טעמים וצבעים ייחודיים.
papabubble מהווה מוקד משיכה מתקתק וצבעוני לאלפי אנשים ברחבי העולם הנהנים מהחוויה והטעם הייחודיים לה. החנות בנויה כך שהעוברים והשבים יוכלו להתבונן בקסם תוך שהוא מתהווה לנגד עיניהם וגם להשתתף בתהליך ייצור של הממתקים במקום או פשוט להזמין סוכריה ממותגת משל עצמם.
מאז הוקמה לפני למעלה מעשור, שואפת papabubble לשמור על תהליך הייצור המסורתי של הסוכריות במקום, ויחד עם זאת מבקשת להפתיע, לשמח את בלוטות הטעם ולרגש את הדמיון בכל ביקור מחדש עם טעמים, עיצובים, רעיונות, מרקמים חדשים וחוויה מושלמת בכל סוכרייה.
מיכל רובין שרכשה את הזכיינות הבלעדית של papabubble בישראל לאחר שנשבתה בקסם של המקום פנתה אל הבעלים, שהתלהבו מהיוזמה, מכיוון שלאחר שנפתחו למעלה מ-40 חנויות במיטב הערים הקסומות בעולם ביניהן טוקיו, אמסטרדם, בייג'ינג, פריז, איסטנבול, סאו פאולו ועוד, היה זה אך מתבקש שהחנות הבאה תיפתח במרכז תל אביב!
פאפהבאבל ישראל תיפתח במהלך חודש נובמבר ברחוב דיזנגוף 179 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.