header 2

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

המרכז הרפואי שערי צדק בוחר ב-RIS של eRAD


הקלות של השילוב גורם מניע עבור בית החולים היוקרתי בישראל


גרינוויל, קרוליינה הדרומית, 18 בנובמבר 20 (GLOBE NEWSWIRE***):

eRAD הודיעה היום שהמרכז הרפואי שערי צדק (שערי צדק) בחר במערכת המידע הרדיולוגי (RIS) של eRAD כדי לנהל באופן חלק ודינמי את זרימת העבודה הקלינית והעסקית שלו.

ההתקנה של ה-RIS של eRAD מהווה הרחבה גדולה יותר של בסיס ההתקנות של החברה בישראל. eRAD היא חברת בת של RadNet, Inc. וספקית מובילה של פתרונות ניהול תמונות ונתונים רדיולוגיים מבוססי תקנים ואינטרנט.

שערי צדק הוא המרכז הרפואי הגדול ביותר בירושלים, המשתרע על קמפוס של 11 אקרים (בערך 45 דונם) ומציע שירותים בהתמחויות רפואיות רבות. שערי צדק, שמפורסם גם בגלל מרכז וילף לאישה וליילוד, שנולדו בו השנה 21,000 תינוקות כאחת ממחלקות היולדות הכי פעילות בחצי הכדור המערבי, ורפואת הטראומה והחירום, הוא גם מוסד אקדמי ומחקר מאוד מוערך.

פרופסור יונתן הלוי, המנהל הכללי של שערי צדק, אמר: "היכולת למדוד את כל ההיבטים של הטיפול הרפואי – מהפקת דוחות ועד להגשת חשבונות – קריטית לאיכות, ולאיכות יש תפקיד מרכזי במשימה שלנו בשערי צדק. eRAD תיתן לנו ראות שלמה בכל היבט של זרימת העבודה שלנו בדימות, שתעמיק ותחדד את יכולתנו לשרת את המטופלים שלנו".

הגמישות של הארכיטקטורה של eRAD מאפשרת שילוב ישיר עם המערכות הקיימות בשערי צדק. גם מערכת ה-PACS של בית החולים וגם מערכות EMR הקנייניות שלו, וכן פלטפורמת זיהוי הדיבור, יתמשקו באופן חלק עם ה-RIS של eRAD, כך שאפשר יהיה להשיג יצרניות רבה יותר מקיר לקיר.

"ניתוב ברור של נתונים הוא חיוני", אמר ד"ר הלוי. "הטכנולוגיה של eRAD מבטיחה שנתונים לא ננטשים במערכות הנפרדות האלה, ואנחנו יודעים, לדוגמה, בדיוק מה קורה במהלך הביקור של כל מטופל מ-א' עד ת'. בגלל הגודל והקצב שלנו, מועיל מאוד שיש לנו את הבהירות הזאת – הביטחון ששום דבר לא הולך לאיבוד".

זרימת המידע החלקה הזאת, יחד עם התכונות החזקות של ה-RIS של eRAD, מועילות גם לגורמים מפנים. ההפקה היעילה של דוחות מסייעת להמשכיות טיפול רבה יותר, ובנוסף RADAR, הפלטפורמה של eRAD לתקשורת קלינית, מאפשרת לקלינאים שיתוף פעולה מאובטח. שיתוף תואם דו-כיווני – באמצעות טלפון, SMS או דואל – של מידע קליני מכל סוג שהוא, מכל או אל כל מכשיר, מאפשר תקשורת יותר מדויקת ומהירה.

"הלב של הפתרון שלנו הוא שיתוף פעולה", אמר יוסי אבניאל, המנהל הכללי של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-eRAD. "אנחנו מאפשרים לנתונים לזרום באופן חופשי בין אתרים בארגון, ומשערי צדק לגורמים המפנים ולמטופלים שלו, ובכך אנחנו מספקים את הכלים שנחוצים לשיתוף פעולה קליני איתן. וזה תמיד מוביל לטיפול טוב יותר במטופלים. אנחנו מאוד שמחים ששערי צדק הוא חלק מרשת ההתקנות הגדלה שלנו בישראל".

אלעד פתרונות בתל אביב, ספקית ה-EMR המובילה בישראל והשותפה של eRAD, תתקין את מערכת ה-RIS בשערי צדק. אלעד כבר התקינה מערכת RIS של eRAD בכמה מקומות בישראל ומספקת תמיכה 24/7.

אודות המרכז הרפואי שערי צדק

המרכז הרפואי שערי צדק הוא בית החולים הרב-תחומי הגדול בירושלים, עם 30 מחלקות אשפוז ו-70 מחלקות אשפוז יום. הוא מעניק טיפול לחולים מכל גזע, לאום ודת מאז הקמתו ב-1902. המרכז הרפואי שערי צדק בידל עצמו כמרכז בעל שם לטיפול מתקדם ורחום ומשמש כבית חולים אוניברסיטאי שמסונף  מבחינה אקדמית באופן מלא לפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית, ירושלים. למידע נוסף בקרו באתר www.szmc.org.il.


אודות eRAD, Inc.

eRAD מציעה חבילה שלמה של פתרונות זרימת עבודה לענף הדימות. ה-RIS שלה עם אישור שימוש משמעותי שלב 2, ה-PACS מבוססת אינטרנט ופתרונות זרימת העבודה באתרים מרובים משמשים עסקי טלרדיולוגיה, קבוצות קריאה מיוחדת, קבוצות קריאה באתרים מרובים, בתי חולים ומרכזי דימות ללא אשפוז. עם יותר מ-500 לקוחות בארה"ב ומחוצה לה, המוצרים של eRAD זמינים כפתרונות מתארחים מבוססי ענן או כפתרונות ארגוניים פנימיים. למידע מוסף, בקרו באתר www.erad.com.

 
אודות אלעד פתרונות

אלעד פתרונות היא הספקית החשובה ביותר של פתרונות EMR בישראל. היא הוקמה ב-2003 כמפתחת נישה של פתרונות מחשוב בתחום הרפואה, ומערכת ה-EMR שלה Chameleon מותקנת בכמעט עשרים בתי חולים בישראל. כיום משתמשים ב-Chameleon אלפים רבים של ספקי שירותים רפואיים במוסדות רפואיים מובילים, כולל בתי חולים כלליים, בתי חולים לילדים, מחלקות אמבולטורית, שיקום, גריאטריה, פסיכיאטריה, יולדות ומקומות רבים אחרים. למידע נוסף, בקרו באתר www.elad-health.com.

 
אודות About RadNet

RadNet, Inc היא הספקית הכלל ארצית המובילה של שירותי דימות אבחנתי עצמאיים באתרים קבועים בארצות הברית על בסיס מספר האתרים וההכנסות השנתיות מדימות. ל-RadNet יש רשת של 306 מרכזי דימות ללא אשפוז בבעלותה ו/או בהפעלתה. שוקי הליבה של RadNet הם קליפורניה, מרילנד, דלאוור, ניו ג'רזי, ניו יורק, פלורידה ורוד איילנד. בנוסף, RadNet מספקת פתרונות של טכנולוגיית המידע לרדיולוגיה, שירותי טלרדיולוגיה מקצועיים ומוצרים ושירותים קשורים אחרים ללקוחות בענף הדימות האבחנתי. יחד עם רדיולוגים קשורים, וכולל עובדים וטכנאים במשרה מלאה ויומיים, יש ל-RadNet יותר מ-7,000 עובדים.

למידע נוסף, בקרו באתר www.radnet.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.