header 2

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

טיפים לקנייה מוצלחת ובטוחה ב-eBay

באדיבות אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל
 
חברת eBay מציגה חמישה טיפים לרכישה מוצלחת ובטוחה ב-eBay:
 
1.     קנו רק ממוכרים אמינים - פידבקים שנותנים הקונים לאחר ביצוע הרכישה, מרכיבים דירוג של המוכר, המשמעות של דירוג גבוה היא שיותר אנשים קנו והיו מרוצים. הקפידו לקנות ממוכרים אמינים.
2.     סידור תוצאות החיפוש - הקלדת שם המוצר בשורת החיפוש תניב, לרוב, מספר רשומות רב מאוד. ניתן לסדר את התוצאות בכמה דרכים, best match – יסדר התוצאות לפי ההתאמה הגובהה ביותר למילות המפתח. Price + Shipping: lowest first – התוצאות יסודרו לפי מחיר המוצר + המשלוח הנמוך ביותר. 
3.     קראו את האותיות הקטנות – הקפידו לקרוא את תיאור המוצר וגם את האותיות הקטנות – בקניית בגדים, חשוב לשים לב להרכב הבד, בהזמנת סטים, חשוב לקרוא מה כולל הסט וכמה חלקים, במידה ומשהו לא ברור – כתבו למוכר ושאלו אותו.
4.     מקורי או חיקוי? בחיפוש של מותג אמיתייש לכתוב בושת החיפוש את המילה Genuine, למשל Genuine Leather (עור אמיתי), charger genuine HTC (מטען HTC מקורי) וכיוב'.
5.     זכייה במכירה פומבית מחייבת! זכייה במכירה פומבית היא התחייבות לקנות. במידה ושיניתם דעתכם, עליכם לפנות למוכר ולבקש ביטול. במקרה של אי תשלום שיטתי ניתן להיענש אף בחסימה.
 
כמה מילים על עלויות מכס
 
·        עד 75 דולרים - פטור לחלוטין ממסי יבוא.
·        עד 500 דולרים - פטור מתשלום מכס בלבד, וחייב בתשלום מע"מ ומס קניה אם חל (מס קניה חל לדוגמא על: טלוויזיות, טלפונים סלולאריים)
·        בין 500 ל 1000 דולרים - חייבים בתשלום מע"מ וכן, במכס ובמס קנייה (אם חלים), על פי הקבוע בצו תעריף המכס.
·        מעל 1000 דולרים - או במשלוח של טבק, סיגריות, כוהל, ומשקאות משכרים – חייבים בתשלום מע"מ וכן, במכס ובמס קנייה (אם חלים) כפי שמשולם על ידי יבואן שמייבא בייבוא מסחרי
 
נקודה למחשבה - רשות המסים בישראל מצהירה שתי חבילות או יותר שיישלחו מאותו ספק לאותו לקוח בהפרש של עד 72 שעות, ייחשבו כמשלוח אחד שפוצל, ומסי היבוא יחושבו לפי ערכם הכולל של כל הטובין יחד. מבדיקה שלנו זיהינו שבתחום ההנעלה הלבשה וקוסמטיקה אשר שם חלים עלויות מכס של 66%-12% הצרכנים הישראלים רכשו בסכומים נמוכים שלא עלו מעל 300 דולרים.
 
עם השינוי בעלויות מכס בסכומים שעד 500 דולרים, הצרכן הישראלי יכול ליהנות ממבצעים ולבצע רכישה גדולה ואחידה ובנוסף יתאפשר חסכון של 12% (מכס עבור הנעלה וקוסמטיקה).
 
מחזורי הקנייה של נעליים: מעל 8000 קניות בשלושת חודשים האחרונים.
קוסמטיקה וטיפוח: מעל 10 אלף מוצרים בשלושת החודשים האחרונים.
 
 
###
אודות eBay
eBay (נסד"ק: EBAY) מחברת בין מיליוני קונים ומוכרים מרחבי העולם ויוצרת הזדמנויות מסחר מקוונות. נוסדה בשנת 1995 בסן חוזה, קליפורניה, eBay היא פלטפורמת המכירות התוססת ביותר בעולם, בשנת 2014 הוצעו ב- eBay מוצרים בשווי 83 טריליון דולר. למידע נוסף: אתר eBay
 
בישראל פועלת eBay באמצעות מרכז פיתוח בנתניה העוסק במידע מובנה (Structure Data) וכן חטיבה עסקית המקדמת עסקים ישראליים בפלטפורמת המסחר העולמית של החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.