header 2

יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

אג'יליסיס תציג ב-HOSPACE 2016 בבריטניה

המשתתפים יראו פתרונות של ניהול נכסים, נקודות מכירה, תשלומים ועוד
לונדון, 10 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
Agilysys, Inc אג'יליסיס (Nasdaq:AGYS), ספקית גלובלית מובילה של פתרונות ושירותי תוכנה מהדור הבא לתחום האירוח, הודיעה היום שהחברה תציג ב-HOSPACE 2016, הכנס השנתי שבחסות איגוד העוסקים באירוח (HOSPA), הארגון החינוכי ללא מטרת רווח המוביל בבריטניה לעוסקים בכספים, ניהול הכנסות ומחשוב בתחום האירוח. הכנס יתקיים ביום חמישי, 10 בנובמבר בסופיטל לונדון היתרו.
"אנחנו שמחים במיוחד להשתתף ב-HOSPACE השנה, כי לאחרונה פתחנו משרד בלונדון", אמר ג'יימס סלייטר, המנהל הכללי של אג'יליסיס באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "חווינו צמיחה גלובלית משמעותית בשנים האחרונות, במיוחד באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ואנחנו מודים על ההזדמנות ליצור קשרים עם רבים מהעוסקים באירוח שמשתמשים בפתרונות שלנו. המשימה שלנו היא לעזור למלונות ומקומות אירוח אחרים לייעל את הפעילות, להגדיל את הרווחיות ולהעצים את חוויית האורחים באמצעות ההשקעה שלהם בטכנולוגיה, ואנחנו נרגשים להציג את תיק המוצרים המוביל בענף שלנו".
אג'יליסיס מציעה מגוון רחב של פתרונות ושירותי תוכנה הטובים בענף למלונות, אתרי נופש, בתי קזינו, אוניות נופש, מסעדות, אצטדיונים ומקומות אירוח אחרים. תיק המוצרים שלה כולל מערכות לניהול נכסים, נקודות מכירה, מלאי ורכש, בינה עסקית, ניהול הזמנות ושולחנות, תשלומים, ניהול עובדים וניהול מסמכים.
אג'יליסיס, שמתמקדת בפיתוח פתרונות מדרגיים מהדור הבא, קובעת סטנדרטים חדשים באמצעות יישומי תוכנה שמפשטים את היעילות ומשפרים את השירותים לאורחים, במיוחד מערכות ניהול הנכסים ונקודות המכירה שלה. InfoGenesis® POS שזכה בפרסים הוא פתרון נקודות מכירה מקיף שמשלב יישומי מסוף וטבלט עם מסך מגע קלים לשימוש עם יכולות אוף-ליין מובילות בענף. יכולות הגדרת התפריט והפריטים בדרגת הארגון שלו, פונקציות הדיווח והניתוח החזקות והתמיכה בשפות רבות מגדילות את גמישות השירות ומגבירה את היעילות התפעולית. InfoGenesis Flex, שמציע פונקציונליות מלאה של נקודות מכירה במכשיר טבלט נוח, מספק חוויית סלולר ממוקדת אורחים ועשירה בפונקציות לפעילויות של הגשת מזון על שפת הבריכה, בפאטיו חיצוני, רצפות של כנסים ופעילות קייטרינג אחרות.
Visual One® PMS היא מערכת לניהול נכסים מקיפה ומשולבת במלואה שמציעה מגוון רחב של תכונות ופונקציות הטובות בענף, כולל פעולות משרד קדמי, היסטוריה של האורחים, מחלקת משק, ניהול הזמנות ועוד. בנוסף ליכולות ה-PMS המובילות בענף שלה, המערכת מציעה מודולים אופציונליים של חשבונאות, פעילויות, ניהול מועדונים, חשבונאות השוואות, חשבונאות קונדו, שיווק לאורחים, מכירות וקייטרינג וניהול ספא. תכונות אחרות כוללות מחשב תעריפים וזמינות, מסכים משופרים לחיפוש שהיית אורחים ועגלת קניות מקוונת.
"אנחנו שמחים שאג'יליסיס משתתפת ב-HOSPACE 2016", אמרה מנכ"לית HOSPA ג'יין פנדלברי. "הנוכחים יקבלו הזדמנות לדעת יותר על פתרונות ושירותי התוכנה של ספקית טכנולוגיות האירוח הכלל עולמית הזאת בתערוכת המחשוב הפופולרית שלנו, שנלווית לכנס. תערוכת הפתרונות הטכנולוגיים שלנו מספקת למשתתפים בכנס אפשרות לצפייה והתנסות בטכנולוגיות הכי עדכניות, והתערוכה השנה תהיה הכי מלהיבה עד היום".
HOSPA הוא הארגון החינוכי המוביל בבריטניה לעוסקים בכספים, ניהול הכנסות ומחשוב בתחום האירוח. הארגון ללא מטרת רווח מציע לחבריו מגוון רחב של הזדמנויות ומוכר כאוטוריטה בענף האירוח בבריטניה. HOSPACE הוא הכנס השנתי החד יומי של הארגון שכולל נואמים מוכרים מהענף, סדנאות, מצגות אינטראקטיביות ותערוכה של פתרונות טכנולוגיים לאירוח.
אודות אג'יליסיס
אג'יליסיס היא חברה טכנולוגית מובילה שמספקת פתרונות ושירותי נקודות מכירה, ניהול נכסים, מלאי ורכש, ניהול עובדים, ניתוחים, וניהול מסמכים סלולריים לענף האירוח. הפתרונות והשירותים של החברה מאפשרים למנהלי נכסים להתחבר, להתקשר ולבצע עסקאות עם לקוחותיהם על ידי פישוט הפעילות, שיפור היעילות, הגברת הגיוס ונתח הארנק של האורחים והעצמת חוויית האורח. אג'יליסיס משרתת ארבעה מגזרי שוק עיקריים: הימורים, של תאגידים ושל שבטים; מלונות, אתרי נופש ואוניות נופש; ניהול שירותי קייטרינג; מסעדות, אוניברסיטאות, אצטדיונים ושירותי בריאות. חלק גדול מההכנסות המאוחדות של החברה מקורן בשירותי תמיכה בחוזים, תחזוקה ומנויים. אג'יליסיס פועלת ברחבי צפון אמריקה, אירופה ואסיה, עם שירותים תאגידיים שנמצאים באלפרטה, ג'ורג'יה. למידע נוסף, בקרו באתר www.agilysys.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.