header 2

יום ראשון, 2 במאי 2021

פינרג'י נכנסת לתחום אגירת האנרגיה

 

פינרג׳י תטמיע את טכנולוגיית האבץ אוויר שפיתחה במתקן אנרגיה סולארית של דוראל

 

 

 

להערכת החברה בכוח הטכנולוגיה שפיתחה, לאגור כמות גדולה של אנרגיה, למשך רב ובעלות נמוכה משמעותית מהפתרונות הקיימים כיום בשוק

 

 

פינרג׳י פעילה כיום ב – 3 השווקים המהותיים ביותר בעולם בתחום האנרגיה המתחדשת יחד עם שותפים גלובליים אסטרטגיים:

 

  • אגירת אנרגיה
  • רכבים חשמליים
  • מתן פתרונות גיבוי אנרגיה

 

-

 

 

לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י:  ״היום אנו מממשים עוד שלב בחזון האסטרטגי שלנו ונכנסים לשוק הגלובלי הענק של אגירת אנרגיה עם שותף איכותי ומנוסה – דוראל.

לפינרג׳י 3 זרועות עסקיות: פעילות בשוק אגירת האנרגיה, בשוק הרכבים החשמליים, ומתן פתרונות גיבוי אנרגיה. כאשר המשותף לכל התחומים הוא הפנייה לשווקים ענקיים והשותפים האסטרטגיים המשמעותיים שמצאנו בכל אחת מהזרועות.
אני סמוך ובטוח כי יחד עם השותפים הגלובלאלים שלנו נצליח להביא להצלחות בעזרת השימוש בטכנולוגיה הירוקה שפיתחנו, שתתורגם להכנסות משמעותיות והצפת ערך אמיתית לבעלי המניות שלנו.
רק אתמול הודענו על שיתוף פעולה עם אחת מחברות מגדלי התקשורות הגדולות בעולם שלה 180,000 אתרי תקשורת, לפיילוט משותף למערכות גיבוי אנרגיה באתרי תקשורת בהודו. זאת בנוסף לפרויקט עם חברת אריקסון שדיווחנו מוקדם יותר השנה. פרויקטים אלו מגיעים לאחר הצלחה בהתקנות של מערכות גיבוי לחברת סלקום, החברה התקינה כ-50 מערכות ולאחרונה קיבלה הזמנה נוספת ל-100 מערכות נוספות לטובת התמודדות עם הפסקות חשמל באתרי תקשורת.
כזכור, לפני כחודש וחצי רשמנו אחד מההישגים המרשימים ביותר כאשר הצלחנו ליצור שיתוף פעולה רחב היקף בהודו במסגרתו הקמנו חברה משותפת בבעלות פינרג׳י וענקית האנרגיה ההודית Indian Oil, ויחד עם 3  יצרניות רכב מובילות בהודו יצאנו לדרך מרגשת לבחינת שימוש בסוללת האלומיניום-אוויר שפיתחנו לרכבים חשמליים. במסגרת שיתופי הפעולה יבחנו היבטים מסחריים בסוללת האלומיניום-אוויר לצורך פיתוח אבי-טיפוס, ניסויי שטח והתאמת סוללת האלומיניום-אוויר לשוק ההודי העצום ובפרט לרכבים החשמליים של שתי יצרניות הרכב.״

 

ישראל, תל אביב, 29 לאפריל 2021 - חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג)  המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), הודיעה היום  כי חתמה על הסכם עם חברת דוראל לקידום, פיתוח, אינטגרציה, של פרויקט אגירת אנרגיה שיכלול את הטעמת טכנולוגיית האבץ-אוויר של החברה במתקן האנרגיה של דוראל. בהתאם למזכר ההבנות, פינרג׳י תהיה אחראית על ההתקנה, תפעול, הדרכה, החלפת ציוד ותחזוקה של מערכת האגירה החדשנית והאינטגרציה שלה עם מתקן האנרגיה של דוראל ואילו דוראל, תסייע בהתקנה של מערכות אלו ותתרום מהנסיון הטכנולוגי והתעשייתי שלה בתחום האנרגיה המתחדשת.

 

להערכת פינרג׳י, טכנולוגיית האבץ-אוויר שלה עשויה להציע פתרון לאגירה בעלת קיבולת אנרגיה גדולה (שעות רבות של אגירה) בעלות נמוכה משמעותית מהפתרונות הקיימים כיום בשוק.


שוק אגירת האנרגיה למתקנים של אנרגיות מתחדשות נמצא בתאוצה ובהתאם למחקר של Bloomberg New Energy Finance, יושקעו בשוק זה כ-660 מיליארדי דולרים בעשרים שנה הקרובות.

 

אודות פינרג׳י:

פינרג'י הינה חברה ישראלית הפועלת בתחום האנרגיה הירוקה, העוסקת בפיתוח מערכות לייצור, גיבוי ואגירת אנרגיה נקייה המבוססות על טכנולוגיית מתכת-אוויר. טכנולוגיית מתכת-אוויר מאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות - אלומיניום ואבץ. 

טכנולוגיית אלומיניום-אוויר הינה טכנולוגיית ייצור אנרגיה, ולה שני יישומים מרכזיים: גיבוי חשמל במתקנים חיוניים, והארכת טווח לרכבים חשמליים. טכנולוגיית אבץ-אוויר, הנמצאת כעת בשלב מחקר ופיתוח מתקדם, הינה טכנולוגיה לאגירת אנרגיה מתחדשת.
שתי הטכנולוגיית – אלומיניום-אוויר ואבץ-אוויר – מאפשרות ייצור ואגירת אנרגיה באופן נקי אשר אינו פולט מזהמים לסביבה וכן יעיל, חכם וחסכוני.

חברה פינרג׳י החלה להיסחר בפברואר 2021 בבורסת תל אביב וגייסה במסגרת ההנפקה, סכום של 200 מיליון ש״ח לפי שווי של 780 מיליון ש״ח לפני הכסף. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במשרדיה בכפר סבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.