header 2

יום ראשון, 2 במאי 2021

Mary Kay משיכה את המחויבות של עשרות שנים שלה לחדשנות בטיפוח העור עם מחקר חדש על סבילות לרטינול

 

חברת הקוסמטיקה הגלובלית מציגה את המחקר האחרון במדעי העור ב-Reunión Anual de Dermatólogos Latinoamericanos של 2021

דאלאס, 29 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE):

 

כאחת החדשניות המובילות בעולם במחקר במדעי העור כבר שישים שנה כמעט, Mary Kay Inc. ממשיכה את המחויבות ארוכת השנים שלה לקדם מוצרי טיפוח העור בחזית הקידמה ב-Reunión Anual de Dermatólogos Latinoamericanos (RADLA) של 2021, כנס מדעי באמריקה הלטינית. האירוע הווירטואלי שהיה ב-15-18 באפריל נתן הזדמנות למומחי דרמטולוגיה מכל העולם להחליף מידע על התפתחויות טכנולוגיות והישגים מדעיים חדשים.

דרך מושבים בשידור חי ולפי דרישה, האירוע הפגיש חוקרים, אנשי אקדמיה ומדענים מקהילת הדרמטולוגיה העולמית. פוסטרים ומושבים מדעיים חשפו את הדברים האחרונים במחקרי וניתוחי מדעי העור. Mary Kay שיתפה בגאווה מחקר על תהליך רטיניזצייה הדרגתי שמשפר משמעותית את הסבילות לרטינול טהור בריכוז גבוה יותר, ועדיין נותן את יתרונות העור החשובים של רטינול. תהליך רטיניזצייה הדרגתי זה פותח תוך שימוש בסדרה של מחקרי בטיחות וקליניים שנמשכו 12 שבועות.

"רטינול הוא מרכיב תקן זהב כשמדובר בטיפוח העור. מוצרי ביוטי המכילים רטינול משווקים בכל העולם אבל מוצרים עם רטינול בריכוז גבוה יותר בדרך כלל מתקשרים לגירוי פוטנציאלי של העור, תחושת עקצוץ וקילוף כשהעור מתרגל לשימוש ברטינול. באמצעות מחקרי בטיחות וקליניים הארצות הברית בסין, מצאנו שתהליך רטיניזצייה הדרגתי יכול לשפר מאוד את הסבילות ועדיין לתת יתרונות ידועים לעור שקשורים לרטינול", אמרה ד"ר לוסי גילדיי, מנהלת מדעית ראשית של Mary Kay Inc.. "לכבוד הוא לנו להציג את הממצאים שלנו ב-RADLA בקרב המומחים הכי חשובים בעולם לטיפוח העור באירוע יוקרתי זה".

RADLA נוצר ב-1972, בגלל החשיבות הגוברת והאחריות החברתית הרפואית של הדרמטולוגיה באמריקה הלטינית. בכנס השנתי מומחי עור מובילים מרחבי העולם מתכנסים כדי להחליף ממצאים מדעיים במגוון רחב של נושאים בתחומים השונים של דרמטולוגיה.

"ההשתתפות שלנו ב-RADLA היא הזדמנות גדולה לשתף פעולה כשאנו ממשיכים את המחויבות שלנו להישאר בחזית הקידמה בבריאות העור", אמרה ד"ר לוסי גילדיי. "זאת שותפות אחת מסדרה של שותפויות עם הקהילה המדעית והאקדמית כדי להגדיל עוד את ההובלה של Mary Kay בפיתוח של מוצרים מבוססי מדע כשאנו ממשיכים לספק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ליועצות היופי העצמאיות של Mary Kay שלנו ולאוהבות המותג בכל העולם".

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-60 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.