header 2

יום שלישי, 11 במאי 2021

כנס SID 2021: Mary Kay מכריזה על מענקים בתחום בריאות העור, ומחקר פורץ-דרך בתחום הרטינול

 

דאלאס, 10 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Mary Kay Inc מובילה עולמית במוצרים חדשניים בעולם טיפוח העור, ממשיכה לתמוך בקהילות היופי והמדע באמצעות מתן חסות לכנס 2021 Society for Investigative Dermatology (SID)  שנערך באופן וירטואלי, חסות שסייעה להקמת הפלטפורמה שבאמצעותה מתקיים הכנס.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210510005069/en/

בכנס חשפהMary Kay  מחקר פורץ-דרך בעולם בריאות העור, שהתמקד בתמצית מצמח המפחיתה את הגירוי הנגרם מרטינול באמצעות קולטן (receptor) TRPV1. עוד הכריזה החברה לראשונה על מתן מענקים לחוקרים המבצעים מחקרים חדשניים בתחום בריאות העור ומחלות עור.

Mary Kay תממן ארבעה מענקים בסך 25,000 דולר כ"א לחוקרים שיבצעו מחקרים חדשניים בתחום בריאות העור ומחלות עור, וניתן להגיש מועמדות לקבלת מענק שכזה עד ה-31 באוגוסט 2021. זהות הזוכים במענקים תחשף במפגש השנתי של האגודה למחקר דרמטולוגי (SID) בשנת 2022. באמצעות מימון זהMary Kay  מקווה להעצים את יכולתם של החוקרים למצוא גישות חדשות ואסטרטגיות התערבות במדע הדרמטולוגיה.

Mary Kay" מאמינה בכל ליבה שמאמץ משותף הוא קריטי במציאת תגליות חדשות", אמרה ד"ר לוסי גילדיי, מנהלת מדעית ראשית של Mary Kay. "אירועים כדוגמת הכנס השנתי של האגודה לדרמטולוגיה מכנסים את המוחות המבריקים ביותר הפועלים לקידום עתיד התחום. Mary Kay נרגשת להיות חלק מקהילה מדעית זו, ואנו יודעים שהמענקים המדעיים הללו יסייעו למאמצים המתמשכים במחקר העור. איננו יכולים לחכות ולראות מהו הדבר הבא שיגלו המדענים".

המחקר הטרי של Mary Kay בחן את השילוב בין רטינול לבין קולטן אנטגוניסט TRPV1 שהופק מצמח, ותמצית צמח אנטי-דלקתית, במניעת גירוי שנגרם מרטינול. באמצעות שימוש בנוסחה קוסמטית, החוקרים של Mary Kay הצליחו להדגים תגובה הדרגתית לרטינול במהלך שמונה שבועות. הנסיינים שעליהם נבדקה הנוסחה לא רק הציגו יכולת עמידות גבוהה כנגדה, אלא גם הפחתה במדדים דרמטולוגים של אדמומיות, בצקת ויובש לאחר השימוש.

"צוות המחקר והפיתוח שלנו מפתח פתרונות טיפול בעור לנשים ברחבי העולם", אמרה ד"ר גילדיי. "השתתפות באירועים כדוגמת המפגש השנתי של SID מאפשרים לנו ללמוד ולחלוק במחקר רלוונטי, על מנת שנוכל להמשיך ולספק את היתרונות המשמעותיים והמוצרים המדהימים שלנו לצרכנים".

המפגש השנתי של האגודה למחקר דרמטולוגי (SID) הוא אחד מאירועים רבים בהם השתתפה Mary Kay בשנת 2021, יחד עם קהילות מדעיות ואקדמאיות, במטרה לחזק את מחויבותה ארוכת הטווח של החברה לקדם את המחקר והפיתוח בתחום בריאות העור. ל- Mary Kay יותר מ-1,600 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצובי מוצרים בפורטפוליו הגלובלי שלה.

 

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-57 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם. לקבלת מידע נוסף: MaryKay.com.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.