header 2

יום ראשון, 2 במאי 2021

Taconic Biosciences משיקה מודל עכבר חדש לקורונה

 

מרחיב את ערכת הכלים למחקרי קורונה עם עכבר hACE2 AC22 חדש

 

 

רנסליר, ניו יורק, 29 באפריל 2021 (GLOBE NEWSWIRE)

 

Taconic Biosciences, מובילה גלובלית בהספקת פתרונות של מודלים של בעלי חיים בגילוי תרופות, מודיעה על ההשקה של מודל עכבר חדש לקורונה. העכבר הטרנסגני ה-ACE2 האנושי (hACE2) הזה מרחיב את ערכת הכלים לקורונה של טקוניק.

 

באוקטובר 2020 טקוניק השיקה את מודל ה-hACE2 הראשון שלה. עכבר ה-AC70 חווה תגובה קטלנית להדבקה ב-SARS-CoV-2, הנגיף שגורם לקורונה. לעומת זאת, עכבר ה-AC22 החדש עמיד בפני קטלניות, ומאפשר מחקר של תרופות, חיסונים ותסמינים שאחרי ההדבקה.

 

למרות שקיימים מודלי עכברים hACE2 שונים של הדבקה קטלנית ב-SARS-CoV-2, המודל העמיד בפני קטלניות hACE2 AC22 חשוב כי הוא מאפשר לחקור הדבקה תת קטלנית. רוב בני האדם שנדבקים ב-SARS-CoV-2 שורדים, ויש צורך במודל של בעל חיים שמשכפל מחלה תת קטלנית והתאוששות. העכבר hACE2 AC22 מאפשר חלון מחקר ארוך יותר כדי להעריך את היעילות של תרופות בהשוואה למודלים של הדבקה קטלנית.

 

"חיסונים מביאים תקווה לסוף למגיפה, אבל המחקר על הקורונה עדיין נחוץ", שיתף ד"ר מייקל זיילר, סגן נשיא למודלים מסחריים בטקוניק. "יש אוכלוסייה עצומה של אנשים שכבר חלו עכשיו במחלה. אנחנו צריכים מודלים שגם שורדים את המחלה הזאת זמן מספיק כדי לעזור לשכפל את המצב האנושי הזה. אי אפשר להפריז בחשיבות של האופן שבו מודל ה-AC22 החדש הזה מאפשר את המחקר הזה".


קבוצות של בעלי חיים מוכנים למחקר זמינות להזמנה מיידית.


למידע נוסף על עכברי hACE2 או על ערכת נגיף הקורונה של טקוניק, התקשרו עם טקוניק בטלפון 1-888-TACONIC (888-822-6642) בארה"ב, +45 70 23 04 05 באירופה או בדואל info@taconic.com.

 

אודות Taconic Biosciences, Inc.

Taconic Biosciences היא מובילה גלובלית מורשית באופן מלא במודלים ושירותים של מכרסמים מהונדסים גנטית. טקוניק שהוקמה ב-1952 מספקת את פתרונות בעלי החיים הטובים ביותר כדי שהלקוחות יוכלו לרכוש, ליצור לפי הזמנה, להרביע, לטפל טיפול מקדים, לבדוק ולהפיץ מודלי מחקר רבי ערך בכל עולם. טקוניק, מומחית במודלים של עכברים וחולדות מהונדסים גנטית, מיקרוביום, מודלים אימונו- אונקולוגיים של עכברים ושירותים משולבים של תכנון והרבעת מודלים, מפעילה שלוש מעבוד שירות ושישה מתקני הרבעה בארה"ב ואירופה, מקיימת קשרים עם מפיצים באסיה ויש לה יכולות משלוח להספקת מודלים של בעלי חיים בכל מקום כמעט בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.