header 2

יום שלישי, 25 במאי 2021

ד"ר ראמז אלגמאל מקבוצת קורטק נבחר להיות דובר באירוע ALD/ALE 2021

 

אן ארבור, מישיגן, 24 במאי 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

The Coretec Group, Inc. (OTCQB: CRTG) ("החברה") גאה לבשר כי ד"ר ראמז אלגאמל, סגן נשיא לטכנולוגיה בקבוצת קורטק, נבחר להיות דובר באירוע AVS International Conference on Atomic Layer Deposition ה-21 (ALD 2021), שבמסגרתו תתקיים סדנת International Atomic Layer Etching (ALE 2021).

 

כנס ADL/ALE ידוע בתעשייה כאירוע המרכזי בו מוצגים הפיתוחים העדכניים ביותר, ומשתתפות בו רבות מחברות המוליכים למחצה ושותפותיהן, בהן חברות המתמחות בגזים מיוחדים וספקיות הציוד עבור תחום זה. ההצעה שהגיש ד"ר אלגאמאל אושרה בזכות מידת מומחיותו יוצאת הדופן בדרכים החדשניות להפקת סרטי סיליקון (Silicon films) ברמת טוהר גבוהה בטמפרטורות נמוכות, באמצעות שימוש במולקולות סיליקון מהונדסות.

הרצאתו של ד"ר אלגאמאל:  Routes to Novel Dielectric and Semiconductor Devices Using Cyclohexasilane, תתקיים ביום שני, 28 ביוני, 2021, בשעה 1 בצהרים איזור זמן מזרחי במהלך מסלול AF1: Precursors and Chemistry: Precursor Design, New Precursors, Process Development.

"אני חש כבוד על בחירתי לחלוק את חזוני באשר לפוטנציאל של Cyclohexasilane  כרכיב מהותי בתהליכי Atomic Layer Deposition על גבי סיליקון המשמשים ביצור מכשירים מיקרואלקטרוניים. בהתחשב הן בצורך והן בדרישה לסיליקון ולמוצרים מבודדים, אנו מאמינים כי ה- Cyclohexasilane שלנו יאפשר לשפר משמעותית את היצור ואת הביצועים לעומת חומרים אחרים המשמשים כבסיס לסיליקון", אמר ד"ר אלגאמאל.

ד"ר ראמז אלגאמאל הוא עמית חוקר בכיר באוניברסיטת טנסי, שם הוא מנהל מגוון נרחב של פרוייקטים סביב הפקת ואחסון אנרגיה בצורות שונות, בהן תאי דלק, סוללות זרימה וסוללות לית'יום. לד"ר ראמז יותר מ-40 פרסומים והופעות בכנסים, ותחת שמו רשומים 7 פטנטים הממתינים לאישור. ד"ר אלגאמאל הוא בעל תואר שני בפיזיקה ישומית ו-Ph.D בכימיה מהמכון הטכנולוגי של קליפורניה (Caltech) כ-Rosen Fellow, ותואר ראשון בכימיה מאוניברסיטת מרכז מישיגן, שם זכה למלגה.

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc. מפתחת תיק של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל רכב חשמלי וסוללות לצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה. קבוצת קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com. תעקבו אחרי קבוצת קורטק: Twitter , LinkedIn.

מידע צופה פני עתיד:

האמירות בהודעה לעיתונות זאת שמתייחסות לציפיות של קבוצת קורטק בנוגע להשפעה העתידית על התוצאות של החברה מפעילות הן מידע צופה פני עתיד, ועשויים להיות מעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות, שחלק מהם מעבר לשליטתנו. סיכונים ואי ודאויות אלה מתוארים בפירוט רב יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. היות שהמידע בהודעה לעיתונות זאת עשוי להכיל אמירות שמעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות והוא כפוף לשינויים בכל עת, התוצאות בפועל של החברה עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות הצפויות. אנחנו לא מתחייבים לגלות כל תיקונים לאחר מכן למידע צופה פני עתיד. ההודעה הזאת לא מהווה הצעה למכור או שכנוע להצעות לקנות ניירות ערך כלשהם של גוף כלשהו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.