header 2

יום ראשון, 23 במאי 2021

Ideematec ממנה את ג'ון סוזה לתפקיד מנהל מכירות ראשי חדש

 

נאוזלינג, גרמניה, 20 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Ideematec, הספקית המובילה העולמית של מערכות מעקב סולאריות, הודיעה היום כי ג'ון סוזה הצטרף לחברה בתפקיד מנהל המכירות הראשי. סוזה יעבוד מול המנכ"ל והמייסד מריו אקל ויהיה אחראי על התרחבות המכירות העולמית.

"אנו שמחים שג'ון הצטרף לצוות שלנו", אמר מריו אקל, "יש לו רקורד מוכח של בניית קשרים יציבים והנעת צמיחה חזקה בהכנסות באמצעות זיהוי, פיתוח ומימוש הזדמנויות עסקיות חדשות. הניסיון העשיר שלו בתעשיית ה-  PVהוא חיוני".

ג'ון עבד למעלה מ-13 שנים בתעשיית הסולארית, ולאחרונה היה ממוקם בגרמניה, שם ניהל את המכירות והשירות הגלובליים שלSMA  בשנתיים וחצי האחרונות. במהלך תקופה זו, SMA איחדה את בסיס הלקוחות שלה באירופה ובצפון אמריקה בפרט, והשיגה צמיחה בהכנסות מעוררת קנאה.

לפני כן, ג'ון היה ממונה על הקמה ותגבור מכירות SMA באזור אסיה-פסיפיק וצפון אמריקה. מיוחסת לו הצלחה בארגון מחדש ושיפור עסקי מוביל ב- SMA צפון אמריקה. הוא הקים גם חברות בנות של SMA בסין ובברזיל, תוך הגדלת העסקים באוסטרליה וביפן.

הוא עבר ל-SMA מ-Trina Solar, שם היה למעלה משש שנים ויצר דריסת רגל חזקה עבור העסק באוסטרליה ובניו זילנד.

"אני נרגש שהצטרפתי לצוות Ideematec," אמר ג'ון. "פורטפוליו המוצרים מדהים, במיוחד עוקבי השמש החדשים של Horizon L-Tec®  . לחברה גם מספר פרויקטי דגל מרשימים. אני מאוד מצפה ליישם את הניסיון שלי ולמנף את אנשי הקשר שלי בתעשייה כדי לתמוך בחזון המשותף של צמיחה והתרחבות עסקית חזקה פי כמה." תאריך ההתחלה שלו עם Ideematec היה יום שני, ה- 10 במאי.

אודות Ideematec, Inc

Ideematec, Inc. היא ספקית גלובלית אמינה של מערכות עוקבי שמש, שהמטה שלה בגרמניה. החברה שהוקמה ב-2003 היא ספקית של עוקבים בלבד למגזר של סדר הגודל של חברות שירותים ציבוריים. Ideematec יזמה את העוקב 2P עם המפתח הרחב safeTrack Horizon™ , שמופעל על ידי טכנולוגיית הינע כפול פטנטית. מאז 2017, החברה סיפקה בהצלחה כמה מהמתקנים הסולאריים הכי גדולים בשלוש יבשות, שכוללים את ירדן (250 MW), אוסטרליה (350 MW) וספרד (200 MW). והיא למעשה מספקת את העוקבים שלה לפרויקט הסולארי הגדול ביותר בקטאר (800MW).

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר  https://www.ideematec.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.