header 2

יום ראשון, 23 במאי 2021

פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי

 

דובאי, איחוד האמירויות, 21 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס בגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג לאחרונה בדובאי על גבי מסך ענק. האננסים של גואנגדונג נחשפים לעולם, ובכך מדגימים את המומנטום של בינאום (internationalization) המותג של מוצרי חקלאות מגואנגדונג.

האננסים הידועים ביותר בסין מגיעים מגואנגדונג, והאננסים הידועים ביותר בגואנגדונג מגיעים מחוואן. חוואן הנמצאת בז'אנג'יאנג, גואנגדונג, ידועה כ"עיר הולדתו של האננס", והיא תורמת כ-38% מהפקת האננס בסין - האזור הגדול ביותר לגידול אננס בסין. לאחרונה, האננסים של חוואן, עם מראהם הזהבי, בשרם המלא, מתיקותם העסיסית ושפע חומרים מזינים, לא רק הופיעו כתוצאות החמות ביותר בחיפוש באינטרנט, אלא גם כיכבו ברכבת מהירה מיוחדת, החוצה 14 מחוזות וערים כמו בייג'ינג, שנגחאי וגאנסו. מגוון מנות המשלבות אננס מגיעות לשולחנות האוכל בעולם, מעוררות את בלוטות הטעם בלשון ומייצרות זכרונות טעימים חדשים.

 

על מנת להגדיל את הפופולריות של אננס גואנגדונג ולסייע לחקלאים בנסיונם להגדיל את מכירותיהם, גואנגדונג קידמה את מותג האננס האיכותי שלה בשווקי בחו"ל באמצעות יצירת דרישה מצד קונים והכשרת עוזרי רכש באיזורי היצור. לאחר יצוא מוצלח ליפן, רוסיה, קירגיזסטן ומדינות ואזורים אחרים, האננס של גואנגדונג ימצא דרכו גם לשווקים במערב אסיה, דרום אסיה ואחרים, וירחיב את הזדמנות השוק הבתולית הזו לטובת הפצה בינלאומית של מוצרים חקלאיים נוספים מגואנגדונג, הפורחים בצבעים מבריקים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.