header 2

יום שלישי, 4 במאי 2021

iGrafx מודיעה על מינויו של אנדרו מקפרלנד לתפקיד המנכ"ל

 

פורטלנד, אורגון, 3 מאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

iGrafx, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית של עסקים, הודיעה היום על מינויו של אנדרו מקפרלנד לתפקיד מנכ"ל החברה. המינוי יכנס לתוקפו באופן מיידי.

 

אנדרו הצטרף ל-iGrafx באוקטובר 2020 כאחראי על קשרי הלקוחות (Chief Customer Office), כשמאחוריו יותר מ-25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים. "אנדי הוא מנהיג מוכח המקדם פיתוח עובדים, מניע קדימה את חזון החברה ובאופן קבוע מגיע להישגים שהינם מעבר ליעד", ציין ג'ואל טראמל, יו"ר iGrafx והשותף המנהל של Lone Rock Technology Group.

 

כיועץ ואיש אמונם של המשקיעים וצוותי ההנהלה כאחד, אנדרו יסייע ל-iGradx להמשיך ולפתח אסטרטגיות עסקיות חדשניות ופתרונות מוכווני-לקוח, המאפשרים לארגונים לשפר את התהליכים שלהם, לייצר צמיחה ולשנות לטובה את עסקיהם.

 

אודות iGrafx

 

iGrafx מאמינה כי בליבו של כל דבר מצוי תהליך, והיא מסייעת לארגונים הגדולים והמסובכים ביותר ברחבי העולם להמיר את תהליכיהם העסקיים לפורטפוליו של משאבים בעלי ערך.

 

Business Transformation Platform מבית iGrafx היא המערכת המקיפה ביותר מסוגה בעולם, התומכת באוטומציה של תהליכים (RPA) ואוטומציה של רצף העבודה (Workflow), מסע הלקוח, משילות, ניהול סיכונים, ציות ועוד, כמו גם בפריסת תוכנה כשירות ותשתית ענן פרטית. מערכת זו היא גם המערכת הנוחה ביותר לגידול לפי דרישה, וכיום מספקת את צרכיהם של הארגונים הגדולים ביותר בעולם. iGrafx מתבססת על יותר מ-400 שנות נסיון שחולקים עובדיה בניהול תהליכים.

 

למידע נוסף, בקרו באתר החברה:  https://www.igrafx.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.