header 2

יום שלישי, 11 במאי 2021

קוויקליזראד נכנסת לשווקים חדשים – אוסטרליה וניו זילנד

 

קוויקליזארד חתמה על הסכם אסטרטגי עם מפיץ למוצריה, חברה ציבורית מעולמות הקמעונאות

 

 

ההסכם יאפשר לקוויקליזארד להתרחב בשווקים גיאוגרפיים חדשים ולהגדיל נתחי שוק

 

 

 

לדברי פיני מנדל מנכ״ל החברה,  ״קוויקליזארד ממשיכה להתרחב בקצב מהיר ולנצל את הביקוש הגלובלי המתעצם לתמחור דינמי מבוסס בינה מלאכותית (AI) –  והיום אנו שמחים להודיע על המשך ההתרחבות הגלובאלית שלנו וחדירה לאוסטרליה וניו זילנד  כטריטוריות חדשות בעלות פוטנציאל משמעותי להתרחבות אותם סימנו כיעד אסטרטגי.

 

השימוש במערכת שפיתחנו מיטיב עם עסקים בינוניים וגדולים ומאפשר להם לקבל החלטות עסקיות תמחוריות ועסקיות מושכלות יותר ובכך להגביר את הרווח וההכנסות של בית העסק הן באון ליין והן בחנויות הפיזיות.


מערכת התמחור הרב ערוצית הייחודית של קוויקליזארד, תאפשר ללקוחות הפוטנציאלים של המפיץ, להתאים ולשנות מחירים הן בחנויות הפיזיות והן באון ליין. השינויים הניתנים לביצוע לא נעצרים ברמת הלקוח, המערכת שלנו מאפשרת גם למפתחים, בבית הלקוח, לבצע שינויים שוטפים במערכת באופן עצמאי ולפי הצורך הקיים.


החברה פועלת במגוון תחומי פעילות, כגון אלקטרוניקה, מזון, DIY, אופנה, ספורט, ספרים, חנויות כל-בו, קמעונאי נישה ופארמה - תחום אותו היא רואה כאסטרטגי עבורה.״

 

ישראל, 10 למאי 2021 (ת״א: קלרד, Qlrd): חברת Quicklizard, חברת בינה מלאכותית בתחום תמחור מוצרים לחנויות קמעוניות או חנויות הודיעה היום על חתימת על הסכם אסטרטגי עם מפיץ למוצריה באוסטרליה ובניו זילנד. ההסכם יאפשר לחברה לפעול בשווקים גיאוגרפיים חדשים – אוסטרליה וניו זילנד. מדובר במפיץ אשר הינו חברה ציבורית אשר מאוגדת באוסטרליה, ומתמחה במתן פתרונות לשוק הקמעונאות באוסטרליה ובניו זילנד.

אודות Quicklizard

 

קוויקליזארד (Quicklizard) מספקת לקמעונאים פלטפורמת תוכנה לאופטימיזציית תמחור מבוסס AI (בינה מלאכותית). החברה מאפשרת לקמעונאים מרובי-ערוצים (multichannel retailers) לבצע אוטומציה ואופטימיזציה של מערך התמחור על פני כל ערוצי השיווק וההפצה. קוויקליזארד עוזרת לקמעונאים לתמחר את מוצריהם בקו אחד עם מטרותיהם העסקיות. המחיר הנכון לכל מק״ט. בכל ערוץ. תמיד.
פלטפורמת התוכנה של קוויקליזארד מסייעת לקמעונאים למצות את הפוטנציאל המסחרי שלהם. הפלטפורמה מנתחת מידע ממערכות הלקוח כגון עלויות המלאי ואספקת המוצר, גמישות הביקוש למוצר בנקודות המכירה, התנהגות צרכנית עונתית, מחירי מתחרים וכו׳ - לכדי המלצות לשינויי מחירי המוצרים הקמעונאיים. כל המלצת תמחור מגובה בסיבה להמלצה ובלחיצת כפתור מיושמת בכל אחד מהערוצים המתאימים - מכירה און-ליין, מכירה בחנות פיזית, או בשילוב של השניים תוך מתן גמישות מלאה לטיוב כל אחד מהערוצים ביישומים חוצי מדינות ומחלקות.
החברה פעילה כיום במעל 20 מדינות בעולם במגוון תחומי קמעונאות כגון מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, ציוד ביתי ומשרדי, אופנה, פארמה, ציוד ספורט, כל-בו ועוד. גמישות המערכת להתאים בקלות לכל ענפי הקמעונאות, ביחד עם קלות היישום והשימוש במערכת - הם גורם מוביל בהצלחת קוויקליזארד בקרב קמעונאים העומדים על סף אימוץ המהפכה הדיגיטלית.

 


לפרטים נוספים: In...@irm.co.il

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.