header 2

יום רביעי, 19 במאי 2021

INVNT ממנה מנהל פיתוח עסקי באירופה, המזרח התיכון ואפריקה במטרה לסייע למותגים לקראת חזרתם של אירועים וחוויות פנים-מול-פנים

 

נסיונו של המצטרף יאפשר גיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות באיזורים אלה ותמיכה בצמיחה של הסוכנות וקהל לקוחותיה

 

 

לונדון, בריטניה, 18 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

 

INVNT, סוכנות המיתוג הגלובלית המתמחה באירועים חיים מבוססי Storytelling, מינתה את פיטר קלארק לדירקטור הפיתוח העסקי שלה. קלארק מצטרף לחברה מ-Smyle Creative, שם שימש מנהל קשרי הלקוחות במשך שש שנים. קודם לכן, כיהן כראש פעילות הפיתוח העסקי והשיווק ב-Pumphouse Productions.

 

במהלך הקריירה בת 30 השנים שלו, קלארק פיתח ושימר מערכות יחסים עם מותגים כדוגמת BT, EE, Diageo, Thomas Cook TUI ורולס רויס. הוא עשה זאת תודות לגישתו האסטרטגית והפרואקטיבית, המבטיחה יצירה של קמפיינים פרסונליים מוכווני-תוצאות עבור לקוחות ממגוון תחומים.

 

עם ניסיון של 11 שנים כמומחה בתעשיות האירועים והחוויות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, קלארק מביא עימו לתפקיד החדש הבנה עמוקה של – ותשוקה אל – העולם ההיברידי המשתנה מול עיננו כל העת, המשלב אירועים פיזיים ו-וירטואליים. הוא סייע ללקוחות להשיג את מטרותיהם באמצעות כנסים ענקיים שכללו מפגשים פיזיים, חוויות VIP אקסקלוסיביות, אירועים וירטואליים שזכו בפרסים, ועוד.

 

קלארק יפעל מהמשרד בבריטניה, אך יחלוש על כל איזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, והוא יהיה חלק משמעותי מהמסע של הסוכנות לצמיחה מהירה של צוות המכירות הגלובלי שלה.

 

המינוי האחרון – והצמיחה המתמשכת של INVNT – נגזרים מהצלחתם של מספר פרוייקטים שהתקיימו לאחרונה – ושאף זכו להכרה בדמות זכיה בפרסים, כדוגמת Virtual & Hybrid Event Awards של ארגון האירועים הווירטואליים (Virtual Events Institute – VEI) – ועבודה מתמשכת עם מותגים בהם סמסונג, SAP, פפסיקו, Merck MSD, מיקרוסופט ופייזר.

 

קלאודיה סטיבנסון, מנהלת פעילות INVNT בבאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מסרה: "בהתחשב במומנטום שאנו חווים באיזור EMEA בחודשים האחרונים, ניכר כי המותגים באיזור מעוניינים בגישה ובאופן החשיבה הייחודיים שלנו. הם יודעים שהיצירתיות פורצת הגבולות שלנו והמחויבות שלנו לאתגר את הסטטוס קוו הכרחיים כאשר מנסים לעורר ענין בקרב צופים מותשים של אירועים וירטואליים, ואנחנו ממוצבים היטב על מנת לפתח פתרונות אסטרטגיים שיסייעו להם לייצר קשר משמעותי עם הקהלים שלהם.

 

"כעת, כשאנחנו משאירים מאחורינו את תקופת המגיפה, לפיטר יהיה תפקיד מרכזי להבטיח שאנו ממשיכים למלא אחר הציפיות של לקוחותינו בעולם שאחרי המגיפה. הוא יסתמך על ניסיונו המשולב בפיתוח עסקי ובאסטרטגיות שיווק של חוויות, על מנת לאתגר את הלקוחות לחשוב מחדש ולמצב מחדש את המותג והיצע המוצרים שלהם, יחבר אותם עם הקהלים החשובים ביותר שלהם, ויגדיל את ההחזר על ההשקעה. אנחנו כל כך נרגשים שהוא מצטרף אלינו!".

סקוט קר, סמנכ"ל המכירות של INVNT GROUP , החברה האם של INVNT, הסביר: "כאשר יותר ויותר מותגים מחפשים פתרונות לקמפיינים גלובליים המייצרים חיבוריות, פיטר יסייע לנו לייצר סינרגיות חלקות עבור הלקוחות שלנו ללא חשיבות לגבולות פיזיים, ובמקביל לשמר את הבידול הנדרש במיקומים שונים באמצעות ניואנסים הרלוונטיים לשווקים המקומיים.

 

"הידע הנרחב של פיטר לא רק בתחום האירועים אלא גם בהיבט הרחב יותר של עולם השיווק, הופך אותו לאדם המתאים ביותר להיות שותף בהיצע הפתרונות של כל הקבוצה שלנו – הכולל אסטרטגיית מותג, יעוץ תרבותי ותוכן ממותג – לטובת הלקוחות, ובכך לייצר עבורם החזר גדול יותר על ההשקעה בעסקיהם. צוות המכירות הגלובלי שלנו חווה צמיחה משמעותית בשנה האחרונה, ואנו מצפים להצטרפותו של פיטר ולהמשך המסע המתמשך שלנו לעבר ההצלחה".

 

קלארק הוסיף: "אני נרגש להצטרף ל- INVNT אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ולצוות המכירות הגלובלי שלהם בזמן בו הסוכנות חווה גידול מהיר הן באזור והן ברחבי העולם, ובעת בה תעשיית האירועים ניצבת בפתחו של עידן חדש ומבטיח. כולנו מודעים לכוח והיעילות של חוויות המבוססות על מפגשים פנים-מול-פנים, ואני מצפה לעבוד עם המוחות היצירתיים בחברה על מנת לפתח קמפיינים שיווקיים היפר-פרסונליים, היברידיים ומבוססי מפגשים פיזיים, עבור מותגים וחברות באזור".

 

אודות INVNT

 

INVNT, שהוקמה ב-2008 על ידי סקוט קלתר וקריסטינה מקוברי, משתמשת באומנות של סיפור סיפורים חיים של מותגים כדי ליצור ולהפיק חוויות חיות שמלהיבות ומאחדות קהלים פיזיים ווירטואליים. הצהרת המיצוב "תקראו תגר על כל דבר" של החברה עוזרת ללקוחות ביניהם ג'נרל מוטורס, גרנט תורנטון, מרק, פפסיקו וסמסונג לשתף את הסיפורים שלהם עם כל קהל שחשוב. המשרדים של INVNT, שהיא חלק מ-[INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™, ממוקמים באופן אסטרטגי בניו יורק – שם ממוקמת גם חטיבת INVNT Higher Ed - לונדון, סידני, דטרויט, סן פרנסיסקו, וושינגטון הבירה, שטוקהולם וסינגפור. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.invnt.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.