header 2

יום חמישי, 20 במאי 2021

מחקר עצמאי מראה כי פתרון התנועה המאומת ATS של LiveRamp מייצר תשואה מעל 340% על ההשקעה עבור המשווקים

 

האימוץ הגלובלי של אי.טי. אס מחזק את מעמדה כפתרון המוביל אחרי שיופסק השימוש בעוגיות (cookies) במערכות אקולוגיות, ומעלה את מספר המפרסמים ל- 400 והפלטפורמות ל-70

סן פרנסיסקו, 19 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

LiveRamp® (NYSE: RAMP) פלטפורמת הקישוריות לנתונים המובילה, הודיעה היום כי פתרון התנועה המאומת של  ATS- איי.טי.אס Authenticated Traffic Solution )) אומץ על ידי מאות מפרסמים, מותגים ופלטפורמות ברחבי העולם, כולל בארה"ב, בריטניה, צרפת, איטליה , ספרד, גרמניה, אוסטרליה ויפן.  יותר מ-70 פלטפורמות היצע וביקוש ומעל 400 מפרסמים, כולל 70% מ-קומסקור 20 (ComScore)  ו -65% מקומסקור 50, אימצו את פתרון איי.טי.אס על מנת  להציע למשווקים גישה יעילה יותר להגיע ללקוחותיהם ולמדוד את תוצאות מסע הפרסום ללא עוגיות צד שלישי או מזהה התקן.

"התעשייה הדיגיטלית עוברת שינויים עצומים אחרי שיופסק השימוש בקבצי עוגיות של צד שלישי ומזהי מכשירים ניידים. התחלנו ליצור תשתית ניטראלית עם יכולת פעולה הדדית עבור עידן חדש זה, והאימוץ העולמי המדהים של איי.טי.אס מוכיח שעשינו בדיוק את זה", אמר מנכ"ל LiveRamp, סקוט האו (Scott Howe). "במילים פשוטות, איי.טי.אס מאפשרת למפרסמים ולמשווקים שליטה מלאה על הנתונים שלהם. זה יוצר תוצאות עסקיות עם ערך רב יותר עבור משווקים, תשואות גבוהות יותר עבור מפרסמים, ומאפשר שקיפות רבה יותר. מעל 100 מותגים משתמשים באיי.טי.אס, כולל לקוחות דרך סוכנויות והשותפים שלהם, ואנו צופים שמספר זה רק יגדל".

מפרסמים

מפרסמים ממנפים את איי.טי.אס כדי לאפשר מלאי מבוסס אנשים ושיפור המונטיזצייה, כולל בענף הפרסום של מיקרוסופט, המפרסם השני בגודלו בעולם, שחווה עלייה גבוהה של יותר מ -40% לפי עלות לאלף חשיפות הניתנות לצפייה (CPM). היקף האימוץ של איי.טי.אס ברחבי העולם מגלה שמגוון של מפרסמים רואים בפתרון של LiveRamp לא רק כבר-קיימא לעסקיהם, אלא גם כחיוני במתן שירות לקהלים הייחודיים והמגוונים שלהם. המפרסמים הבולטים שאימצו איי.טי.אס כוללים את: ,Realtor.com ,CafeMedia, Tubi וחברת McClatchy בארה"ב; Dennis Publishing, eBay Classifieds Group UK, ו- IDG בבריטניה; רשת קהילת בורדה בגרמניה; ו- Cricket Australia המפרסם הראשון שהשתמש באפליקציה, בין רבים אחרים.

·        כיום צופי הטלוויזיה הסתגלו היטב לסביבות הסטרימינג, המתחלקות למגוון רחב של פלטפורמות במכשירים למפרסמים.  זה מציב אתגר עבור המשווק למדוד ולהגיע לקהל יעד נרחב ורב-ממדי, וחשוב שיהיה מזהה מבוסס אנשים, להבטיח שקמפיינים שיווקיים יהיו רלוונטיים בין הערוצים והמכשירים", אמר מארק רוטבלט (Mark Rotblat), מנהל הכנסות ראשי ב- טובי. "LiveRamp מסייע ביצירת קשרים מאומתים של צד ראשון עם הצופים שלנו כדי שנוכל להמשיך ולספק חוויות עוצמתיות, לפי קנה מידה".

·        "כשהיינו בין המאמצים הראשונים לפתרון האי.טי. אס של LiveRamp באירופה זה רק חיזק את מערכת היחסים שלנו עם המפרסמים, שותפינו המוערכים", הוסיפה מנדי שוואב (Mandy Schwab), מנהלת המדיה הדיגיטלית ברשת Burda Community (BCN). "מאז ששילבנו אצלנו את פתרון האי.טי. אס של LiveRamp לפני שנה, נפתחו בפני מותגי המדיה הזדמנויות ‏ביצוע מוצלח של  מונטיזציה מיטבית של מלאי מדיה באמצעות זיהוי אנשים מבוסס תוך שמירה על פרטיותם."

·        "יחד עם LiveRamp, אנו מחזירים את הכוח לידי המפרסמים," אמר פול בניסטר,  (Paul Bannister) קצין אסטרטגיה ראשי של CafeMedia. "אנו מאפשרים לאלפי מותגי המדיה להגדיל את  הכנסותיהם  על ידי הפעלת נתוני צד ראשון באופן בטוח המתמקד בהגנה הפרטיות, ללא דאגה לדליפת נתונים, במיוחד מכיוון שטכנולוגיית בקרת הנתונים החזקה של מפרסמי LiveRamp. אנו כבר רואים עכשיו כי קהלים מאומתים מניבים תשואות גבוהות בהרבה מאשר בשימוש בקובצי עוגיות של צד שלישי."

מותגים

מחקר חדש של חברת הייעוץ  Forrester פוררסטר  Total Economic Impact™ (TEI) study שהוזמן על ידי LiveRamp, מצא כי מפרסמים המשתמשים באי.טי.אס של LiveRamp יכולים להשיג 343% החזר על ההשקעה (ROI) על פני שלוש שנים עם תגמול כספי תוך שישה חודשים בלבד מההשקעה הראשונית.

ברחבי העולם, מעל 100 מותגים בשוק האנכי כבר זיהו את הדחיפות למצוא אלטרנטיבה להפחתת נתונים, כשהם מאמצים את אי.טי.אס כפתרון עמיד ובעל ערך להפעלה חלקה, מדידה ושיוך על פני תצוגה, אפליקציה ניידת, טלוויזיה מחוברת ו- OTT . בהשוואה לקמפיינים המשתמשים בקבצי  עוגיות של צד שלישי, משווקים ראו שיפור משמעותי עם LiveRamp, כולל:

·        עלייה של 403% בהזמנות הנסיעות ברשת מלונות בינלאומית מובילה

·        85 - 95% שיעור השלמת וידאו (VCR) למלכ"רים מובילים בתחום הבריאות החברתית

·        עלייה של 84.3% ROAS ממוצע בהחזר על הוצאות פרסום ממספר המותגים בשנה האחרונה

איי.טי.אס אפשרה לקיים מאות מסעות פרסום של מותגים ברבעון הראשון של שנת 2021 בלבד, והפעלת גישה מבוססת אנשים לחיבור לקהלים בכל הערוצים, מה שהופך את האינטראקציות בין הצרכנים לרלוונטיות, נגישות, וניתנות למדידה. מאחר ומותגים וסוכנויותיהם עברו סחרור במהירות במהלך השנה האחרונה, הם פנו ל- LiveRamp כדי להפעיל פלחים בקרב הפלטפורמות הטכנולוגיות והמפרסמים כדי להגיע אל אנשים אמיתיים - ולא לקבצי עוגיות או מזהה התקן.

 

·        עוד לפני היעלמות קבצי העוגיות של צד שלישי, מינפנו מזהים חלופיים כדי לספק שיווק יותר רלוונטי ושיפור פירות בשיווק, במיוחד בקמפיינים מקוונים לווידאו, כאשר הצרכנים משקיעים יותר זמן בצפייה בווידיאו", אמר מנואל צימרוסטי (Manuel Cimarosti), מנהל ניתוח מדיה ואסטרטגיית נתונים בחברת דנונה. "במבחן הראשון בלבד איי.טי. אס סיפקה עלייה של 4% בשיעור השלמת הסרטון, בנוסף ל-40% במדדי עלות יעילים יותר בהשוואה לעוגייה. תוצאות אלו הינן רבות ערך ככל שאנו ממשיכים להרחיב את יחסי הצד הראשון שלנו עם צרכנים על פני נקודות מגע נוספות, ומשקיעים מחדש את החיסכון כדי להגדיל את טווח ההגעה שלנו."

·        "התעשייה שלנו הגיעה לפרשת דרכים שממנה נוכל להתקדם בגישה שקופה ומודעת להגנת הפרטיות בהליך אימות המשתמשים, או להסתכן באותן תקלות שראינו עם העוגיה", הוסיפה ליאן נדאו, סמנכ"לית ראש תחום מדיה מדויקת והשקעות בדיגיטאס צפון אמריקה. "אנו מייעצים ללקוחותינו לנצל את הזמן שנותר לפני שעוגיות צד שלישי יוסרו מהמערכת האקולוגית, ולבדוק ולהשקיע בפתרונות מאומתים שישמרו על אמון הצרכנים ככל שמתקדמים הלאה."

 

פלטפורמות

 

תוך גיוס תמיכה רחבה בפלטפורמה מאז כניסתה לשוק, המזהה פעיל בכל פלטפורמות ההיצע הגדולות בעולם, כולל Index Exchange, Magnite, OpenX, PubMatic, ולאחרונה Xandr. איי.טי. אס פעילה גם בכל הפלטפורמות הגדולות בצד הביקוש, כגון: Amobee, Beeswax, Criteo,  MediaMath , Roku ו- . Trade Desk

 

"איי.טי.אס מתוכננת לעמוד במבחן הזמן, מודעת לרגולציית פרטיות עתידית ולהבטיח שלצרכנים מוצעים חילופי ערכים", הוסיף טראביס קלינגר, סמנכ"ל LiveRamp בנושא זמינות ומערכת אקולוגית. "אין עוררין על כך שאימות מתורגם למלאי בעל ערך גבוה יותר ולביצועים מצוינים יותר. אלה שינקטו כעת באסטרטגיית אימות יזכו ליתרון תחרותי משמעותי בהחלפת מזהים ניידים, קבצי עוגיות ומזהים בעייתיים אחרים שאינם נותנים עדיפות לפרטיות הצרכן".

ניתן למצוא מידע נוסף אודות איי.טי. אס באתר liveramp.com/authenticated-traffic-solution

אודות LiveRamp

LiveRamp היא פלטפורמת הקישוריות לנתונים המובילה, לשימוש בטוח ויעיל בנתונים. LiveRamp, שמופעלת על ידי יכולות קביעת זהויות ליבתיות ורשת ללא מקבילים, מאפשרת לחברות ולשותפים שלהן להתחבר, לשלוט ולהפעיל נתונים טוב יותר כדי לשנות את החוויות של הלקוחות וליצור תוצאות עסקיות עם ערך רב יותר. התשתית הניטרלית ועם יכולת פעולה הדדית מלאה של LiveRamp מספקת אפשרות מעינה מקצה לקצה למותגים, הסוכנויות והמוציאים לאור המובילים בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.LiveRamp.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.