header 2

יום שני, 24 במאי 2021

Foursquare רכשה את פלטפורמת Unfolded לניתוח גיאו-מרחבי

 

הרכישה נערכה  פחות משישה חודשים מאז כניסתו לתפקיד של המנכ"ל גארי ליטל

 

 

ניו יורק, 20 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

פורסקוור הודיעה היום על רכישת פלטפורמה מהדור הבא לניתוח גיאו-מרחבי. עם הוספת יכולותיה של Unfolded לחבילת הטכנולוגיה של Foursquare, ארגונים ומותגים יוכלו בקרוב לפקוד את פורסקוור, לא רק כדי לקבל גישה לדאטה מבוססת מיקום מובילה בתעשייה, אלא גם כדי לעבוד עם הנתונים הללו בפלטפורמה משולבת למיזוג, העשרה, ניתוח והדמיה של נתונים מרחביים - בכל סביבה שיבחרו.

"צירוף פלטפורמת  Unfoldedלצוות שלנו הופך את פלטפורמת פורסקוור לעוצמתית, חזקה ונגישה ללקוחותינו ולשותפינו", אמר גארי ליטל, נשיא ומנכ"ל פורסקוור. "רכישה זו מאיצה אותנו לעבר המטרה אליה אנו שואפים, להביא את Foursquare Everywhere לכל מקום, ולאפשר לעסקים לפתוח את הפוטנציאל האמיתי של מיקום וטכנולוגיה גיאו-מרחבית."

Unfolded מציעה ספריות גיאו-מרחביות עם קוד פתוח וחבילה גמישה של כלים מתקדמים - כולל מוצר ההיכר שלנו, Unfolded Studio, פלטפורמת שרות עצמי המאפשרת לך לשנות את הנתונים הגיאו-מרחביים שלך למפות תבוניות תוך דקות. צוות המומחים שלנו, השותפים המייסדים,  פיתחו אדריכלות קוד פתוח של חידושים רבים מהמובילים בתחום המידע על מיקום גיאוגרפי, כולל kepler.gl, deck.gl ו- H3.

"איחוד הטכנולוגיה הגיאו-מרחבית החזקה של Unfolded ונתוני המיקום המקיפים של פורסקוור מהווים שילוב מושלם להצלחה", אמר סינא קשוק, מייסד ומנכ"ל Unfolded. "השותפות תעזור למצב אותנו כמעצמה בתעשייה, מכיוון שבחברות רבות יש את אחד מהשניים,  אך לא את שניהם ביחד. על ידי איחוד כוחות, אנו יכולים לחלום על פתרונות משולבים חדשים לחלוטין לעסקים הזקוקים לנתונים גיאו-מרחביים מיטביים וניתוח אנליטי כדי להבין את הנתונים. אנו שמחים להתוות את הדרך הזו קדימה של בינה גיאו-מרחבית. "

רכישה זו מניעה קדימה את התפתחותה של פורסקוור כחברת המקור היחידה אליה פונות חברות לקבלת נתוני מיקום איכותיים ונוחים לשימוש ואת הטכנולוגיה הדרושה להם כדי להבין את הנתונים. לקוחות יכולים לגשת וליישם מאפיינים מרחביים בצורה חלקה על מגוון מערכי נתונים של צד ראשון ושל צד שלישי כדי לפתור אתגרים עסקיים קריטיים - החל מבחירת אתרים, איתור פעילות מתחרים וכלה בעסקה המשפרת את נאמנות הלקוחות והרבה מעבר לכך.    

קבוצת ריין שימשה כיועצת פיננסית ו- Pillsbury Winthrop Shaw Pittman שימש כיועץ משפטי לפורסקוור.

אודות פורסקוור

פורסקוור Foursquare הינה חברת טכנולוגיה עצמאית מבוססת מיקום מובילה. הפתרונות שלנו עוזרים לעסקים לקבל החלטות חכמות יותר ולמפתחים ליצור חוויות מרתקות יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.