header 2

יום רביעי, 26 במאי 2021

אירודרום מפרסמת עדכון וולונטרי תמציתי על מצב ענייני החברה ועסקיה לרבעון ה-1 2021

 

דגשים עיקריים:

  • בתקופת הדיווח השלימה החברה הקמה ואימון של מערך מכירות אחוד ואף גייסה סמנכ"ל מכירות ואנשי מכירות מעולמות התוכן הרלוונטיים. סמנכ"ל המכירות של החברה בעל ניסיון רב במכירת עסקאות מל"טים באחת מן התעשיות הגדולות.
  • במרץ 2020, התקשרה החברה בהסכם חדש עם לקוח בטחוני,שהקשר בינו ובין החברה הינו בעל אופי של שיתוף פעולה מתמשך, ארוך טווח. במסגרת ההסכם נקבע, כי החברה תספק ללקוח הביטחוני ב- 5 השנים הקרובות שירותים שונים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים בהיקף מצטבר מינימאלי של 7 מיליון ש"ח, וכן הוענקה לחברה בלעדיות במתן שירותים ללקוח.
  • באפריל 2020, נבחרה החברה על ידי לקוח בטחוני הפועל בישראל ובעולם לספק לו שירותי הכשרה מלאה בחו"ל, מקצה לקצה, של מטיסי מל"טים עבור פרויקט של הלקוח בחו"ל. היקף ההזמנה הצפויה ביחס נכון למועד זה הינו סך של כ- 2 מיליון ש"ח, כאשר ההכשרות יבוצעו על ידי החברה עוד השנה.
  • החברה בשלבי משא ומתן מתקדמים עם מספר לקוחות בטחוניים להתקשרות עימם בהסכם שירותים ארוך טווח המבוסס על טכנולוגיות ושירותים שיסופקו על ידי החברה לאורך כל תקופת החוזה.
  • במסגרת העמקת חדירתה של החברה לתחום האזרחי, מנהלת החברה משאים ומתנים, תוך בחינת הוכחת יכולות, למתן שירותי בדיקה ומיפוי מבוססי פלטפורמות של כלי טיס בלתי מאוישים עם מספר  חברות אנרגיה ותשתיות מובילות בישראל ובחו"ל.

 

 

 

25 למאי 2021 - (ת״א:ארדמ) חברת אירודרום  פרסמה היום עדכון וולונטרי תמציתי על מצב ענייני החברה ועסקיה לרבעון ה-1 2021,  החברה מתמחה ביישום פתרונות ושירותים טכנולוגים ואחרים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים, ובכלל זה בהקמה, פיתוח ותפעול שוטף של טייסות המפעילות כלי טיס בלתי מאוישים ("כטב"מ") ומערכי כטב"מ לצורך שירותי מודיעין, ביטחון, מיפוי ושינוע לוגיסטי. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות אוטונומיה ייחודיות ומספקת שירותי אינטגרציה ושילוב טכנולוגיות, תפעול, הדרכה, תמיכה טכנית ואחזקת כטב"מים, זאת לצד שירותים במסגרתם מסופקת תמיכה בפעילות מבצעית ואימונים לכוחות מיוחדים ולחילות אוויר שונים, הן כקבלן משנה בחסות יצרניות כטב"מים מובילות בתחומן בישראל ובעולם או כקבלן ראשי.

 

חברה השלימה הקמה של מרכז טכנולוגי לאינטגרציית מערכות ותמיכה טכנו-לוגיסטית בפעילות  לקוחותיה, כמו כן החברה גייסה כוח אדם מומחה לתפעול הפעילות ואף החלה לקבל חוזים מלקוחות חדשים לפעילויות אשר בבסיסן שירותי הפעלת כטב"מים כאשר תהליכי האינטגרציה המקדימים  מבוצעים על ידי החברה.

 

 

אודות אירודרום:

 

אירודרום, פועלת בזירה הביטחונית ומתמחה ביישום פתרונות ושירותים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים. החברה מספקת שירותי תפעול, הדרכה, אחזקה, הטמעת מערכות ופתרונות אימון מיוחדים לצד הקמת תשתיות ידע ותחזוקה בצבאות ברחבי העולם. החברה שמה לעצמה כיעד להיות החברה הגדולה והמשפיעה בעולם לפתרונות טכנולוגיים ושירותים בתחום כלי טיס בלתי מאוישים ומערכותיהן התומכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.