header 2

יום חמישי, 6 במאי 2021

המרכז למחקר של אנרגיה מכוונת של המכון לחדשנות טכנולוגית משתף פעולה עם אוניברסיטאות מובילות בעולם

 

שותפויות אסטרטגיות עם מוסדות יוקרתיים מאירופה ודרום אמריקה יקדמו פריצות דרך האנרגיה מכוונת

 

 

אבו דאבי, איחוד האמירויות, 5 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), העמוד של מחקר שימושי במועצה למחקר טכנולוגי מתקדם (ATRC), הודיע היום שהמרכז למחקר של אנרגיה מכוונת (DERC) שלו משתף פעולה עם אוניברסיטת הרוהר בוכום ואוניברסיטת הלמוט שמיט בגרמניה, אוניברסיטת Clermont Auvergne בצרפת והאוניברסיטה של קולומביה, בוגוטה.

 

שיתופי הפעולה מגיעים אחרי סדרה של הודעות מהירות במכון לחדשנות טכנולוגית מאז הישיבה הראשונה של מועצת המנהלים של המועצה למחקר טכנולוגי מתקדם באוגוסט 2020. המרכז למחקר של אנרגיה מכוונת הוא אחד משבעה מרכזי מחקר ייעודיים ראשונים במכון לחדשנות טכנולוגית. השותפויות האסטרטגיות יקדמו פריצות דרך בתחום של אנרגיה מכוונת ותחומי המשנה שלו.

 

השותפות עם אוניברסיטת הרוהר בוכום כוללת מחקר על מערכות מכ"ם, כולל מכ"ם חודר קרקע (GPR). בנוסף, על ידי עבודה לצד האוניברסיטה של קולומביה בבוגוטה, המרכז יעסוק במחקר חדשני בהגנה קלת משקל מפני ברקים ובמכ"ם חודר קרקע עם מטרות הומניטריות שקשורות לגילוי וניטרול מוקשים. יתר על כן, בשיתוף הפעולה עם אוניברסיטת הלמוט שמיט בהמבורג ואוניברסיטת Clermont Auvergne ה-Clermont-Ferrand תיעשה עבודה בשיטות נומריות וסטטיסטיות שקשורה לאלקטרו מגנטיקה עתירת הספק.

 

בהתייחסו לשותפויות שעליהן נמסר, ד"ר צ'אוקי קסמי, חוקר ראשי במרכז למחקר של אנרגיה מכוונת, אמר: "השותפויות האלה מהוות היבט קריטי של מפת הדרכים שלנו להפוך למרכז מחקר מוביל. לאנרגיה מכוונת יש השפעה בתחומים רבים, כולל -- בריאות, תשתיות, חומרים והסביבה. המרכז מחויב לרתום את הפיזיקה שמאחורי מערכות עתירות אנרגיה לתועלת החברה".

 

ד"ר סבסטיין ליישר, פרופסור חבר באוניברסיטת Clermont Auvergne, אמר: "המרכז למחקר של אנרגיה מכוונת (DERC) מפגיש מומחים מכל העולם כדי לרתום את הכוח של גלים אקוסטיים וא"מ למגוון רחב של יישומים אזרחיים וצבאים, כולל פרויקטים תעשייתיים, רפואיים וצבאיים. באמצעות תוכניות מחקר חלוציות, המרכז למחקר של אנרגיה מכוונת מקדם את השימוש בטכנולוגיות עתירות הספק למען עולם בטוח יותר".

 

המכון לחדשנות טכנולוגית הוא מרכז מחקר ופיתוח גלובלי חלוצי שמתמקד במחקר שימושי ויכולות טכנולוגיות של העידן החדש. למכון יש שבעה מרכזי מחקר ייעודיים ראשונים בקוונטום, רובוטיקה אוטונומית, קריפטוגרפיה, חומרים מתקדמים, אבטחה דיגיטלית, אנרגיה מכוונת ומערכות מאובטחות. על ידי עבודה עם אנשים מוכשרים יוצאי דופן, אוניברסיטאות, מכוני מחקר ושותפים מהתעשייה מכל העולם, המכון מחבר קהילה אינטלקטואלית ותורם לבנייה של סביבת מו"פ באבו דאבי ואיחוד האמירויות. המכון מחזק את המעמד של אבו דאבי ואיחוד האמירויות כמרכז גלובלי של חדשנות ותורם להתפתחות הרחבה יותר של הכלכלה המבוססת על ידע שלה.

 

 

אודות המכון לחדשנות טכנולוגית (TII):

 

המכון לחדשנות טכנולוגית (TII) הוא העמוד הייעודי של "מחקר שימושי" במועצה למחקר טכנולוגי מתקדם (ATRC). TII הוא מרכז מחקר ופיתוח גלובלי חלוצי שמתמקד במחקר שימושי ויכולות טכנולוגיות של העידן החדש. למכון יש שבעה מרכזי מחקר ייעודיים ראשונים בקוונטום, רובוטיקה אוטונומית, קריפטוגרפיה, חומרים מתקדמים, אבטחה דיגיטלית, אנרגיה מכוונת ומערכות מאובטחות.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.tii.ae.

 

אודות המרכז למחקר של אנרגיה מכוונת (DERC)

 

המרכז למחקר של אנרגיה מכוונת (DERC) - במכון לחדשנות טכנולוגית (TII) - ממלא תפקיד מוביל בהבנה והשימוש בפיזיקה שמאחורי אנרגיה עתירת הספק. המרכז מוקדש לחדשנות בתחומים כמו א"מ, לייזרים, פיזיקת פלזמה ומעבר להם לתועלת החברה.

 

למידע נוסף, בקרו https://directedenergy.tii.ae

התחברו איתנו במדיה החברתית:

 

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/tiiuae/

Twitter: https://twitter.com/TIIuae

Instagram: https://www.instagram.com/tiiuae/

 

*מקור: AETOSWire

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.