header 2

יום חמישי, 29 באפריל 2021

Perimeter 81 משיקה את ה-Device Posture Check, במענה לאתגרי האבטחה הנגזרים מעבודה מרחוק ומשימוש במכשירים שאינם בבעלות הארגון

 

תל אביב, 28 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE):

Perimeter 81, ספקית מובילה של שירותי גישה מאובטחת לרשת הארגונית - Secure Access Service Edge (SASE)  - ו"רשת כשירות" (Network as a Service), השיקה היום את Device Posture Check (DPC). המוצר החדש מיועד לאבטחת סביבת עבודה מרחוק, העשויה להתבצע באמצעות מכשירים בבעלות העובדים ולא הארגון, והוא מיישם זאת באמצעות אכיפת כללים מתאימים שיאפשרו גישה מאובטחת. השקת DPC מתווספת להיצע הגדל והולך של מוצרי ה-SASE מבית Perimeter 81, כדוגמת יכולת Network Traffic Control Firewall as a Service שנוספה לאחרונה.

ה-DPC מאפשר לארגונים לוודא כי רק מכשירים הפועלים בהתאם להגדרות האבטחה הארגוניות שהוגדרו מראש יכולים להתחבר לרשת הארגונית. המוצר מספק כלי תיעוד ודיווח מלאים של הרכיבים ואפיונם, וכך יכולים צוותי ה-IT לנהל באופן מיטבי את שלל המכשירים בארגון, ואת הגבלות הגישה שלהם לרשת, באופן המאפשר לעובדים שימוש במשאבי הארגון הרלוונטיים להם בקלות, אך אינו פוגע באבטחת הרשת עצמה. יכולות ניהול ורישום מלאי המכשירים ותכונותיהם מעניק לצוותי ה-IT יכולות נראות (visibility) גבוהות לרוחב כל חלקי הארגון, והמידע הזמין להם כולל למשל את מספרו הסידורי של המכשיר, מערכת ההפעלה, זהות המשתמש בו, הגדרת מידת אבטחתו הנוכחית ועוד.

"אנו מובילים את הארגונים לעידן חדש של אבטחת מידע, באמצעות אבטחת המשאבים והעובדים שלהם, ללא חשיבות לסוג המכשיר בו הם עושים שימוש על מנת להתחבר לרשת", מציין עמית ברקת, מייסד-שותף ומנכ"ל Perimeter 81. "כיום חשוב יותר מאי פעם להציע הגנה טובה יותר על נקודות הקצה, וה-DPC הוא הכלי המושלם על מנת להבטיח כי מכשירים שבאמצעותם קיימת גישה לרשתות ומשאבים רגישים יהיו מאומתים ומוגנים".

ארגונים שיעשו שימוש ב-DPC מבית Perimeter 81 יוכלו למנוע בקלות חדירות לארגון המתבססות על שימוש במכשיר של עובד שהגיע לידיים זדוניות, וזאת באמצעות הגבלת הגישה למשאבי הארגון רק למכשירים מאומתים. על מנת לאפשר גישה נוחה ולא מסורבלת לרשת מצד המשתמשים המורשים, מחלקות ה-IT יכולות אפילו לייצר הגדרות אבטחה שונות על פי עובד מסויים או על פי קבוצת עובדים בעלי מאפיינים מסויימים, כך שמשאבים או רשתות המכילים מידע רגיש במיוחד יקבלו שכבה נוספת של הגנה, בעוד משאבים ורשתות שאינם דורשים רמת הגנה שכזו יהיו נגישים יותר.

"הלקוחות שלנו נדרשים לתמוך בהיקף גדל והולך של כח עבודה המצוי מחוץ לארגון, אך במקביל לוודא כי הרשת הארגונית ממשיכה להיות עמידה ומוגנת מפני נסיונות חדירה או פגיעה בזדון", מוסיף ברקת. "ה-DPC שלנו מעניק להם שליטה גדולה יותר ולכן רמת אבטחה גבוהה יותר בעת שהם מתאימים את עצמם לסגנון פעילות זה".

למידע נוסף אודות ה-Device Posture Check מבית Perimeter 81, אנא בקרו ב- https://www.perimeter81.com/device-posture-check

 

 

אודות פרימטר 81

Perimeter 81 - פרימטר 81 היא ספקית מובילה של גישה מאובטחת לשירותי קצה (SASE) שלקחה את טכנולוגיות אבטחת הרשת המיושנות, מורכבות ומבוססות על חומרה והפכה אותן לפתרון תוכנה אחד מאוחד, מדרגי וקל לשימוש -- ופישטה את הגישה המאובטחת עבור כוח העבודה המודרני והמבוזר. המטה של פרימטר 81, שהוקמה על ידי שני יוצאי יחידת מודיעין עילית של צה"ל ויזמים סדרתיים, המנכ"ל עמית ברקת ומנהל התהליך הראשי שגיא גידלי, נמצא בתל אביב, הלב של אומת ההזנקים, ויש לה משרדים בניו יורק וקליפורניה. הלקוחות של פרימטר 81 נעים מעסקים קטנים ועד לחברות Fortune 500 במגוון של מגזרים, והשותפים שלנו הם בין המשלבים, ספקי השירותים המנוהלים והמשווקים בערוצים הכי חשובים בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.perimeter81.com או תעקבו אחרינו: LinkedIn.

ראו את גרסת המקור באתר businesswire.com::

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.