header 2

יום חמישי, 29 באפריל 2021

LeddarTech מציגה את ה-"Leddar Sight", חיישן LiDAR מבוסס הבזק לשימוש בתנאי שטח קשים

 

LeddarTech משיקה את ה- Leddar™ Sight, חיישן LiDAR דו-מימדי ללא חלקים נעים, עמיד וחסכני

 

 

ה- Leddar™ Sight פותח על מנת לספק את צרכיהם הקפדניים ביותר של מפתחי מערכות בתחומי התחבורה והתעשיה, הזקוקים ליכולות חישת LiDAR בתנאים המאתגרים ביותר

 

קוויבק סיטי, 28 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

LeddarTech®, מובילה גלובלית בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, משיקה את ה-Leddar™ Sight, חיישן LiDAR דו-מימדי ללא חלקים נעים, עמיד וחסכני. חיישן LiDAR זה ממוקם במעטפת החסינה לפגעי מזג האוויר. הוא משתמש בחשיפת אור על מנת לספק זיהו מתמשך ומדוייק של מגוון אובייקטים ומכשולים בשדה הראיה שלו, וזאת ללא שימוש ברכיבים נעים. Leddar Sight פותח על מנת לספק את צרכיהם הקפדניים ביותר של מפתחי מערכות בתחומי התחבורה והתעשיה, הזקוקים ליכולות חישת LiDAR בתנאים המאתגרים ביותר.

 

עמידות ללא תחרות בסביבות המאתגרות ביותר

 

ה-Leddar Sight ניחן באמינות שהוכחה בשטח של המודולים ממשפחת Leddar M16 2D flash LiDAR, והוא ממנף תכנון המכיל אך ורק חלקים שאינם נעים, על מנת להציע את העמידות האולטימטיבית. ה-Leddar Sight נבחן במצבים של רטט והפרעות רבות, והוכח כעומד בגבורה בכל דרישות הישומים התעשייתיים והמסחריים הדורשניים ביותר, וזאת תודות למעטפת החסינה בפני תנאי מזג האוויר (בדירוג IP67/IP69), הדוחה הצטברות אבק, רטיבות ואף זרם מים בלחץ.

 

נתיב מואץ לפריסה מסחרית

 

ה-Leddar Sight 2D flash LiDAR מספק יכולות מדידה וזיהוי מדוייק ליישומים בתוך מבנים, כדוגמת אוטומציה של תהליכים תעשייתיים, ומגוון יישומים באוויר הפתוח, כדוגמת ניווט אוטונומי, זיהוי מכשולים, הימנעות מהתנגשות, תמרון מדויק, אכיפת מהירות נסיעה ותשלום אוטומטי בתחנות המצויות בכבישים. תודות למעטפת הקשיחה המקיפה אותו, מחבר ה-M12 ומבחר אפשרויות שדה ראיה (FoV), החיישן יכול להיות מוטמע בקלות באבי טיפוס ולאסוף מידע מהשטח לטובת מפתחי תוכנה. המוצר זמין כבר כיום בהיקף יצור משמעותי ללקוחות, אינטגרטורים של מערכות וערוצי מכירה אחרים, לטובת התקנות מסחריות.

 

ה-Leddar Sight הינו פתרון LiDAR אידיאלי עבור היסעים בעלי מסלול קצר טווח (שאטלים), רובוטקסים, רכבים אוטונומיים, משאיות, אוטובוסים, רכבים תעשייתיים, מוצרי רובוטיקה ניידים ומערכות הסעה חכמות.

 

תכונות עיקריות של ה-Leddar Sight 2D Solid-State LiDAR

 

·        100% מצב מוצק - ללא חלקים נעים כלל

·        זחב"ת (זמן חציוני בין תקלות) = 400,000 שעות, עד פי 26 יותר מאשר  LiDAR מכני

·        עמיד בתקני רעידות וזעזועים הקפדניים ביותר

·        דירוג IP67/IP69מעטפת חסינת-זעזועים

·        תקני עמידות גבוהה בפני הפרעות אלקטרוניות (EMC)

·        פועל בטווח רחב של טמפרטורה

 

"המוצר החדש בקו מוצרי ה-2D flash LiDAR שלנו נותן מענה לצורך קריטי שהציפו לקוחותינו, המבקשים חיישן LiDAR אמין אך זול, המסוגל לפעול בסביבות מאתגרות בהן הוא נחשף לזעזועים, רעידות, מים והצטברות אבק, ובמגוון טמפרטורות", אמר דניאל אייטקן, סגן נשיא לשיווק גלובלי, תקשורת וניהול מוצר ב-LeddarTech. "בניגוד לLiDAR מכני, ה-Leddar Sight עושה שימוש בתכנון שאינו מכיל כלל חלקים נעים, המאפשר להגדיל משמעותית את הזמן בין תקלות, והמעטפת הקשיחה שלו מאפשרת לו להיות מתאים לפעילות בשטח 24/7 בתנאים הקשים ביותר שמציבים ישומים מסחריים ותעשייתיים".

 

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם LinkedInTwitterFacebook,  YouTube. .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.