header 2

יום חמישי, 29 באפריל 2021

GSB Group מעלה ספקות באשר למאגרי הזהב של Karatbars ומטבע V999, כמו גם לגבי קיומה של Osint Group

 

המבורג, גרמניה, 28 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

 

להלן הודעתה של GSB, המתייחסת ל-Osint Group - שאינה קיימת למעשה - והספקות שמועלים באשר להימצאות זהב כלשהו ב-Karatbars, והונאת V999 המקושרת לריינר וון הולסט.

 

כאשר אין גבול למעשי הונאה ושימוש לרעה בתואר (פעולה המכונה גם "התחזות"), הנגזרים מחוסר מודעות לאי-צדק, יכול אדם לכנות עצמו "עורך דין אמריקאי" ו"נוטריון אמריקאי מורשה המתחבא ומצוי באופן לא חוקי בארצות הברית של אמריקה (ארה"ב)", כפי ש"ריינר וון הולסט", המוכר גם כ"ג'אן פייבר" או "ד"ר פיטר קליין" (בין שאר השמות), הדגים לאחרונה בהודעת דואר אלקטרוני ששלח לסוכנות חדשות בגרמניה.

 

עובדה ידועה היא שהמטבע "V999", שלכאורה נתמך באמצעות זהב, אינו יכול לטעון כי הוא מצוי בפיקוח ובקרה של "Osint Group", כפי שטוענים הראלד סייז ו-E-Karat International במסמך שפרסמו, וכפי שטענו בפני מספר משקיעים, וזאת מכיוון שחברה זו לא קיימת באמת, ולמעשה Osint Group היא תוצר דמיונו המפוקפק של ריינר וון הולסט, שהציב לוגו של Osint Group וייצר אתר בשם https://osint.group למטרה זו בדיוק.

 

בהקשר זה, הגורמים הקשורים למטבע ה-V999 שלכאורה נתמך בידי זהב, והמפיצים את קיומו, נדרשים לעמוד בפני האשמה של שותפות לדבר עבירה, במקרה זה באשר לאחריותם מול משקיעים בזהב, טענה המתגברת לאור חקירות שעדיין נמשכות מצד משרד התובע הכללי כנגד ריינר וון הולסט והרשת שלו.

 

העובדות המוכחות הן שהאדם העומד בראש פעילות Karatbars, הראלד סייז, פיתה את המשקיעים באופן ישיר לתמוך בקודי זהב מסוג BUV, UNV ו-QR, על גבי פלטפורמת V999 שעליה פועל מטבע ה-V999 שלכאורה נתמך בידי זהב ; ושהגוף המפקח ומבקר על הזהב, Osint Group, אינו קיים. המציאות הינה שחשבונות המשקיעים בזהב של Karatbars נמצאו מקושרים לחשבונות של מטבע ה-V999, כפי שניתן להתרשם מסרטון ה-YouTube הזה ומגוון פרסומים של גורמים אחרים המסבירים כיצד ניתן לחבר חשבונות Karatbars לפלטפורמת V999 בקליק אחד.

לא רק זאת, המשקיעים ממתינים כבר שנתיים לזהב שבו השקיעו או רכשו, וכך ניתן לראות מספר רב של תלונות לרשויות הרלוונטיות בידי משקיעים המכנים זאת "הונאה בינלאומית", ביטוי החוזר על עצמו רבות.

 

העיתון הגרמני הנחשב"Handelsblatt"  דיווח כבר בחודש יוני 2020, תחת הכותרת "התובע הכללי בוחן את הטענות כנגד מאגרי הזהב של קבוצת Karatbars", על הספקות המשמעותיים שעלו בהקשר לזהב שיתכן ואינו קיים בכלל.

לתמונה נכנס בשלב מסויים גם מר ג'ייקוב ב., כפי שניתן לראות בשיחה זו, ו-וון הולסט טוען כבר זמן מה כי הוא משחד עיתונאים – טענה המצויה כעת בבדיקה במשרדו של התובע הכללי.

כריס סאונדרס מתואר על ידי ריינר וון הולסט כ"פושע" וכ"פטפטן טיפש", הנתבע כעת בידי ג'ייקוב בי. – זאת על פי הצהרה שהעניק ריינר וון הולסט לנציגי התקשורת. ענין זה מפתיע, שכן היה זה כריס סאונדרס מארה"ב שציין לאחרונה בסרטון וידאו כי קיבל הוראות מג'ייקוב בי. ועיתון עסקים גרמני ידוע.

מקור:  https://facebook.com/24karatchris/videos/177054424240274

המזימה של ריינר וון הולסט ידועה מזה זמן רב, וכלי התקשורת הבינלאומי הנודע Stiftung Warentest כבר דיווח על המתחזה והסחטן הזה ב-2018.

מקור:

https://www.test.de/Rainer-von-Holst-Warum-wird-Anlagehai-nicht-ausgeliefert-5594662-0

מתוך הזיות הגדלות שלו כרמאי, סחטן ומתחזה, ריינר וון הולסט שכח כי בעידן הנוכחי ניתן לבדוק בקלות ובמהירות האם אדם הוא אכן נוטריון ועורך דין – ולשם קבלת תארים אלו יש הכרח להיות אזרח אמריקאי כפי שווידאה באוזנינו שגרירות ארה"ב בלונדון – וכך נחשפים שקריו חסרי הביסוס של ריינר וון הולסט והרשת שלו.

כל אדם יכול לבדוק ולהיווכח שבניגוד לטענותיו המוטרפות, ריינר וון הולסט אינו נוטריון ואינו עורך דין, ולא קיים אדם בשם ד"ר פיטר קליין בארה"ב המשמש כעורך דין – וכך ברור שגם שם נוסף בו משתמש ריינר וון הולסט, "ג'אן פייבר", המכנה עצמו "ד"ר פיטר קליין", הוא למעשה רמאי, מתחזה וסחטן רשת המבוקש ברחבי העולם, לאחר שבמשך שנים רבות ביצע מעשי סחיטה באינטרנט תוך שימוש בשקרים והכפשה של "gerlachreport" . https://www.gerlachreport.com.

1)
https://www.notarypublicstamps.com/find-a-notary

2)
https://www.nationalnotary.org

3)
https://lawyers.findlaw.com

4)
https://www.hg.org/usacities.asp

בנוסף, בארצות הברית של אמריקה, נוטריון הוא אדם הממונה בידי ממשל של מדינה, לדוגמא מושל או סגן מושל – אך איזה מושל אמריקאי ירשה לעצמו להיות מצולם עם ריינר וון הולסט, או אפילו למנות סחטן המבוקש בכל העולם כדוגמת ריינר וון הולסט כנוטריון מטעם ארה"ב?

הטענה לפיה ריינר וון הולסט דורש מסוכנות חדשות גרמנית, ללא שום תחושה של חוסר צדק, שתימנע מלפרסם דיווחים מרשיעים אודותיו, וביהירות ללא גבולות טוען בפומפוזיות כי העיתון הגרמני הנודע "Kyffhäuser Nachrichten" הפסיד בתביעה ולכן ידרש למחוק פרסומים אודותיו – היא עוד שקר גס מצידו של ריינר וון הולסט.

ה"Kyffhäuser Nachrichten" פועל ללא משוא פנים, ומקושר לגופי מדיה אחרים כדוגמת nnz-online.deeichsfelder-nachrichten.demsh-online.deuhz-online.denordthueringen.dennz-tv.de, ואחרים. ההצהרות חסרות הבסיס מטעמו של ריינר וון הולסט לסוכנות החדשות יכולות להיסתר בקלות ותוך שניות, כפי שמוכיח הקישור הבא: https://www.kyffhaeuser-nachrichten.de/news/news_lang_druck.php?ArtNr=230553

בדומה לפעילויות רבות שהוא מבצע, ריינר וון הולסט ללא ספק מסתמך על כך שאנשים יתרשמו מהודעות הדואר האלקטרוני והמכתבים עתירי הג'יבריש שהוא כותב. אך בעידן הנוכחי כל דבר שמגיע מהאיש הזה נבדק, ורשויות החוק ואמצעי התקשורת מיודעים לגבי פעולותיו של הרמאי, הפושע וסחטן האינטרנט ריינר וון הולסט. בעוד וון הולסט טוען כי קיימת זו הזכות להגנה על המידע, הוא ישמח לאכוף זאת כאשר ריינר וון הולסט יאסר בארה"ב, יוסגר ויעמוד למשפט.

שגרירויות ארה"ב יודעו באשר לפרסומים בתקשורת אודות ריינר וון הולסט והישות Osint Group הבלתי קיימת, ולאחר קבלת מידע נוסף הורו על ביצוע חקירות מצד ה-FBI בארה"ב.

כעת נותן לראות האם ריינר וון הולסט, שנמלט למחבואו, יאשר ויעמוד למשפט יחד עם רשת הפשע שלו, והאם סעיף 6(2) של ה-ECHR הינו תקף במקרה זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.