header 2

יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

פאיו PAYOT מציגה חלב פנים ומי פנים חדשים - עם תמצית חמוציות‏


PAYOT 
Lait  Démaquillant Fraîcheur
תחליב ניקוי על בסיס תמצית חמוציות
Tonic PAYOT Lotion מי פנים בתוספת תמציות חמוציות ואננס להשלמת ניקוי והסרת תאים מתים
 
חברת הקוסמטיקה הצרפתית פאיו PAYOT  מציגה שני מוצרי ניקוי חדשים המשלימים זה את זה:
PAYOT Lait  Démaquillant Fraîcheur חלב פנים, תחליב ניקוי על בסיס תמצית חמוציות, עשיר בלחות להסרת איפור וניקוי יסודי של העור. מנקה בעדינות את כל סוגי העור ומעניק נוחות וגמישות לעור הפנים. ו- Tonic PAYOT LOTION מי פנים בתוספת תמציות חמוציות ואננס להשלמת ניקוי והסרת תאים מתים. לאיזון ורעננות לעור הפנים, השלמת ניקוי והסרת תאים מתים והכנת העור לשגרת הטיפוח.
כל אחד מהם מגיע בבקבוק גדול עם תכולת 400 מ"ל!
 
על חלב הפנים החדש של פאיו - PAYOT Lait  Démaquillant Fraîcheur : תחליב ניקוי על בסיס תמצית חמוציות , עשיר בלחות להסרת איפור וניקוי יסודי של העור. מנקה בעדינות את כל סוגי העור ומעניק נוחות וגמישות לעור הפנים. מכיל: תמצית חמוציות - נוגדת חמצון ומשפרת את מוצקות העור. שמן חוחובה - מרגיע ומרכך את העור.  ביואקוליה - מחזקת נגד גורמים סביבתיים ומאזנת את העור. תמצית סמסונייט (מינרל) - מגנה על התאים ומרגיעה את  העור. הוראות שימוש: בוקר וערב, לעסות בתנועות סיבוביות כלפי מעלה על עור הפנים והצוואר. להימנע ממגע בעיניים. להסיר בעזרת נייר סופג ולהשלים במי פנים. לכל סוגי העור.
תכולה: 400 מ"ל בבקבוק. מחיר: 210 ₪. מחיר מבצע 79 ₪ (עד סוף אוקטובר 2016)
 
על מי הפנים החדשים Tonic PAYOT Lotion מי פנים בתוספת תמציות חמוציות ואננס להשלמת ניקוי והסרת תאים מתים. לאיזון ורעננות לעור הפנים, השלמת ניקוי והסרת תאים מתים והכנת העור לשגרת הטיפוח. מכיל תמצית חמוציות - נוגדת חמצון ומשפרת את מוצקות העור. אוליבין (מינרל) – נלחם בסימני מתח ועייפות על העור, מרגיע. ביואקוליה - מחזקת נגד גורמים סביבתיים ומאזנת את העור. מתאים לכל סוגי העור.  הוראות שימוש: 3 לחיצות משאבה על פד צמר גפן ולנקות את עור הפנים, הצוואר והמחשוף, לאחר שימוש בסבון או חלב פנים.
תכולה: 400 מ"ל בבקבוק. מחיר: 210 ₪. מחיר מבצע 79 ₪ (עד סוף אוקטובר 2016)
 
ניתן להשיג בנקודות המכירה של פאיו PAYOT  ברשתות סופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן. ובפרפורמיות ובתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.