header 2

יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

קבוצת מר: חברת הבת בארה"ב זכתה לראשונה במכרז משרד החוץ האמריקאי לשדרוג תשתית הטלקום בהיקף של יותר מ-5 מיליון דולר

מטרת הפרויקט היא להקים תשתית מתקדמת ומורכבת שתתמוך בפעילות המשרד האמריקאי
 
חולון, 9 באוגוסט 2016 – קבוצת מר (ת"א: מר), העוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, מודיעה כי חברת הבת Mer Inc. זכתה במכרז משרד החוץ האמריקאי לביצוע פרויקט הרחבת תשתית הטלקום שתתמוך בפעילות המשרד.
במסגרת הפרויקט, שהיקפו נאמד ביותר מ-5 מיליון דולרים ויימשך כשלוש שנים במספר שלבים, תבצע חברת Mer Inc. מקבוצת מר את התכנון, האספקה, ההתקנה, ההפעלה ובדיקת מערכת תקשורת מתקדמת. כמו כן, תספק החברה שירותי הדרכה על המערכת, שירותי תמיכה ותחזוקה.
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "אנחנו שמחים על הזכייה בפרויקט חשוב ויוקרתי זה. הצעתנו נבחנה במסגרת הליך מכרז פתוח ומקיף של הממשל הפדרלי בארה"ב, ונבחרה הודות לערך גבוה במיוחד שאנו מספקים. הזכייה משקפת שוב את מיצובה של קבוצת מר כמובילת שוק, המספקת מומחיות רב-תחומית נרחבת, כמו גם התמחות בטכנולוגיות הקצה.
"אנו משקיעים מאמצי שיווק בשוק האמריקאי שהינו בעל פוטנציאל משמעותי עבורנו. הזכייה הזו, יחד עם פרויקטים נוספים אשר אנו מבצעים בשנים האחרונות באיזור ניו יורק כולל הפרויקט  שביצענו במרכז הסחר העולמי בניו יורק ממצבים את התדמית, היכולות והמוניטין של קבוצת מר בארה"ב ופותחים בפנינו הזדמנויות נוספות לצמיחה״.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.