header 2

יום שני, 29 באוגוסט 2016

מאיץ העסקים פלורידה ישראל מודיע כי חתם עם מפקדת היחידות למבצעים מיוחדים של צבא ארצות הברית על הסכם לשיתוף פעולה מחקר ופיתוח של טכנולוגית חדשות עבור הכוחות המיוחדים של צבא ארה"ב

"אנחנו נלהבים ליצור שותפות עם ארגון כל כך מתקדם ודינמי", אמרה ד"ר ויקי רבנו, הנשיאה והמנכ"לית של מאיץ העסקים פלורידה ישראל. "סטרטאפים וחברות ישראליות רבות נוסדו על ידי יזמים בעלי רקע וניסיון שצברו בפיתוח טכנולוגיות למטרות צבאיות. היכולת לעבוד ולפתח עבור SOCOM מהווה לא רק הזדמנות עסקית עצומה עבור היזמים הישראלים, אלא גם אתגר והזדמנות לפריצת דרך ופיתוח יכולות שישמרו על יתרונו של החייל ביחידות המיוחדות מול האתגרים שניצבים בפניו בשדה הקרב ולמול אויביו".
כחלק מההסכם, חברות ישראליות שתיבחרנה להשתתף בתוכנית האקסלרטור של  FIBA והטכנולוגיה שבה הן עוסקות מתאימה לצרכי SOCOM כפי שמוגדרים מעת לעת, יוכלו לפתח טכנולוגיות חדשניות, חומרים, רכיבים, תוכנה, מודלים, סימולציות ומערכות חכמות ואחרות בתאום עם ועבור מינהל המדע והטכנולוגיה במרכז הרכש של SOCOM. החברות הישראליות שתיבחרנה להשתתף בתוכנית ההאצה של FIBA יוכלו להציג את הטכנולוגיות שפיתחו בפני SOCOM  בתחומים מגוונים כגון טכנולוגיות רפואיות, ביומטריקה, ניידות, אבטחת סייבר ,הספק ואנרגיה של חיישנים מרחוק, האינטרנט של הדברים ובתחומים נוספים. חברות שתיבחרנה להשתתף בתוכנית  של FIBA תהיה גם אפשרות לקבל מידע, משוב ונתונים מנציגי SOCOM וכן אפשרות להשתמש בציוד ובמעבדות של SOCOM, והכל במטרה לשפר את יכולתן לענות על צורכי הטכנולוגיה של SOCOM באמצעות מחקר ופיתוח משותפים.
מאיץ העסקים פלורידה ישראל (FIBA), שהושק ב-2016 על ידי הפדרציה והמרכזים הקהילתיים היהודיים של טמפה, הוא מאיץ טכנולוגיות שנמצא בפלורידה ומטרתו לקדם ולפתח מיזמים טכנולוגיים ישראלים עתירי צמיחה באזור מפרץ טמפה בפלורידה. היעד העיקרי שלנו הוא לעזור לחברות הזנק ישראליות בתחום ההייטק, הבולטות באיכותן בתחום עיסוקן, להצליח ולמצות את מלוא פוטנציאל הצמיחה שלהן בארה"ב. מאיץ העסקים פלורידה ישראל נבנה במטרה לענות על הצרכים של חברות ישראליות בשלב בו הוכחה ההיתכנות הטכנולוגית שלהן והן מבקשות לפנות לשווקים האמריקאים. מאיץ העסקים פלורידה ישראל מציע מקצועיות ומומחיות, באמצעות תכניות וסדנאות מובנות, מפגשי ייעוץ אחד על אחד, גישה למובילי דעה ולמומחים כמו גם קישור למשקיעים פוטנציאליים וחשיפה ללקוחות ולשותפים אסטרטגיים. FIBA הינו ארגון שאינו למטרות רווח והוא ממומן בין היתר על ידי המשרד להזדמנויות כלכליות של מדינת פלורידה (DEO). למידע נוסף, בקרו באתר שלנו בכתובת www.fiba.io.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.