header 2

יום שני, 8 באוגוסט 2016

בהמשך לדוחות מבטיחים ברבעון השני: נובה קיבלה המלצות קנייה מסטיפל ונידהאם עם מחיר יעד של 14 דולר למניה

עיקרי המלצת הקנייה מסטיפל
אנו מעלים את תחזיותינו להכנסות של 43.4 מיליון דולר ברבעון השלישי ורווח פרופורמה למניה של 26 סנט. אנו מעריכים כי נובה תציג מכירות של 155 מיליון דולר בשנת 2016 ורווח פרופורמה למניה של 75 עד 83 סנט. עבור 2017 אנו מעריכים כי נובה תציג מכירות של 164 מיליון דולר, צמיחה של 6%, ורווח למניה פרופורמה של 90 סנט.
 
אנו מאמינים כי נובה תציג מחצית שניה חזקה יותר בהשוואה למחצית הראשונה של 2016. נובה ממשיכה לחוות צמיחה ועלייה בנתח השוק בפעילות הליבה של מדידות אופטיות. אנו צופים צמיחה נוספת ממערכות המדידה ההיברידיות המשלבות טכנולוגיית OCD ו- X-Ray.
מנקודת מבט של התעשייה, ההתייחסות של ההנהלה הינה בהתאם למגמות בשוק. נובה נהנית מהחשיפה ליצרניות ה- Foundries, במיוחד ל- TSMC אשר מתחילה בייצור בטכנולוגיות 7/10 ננומטר ופיתוח בטכנולוגיית 5 ננומטר. בנוסף אנו מאמינים כי החברה תהנה משיפור בתחום זיכרונות ה- DRAM הצפוי ברבעון הרביעי של 2016 וימשיך לתוך 2017, כמו גם יצרנים מהשורה השני כגון SMIC (אשר ברבעון השני מהווה למעלה מ- 10% מההכנסות של נובה). לאור זאת אנו מצפים כי נובה תציג שנת צמיחה מעל הממוצע נוספת.
 
לאור העלייה במורכבות החומרים ובאתגרים הטכנולוגיים של הלקוחות, נובה, באמצעות מערכות המדידה ההיברידיות, יכולה להציע יכולות מדידה נוספות, לרבות מדידת שכבות דקות וחומרים.
 
ברבעון השני של 2016 הציגה החברה 75% מההכנסות מתחום ה- Foundries ו- 25% מתחום הזיכרונות. לחברה 3 לקוחות עם הכנסות של למעלה מ- 10%, TSMC – 57%, מיקרון – 12% ו- SMIC – 11%.
המלצת קניה במחיר יעד של 14$ למניה מבוססת על מכפיל 12 על רווח למניה של 90 סנט בשנת 2017, בתוספת קופת המזומנים.
 
עיקרי המלצת הקנייה מנידהאם
לנובה מיצוב חזק בסין. הנהלת החברה הדגישה בשיחת הועידה כי מוכרת היום מערכות בסין לכל אתרי ייצור השבבים במדינה. אנו מאמינים כי לנובה נתח שוק חזק בסין, לרבות SMIC, UMC, ו- HuaLi. לקוחות אלה משקיעים בטכנולוגיות 28/40 ננומטר הנהנות מביקוש מקומי של מכשירי טלפון ברמות מחיר נמוכות ובינוניות, משוק ה- IoT ובנוסף מפרויקטים של זיכרונות מיצרני שבבים בינלאומיים.
 
תחזיות הנהלת נובה לרבעון שלישי של 2016 הינן מעל הקונצנזוס ונובעות מהשקעות של יצרניות ה- Foundries, בעיקר של TSMC.
 
נובה זוכה לנתח שוק בתחום הזיכרונות. ההכנסות ממיקרון ברבעון השני של 2016 מהוות למעלה מ- 10%, וזוהי אינדיקציה חשובה כי נובה מרחיבה את מיצובה בפעילות זיכרונות ה- NAND של מיקרון.
החברה השיקה לאחרונה את מערכות המדידה ההיברידיות המשלבות טכנולוגיות OCD ו- XPS ואנו מאמינים כי החברה יכולה למנף זאת לזכיות בקרב יצרני זיכרונות VNAND שיובילו להגדלת נתח השוק. יחד עם זכיות בתחום ה- DRAM אנו מצפים כי הגדלת נתח השוק תהיה אחת המגמות בתוצאות החברה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.