header 2

יום שני, 15 באוגוסט 2016

AXIS Accident & Health ממנה מנהל פיתוח עסקי בביטוחי משנה שיפעל מדובאי


פמברוק, ברמודה ולונדון ודובאי, איחוד האמירויות, 15 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE):

AXIS Capital Holdings Limited אקסיס קפיטל ("AXIS Capital") (NYSE:AXS) הודיעה היום שכריסטיאן רומייה הצטרף ל-AXIS Accident & Health, ספקית מובילה של ביטוחי משנה וביטוחי תאונות, בריאות מיוחדים ושקשורים לנסיעות, בתפקיד סגן נשיא ומנהל פיתוח עסקי של עסקי ביטוחי המשנה שלה במזרח התיכון וצפון אפריקה.

מר רומייה, שיפעל מהמשרד של AXIS Capital במרכז הפיננסי הבינ"ל  בדובאי, אחראי לפיתוח ולניהול של יצירת עסקים בביטוחי משנה של תאונות ובריאות במזרח התיכון וצפון אפריקה. מר רומייה כפוף לרוב סמרט, סגן נשיא בכיר, ביטוחי משנה בינ"ל של AXIS Accident & Health.

"AXIS Capital ממשיכה להרחיב את פעילות ביטוחי המשנה שלה בעולם, והמומחיות הטכנית של כריסטיאן, יחד עם ההכרות המפורטת שלו את הסביבה העסקית של המזרח התיכון וצפון אפריקה, יועילו מאוד לעסקים שלנו", אומר פול צ'פמן, המנכ"ל הבינ"ל של AXIS Accident & Health. "המינוי של כריסטיאן לתפקיד החדש הזה הוא צעד משמעותי באסטרטגיית הצמיחה שלנו, ואני שמח לקבל את פניו בחברה".

למר רומייה יש עשר שנות ניסיון בביטוחי משנה רפואיים, תפקידו האחרון היה מנהל פיתוח עסקי של סוכנות NASCO France בביירות. לפני כן הוא שימש מנהל כללי של TPA GlobeMed Gulf בדובאי. יש לו תואר ראשון בהנדסה מהאוניברסיטה האמריקנית בביירות ותואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה של טקסס בארלינגטון.

אודות AXIS Capital

AXIS Capital אקסיס קפיטל היא חברה מברמודה שמספקת בכל העולם ביטוחים וחוזי ביטוחי משנה מיוחדים עם הון בעלי מניות של 6.0 מיליארד דולר ב-30 ביוני 2016 וסניפים בברמודה, ארצות הברית, אירופה, סינגפור, המזרח התיכון, קנדה ואמריקה הלטינית. לחברות הבת התפעוליות שלה הוענק דירוג של "A+" ("חזק") על ידי P&S ו-"A+" ("מעולה") על ידי A.M. Best. למידע נוסף על AXIS Capital, בקרו באתר שלנו בכתובת www.axiscapital.com. תעקבו בבקשה אחרי AXIS Capital ב-LinkedIn.

אודות AXIS Accident & Health

AXIS Accident & Health, אקסיס תאונות ובריאות, שהמטה שלה בפרינסטון, ניו ג'רזי, מספקת בכל העולם פתרונות של ביטוחי משנה וביטוחי תאונות, בריאות מיוחדים ושקשורים לנסיעות באמצעות מומחים מובילים במוצרים, חיתומים ותביעות ברחבי העולם עם עשרות שנים של ניסיון ממוקד. למידע נוסף על AXIS Accident & Health, בקרו בבקשה באתר www.axiscapital.com/en-us/accident-health.

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.