header 2

יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

חברת אוויה משיקה את פתרון Avaya Slate - פתרון צ'אטבוט למרכזי שירות הלקוחות

פתרון Slate החדש הינו צ'אטבוט מתקדם חדש מבית אוויה עם יכולת אינטראקציה אינטליגנטית: הוא עונה ללקוחות, מנהל איתם שיחה ופותר להם בעיות, בין השאר דרך תגובות להודעתSMS , צ'אטים שמוטמעים באתרי אינטרנט ואף ברשתות חברתיות, כשאת כל אלה הוא מבצע בטווח רחב ביותר של שפות- לרבות עברית ובאינטגרציה מלאה. הצ'אטבוט ממנף למידה עצמית (Machine learning) ) של טכנולוגיות בינה מלאכותית: הוא מנתח אינטראקציות שונות עם הלקוח, מספק אוטומציה ושירות עצמי ויעיל, כמו סוכן, בטיפול בלקוחות בזמן אמת.
 
פתרון Slate של Avaya צפוי לסייע לארגונים במספר מישורים: הראשון שבהם הוא הפחתה בעזיבה של לקוחות: בניגוד למצב הנוכחי ברוב מוקדי שירות הלקוחות, הרי שצ'אט בוט עונה ללקוח ישר וחוסך בזמן ההמתנה, נקודה עליה מרבים הלקוחות להתלונן. המערכת אמנם מתקדמת, אך גם קלה לשימוש- עניין חשוב כשזה מגיע לתפעול ולהטמעה שלה. גם בשורה התחתונה ניכר כמובן הבדל, כשהצ'אטבוט מסייע בחיסכון בעלויות ומעורבות תגובה מהירה ועקבית ללקוחות. באוויה מאמינים כי Slate, הניתן להתאמה מרבית מאוד, יגביר מעורבות של לקוחות כשהיתרונות כמו זמן המתנה נמוך וזמינות גבוהה, צפויים להגביר את האינטראקציה ואת שביעות הרצון שלהם. יש לציין ש- Slate היא חלק מפתרון פעילות לקוחות multi-touch החדש של אוויה, פתרון ™ Avaya Oceana, המבוסס omnichannel, שנבנה במיוחד עבור מוקדי שירות חכמים.
 
עמית גרינמן, מנהל פעילות עסקית באוויה ישראל מסביר על החשיבות של המערכת: "כחברה מובילה בתחום פתרונות בתחום התקשורת העסקית, אוויה רוצה להמשיך להציג המצאות וחידושים שיגדירו מחדש את השוק. הצ'אטבוט הוא בדיוק זה - חלק בלתי נפרד מהעתיד של התקשורת העסקית, אשר יביא לשיפור פעילות הלקוחות, ישמור על חוויית לקוח עקבית ויפחית את העלויות הכרוכות בשירות לקוחות. פתרון Slate יאפשר לארגונים לספק פתרונות רלוונטיים ללקוח, על סמך נתונים מפורטים ויכולות אנליטיות בזמינות גבוהה בכל מסע כזה של לקוח עם הארגון".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.