header 2

יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

משלחת ממדינת גוג'ראט בהודו תיפגש עם חברות ישראליות מובילות ועם פקידי ממשלה בכירים בתל אביב ובירושלים

תל אביב, 28 ביולי 2016, (BUSINESS WIRE):
מדינת גוג'ראט בהודו מארגנת תצוגת שיווק של יום אחד Vibrant Gujarat Road Show בתל אביב כחלק מביקור המשלחת שלה בישראל. התצוגה מיועדת לחזק את את הקשרים הכלכליים והחברתיים בין שתי המדינות ולקדם את הפסגה העולמית Vibrant Gujarat Global Summit 2017.
התצוגה, שהנושא שלה "גוג'ראט - מחברת את הודו עם העולם", תכלול פעילויות שונות שישתתפו בהן חברות ישראליות מובילות, התאחדויות ענפיות ופקידי ממשלה כדי לחזק את המטרה של פיתוח ולקדם שיתוף פעולה בין ישראל ומדינת גוג'ראט, הודו. חברי המשלחת ידונו גם במדיניות ידידותית למשקיעים, סביבות כלכליות מושלמות ונוהלי קבלת אישורים במקום אחד שגוג'ראט מציעה, שהופכים אותה לאחד מיעדי ההשקעה המבוקשים ביותר בכל העולם. גוג'ראט דורגה במקום הראשון בקריטריון "הקלות של עשיית עסקים" ב-2015 בין כל המדינות של הודו, במחקר משותף שערכו ממשלת הודו והבנק העולמי. תצוגת השיווק תתקיים ב-1 באוגוסט בדן פנורמה, תל אביב, החל משעה 9:00.
ראש המשלחת, גב' מאמטה ורמה, נציבת התעשיות, ממשלת גוג'ראט, אמרה: "המטרה של המשלחת שלנו היא לחזק את הקשרים בין ישראל והודו שבהם גוג'ראט תמלא תפקיד חשוב על ידי הצעת דרכים במגזרים שונים שישפרו עוד את הקשרים העסקיים בין שתי המדינות. מספר מגה פרויקטים מתוכננים במדינת גוג'ראט, והמומחיות של ישראל בתחומים כמו למשל ביטחון, תעופה וחלל, הזנקים, טכנולוגיה ואריגים יכולה למלא תפקיד משמעותי".
יש יותר מ-300 השקעות ישראליות בהודו, בעיקר בהייטק וחקלאות. רובן ביהלומים, חקלאות, כימיקלים, טכנולוגיות מידע ותקשורת, תרופות, טכנולוגיות מים, בטחון פנים ונדלן. מספר חברות ההזנק לנפש בישראל הוא הכי גדול מכל המדינות, ובשיתוף עם הזנקים שנמצאים בגוג'ראט ישראל יכולה להרוויח מתוכנית ההזנקים של המדינה וגם מתוכנית ההזנקים האחרונה של ממשלת הודו. גוג'ראט הכריזה על "מדיניות הזנקי המחשוב והאלקטרוניקה" הראשונה אי פעם שלה, עם התמקדות מיוחדת בעידוד הזנקים על ידי הקצאת שטח של מיליון רגל רבוע לפיתוח 50 חממות כדי ללוות ולהדריך 2,000 הזנקים בחמש השנים הבאות.
באמצעות תוכנית להקמת מעבדות ומוסדות מו"פ חדשים, גוג'ראט גם מצפה לכוון השקעות של המגזר הציבורי והפרטי בתכנון, אבטחה, פיתוח וייצור של מוצרים צבאיים עם 10% מערך ההזמנות בחמש השנים הבאות.
גוג'ראט מציעה חבילה אטרקטיבית של תמיכה פיננסית ותמריצים לפרויקטים תעשייתיים חקלאיים לחברות בעלות מוניטין עם יכולת טכנית וביצועים מוכחים כדי שיהגו ויישמו בהצלחה פרויקטים תעשייתיים חקלאיים. ממשלת המדינה תציע סובסידיית ריבית אחורית (back ended interest subsidy) של 6% בחמש השנים הראשונות ליחידות תעשייה חקלאית מההתחלה עד הפעולה.
גוג'ראט גם הכריזה על מדיניות של תעשיות מגה וחדשניות למגזר הרכב שחייבות למלא את התנאי של השקעה בנכסים קבועים מעל 10 מיליארד רופי ויצירת משרות לאלפיים איש. התעשיות הזכאיות מקבלות הטבות של תמריצי מס מכירות לעשר שנים.
כל הגורמים האלה יעזרו ויועילו למשקיעים בחיזוק ההצעות העסקיות וההשקעות שלהם בהודו אמצעות גוג'ראט.
אירוע הדגל, הפסגה העולמית Vibrant Gujarat Global Summit, תיכנס למהדורה השמינית שלה - תאורגן מה-10 ל-13 בינואר 2017 ב-Mahatma Mandir, Gandhinagar, גוג'ראט, הודו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.