header 2

יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

קלווין קליין בע"מ הודיעה על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי של המותג

ניו יורק, 2 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE) :
קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE:PVH], הודיעה היום על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי של המותג, בתוקף מיידי.
מר סימונס יוביל את אסטרטגיית הקריאייטיב של המותג קלווין קליין בכל העולם שתכלול את המותגים  Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear ו-Calvin Klein Home. כחלק מתפקידו כמנהל הקריאייטיב הראשי, מר סימונס יפקח על כל ההיבטים של העיצוב, השיווק והתקשורת הגלובליים ושירותי קריאייטיב חזותי. הופעות הבכורה של הקולקציות הראשונות של מר סימונס יהיו לעונת סתיו 2017.
המינוי של מר סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי הוא היישום של אסטרטגיית הקריאייטיב הגלובלית החדשה של קלווין קליין, שנמסר עליה באפריל 2016, לאחד את כל המותגים של קלווין קליין במסגרת חזון קריאייטיב אחד. האסטרטגיה מגיעה כחלק מהתפתחות גלובלית של המותג קלווין קליין, שהתחילה ברכישה מחדש של עסקי הג'ינס וההלבשה התחתונה של המותג ב-2013. בכוונת קלווין קליין להגדיל את המותג למכירות קמעונאיות גלובליות של 10 מיליארד דולר, והמנהיגות החדשה מיועדת לחזק עוד את מעמד הפרימיום של המותג ברחבי העולם ולסלול את הדרך לצמיחה גלובלית עתידית ארוכת טווח.
"בואו של ראף סימונס כמנהל הקריאייטיב הראשי מציין  פרק חדש חשוב עבור קלווין קליין", אמר סטיב שיפמן, מנהל העסקים הראשי של חברת קלווין קליין. "לא הוביל את החברה חזון קריאייטיב אחד מאז שקלווין קליין עצמו היה בה, ואני בטוח שההחלטה הזאת תניע את המותג קלווין קליין ותהיה לה השפעה גדולה על העתיד. התרומות יוצאות הדופן של ראף עיצבו את האופנה כפי שאנחנו רואים אותה היום ונתנו לה אופי מודרני, ובהנהלתו קלווין קליין יחזק עוד את מעמדו כמותג סגנון חיים גלובלי מוביל".
כחלק מאסטרטגיית הקריאייטיב לעסקי הביגוד והאביזרים, חברת קלווין קליין הודיעה גם על העסקתו של פיטר מולייר כמנהל הקריאייטיב, שיהיה כפוף ישירות למר סימונס. מר מולייר יהיה אחראי להוציא לפועל את חזון הקריאייטיב והעיצוב של מר סימונס בבגדי גברים ונשים מוכנים ללבישה, וגם בקווי ביגוד ואביזרים ברמת גשר וטוב יותר. הוא גם ינהל את כל צוותי העיצוב לגברים ולנשים בתוך המותג קלווין קליין, תחת הנהגתו של מר סימונס.
קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE: PVH], היא סטודיו לעיצוב ושיווק אופנה מהמובילים בעולם. היא מעצבת ומשווקת קולקציות מעצבים של הלבשה לנשים ולגברים ומגוון של מוצרים אחרים שמיוצרים ומשווקים באמצעות רשת נרחבת של הסכמי רישוי והסדרים אחרים בכל העולם. קווי המוצרים במסגרת מותגי קלווין קליין השונים כוללים שמלות וחליפות לנשים, אביזרי לבוש ובגדים מחויטים לגברים, הלבשת ספורט וביגוד ברמת גשר וקולקציה לגברים ולנשים, הלבשת גולף, ג'ינס, הלבשה תחתונה, בשמים, משקפיים, הלבשת ביצועים לנשים, גרביים, הנעלה, בגדי ים, תכשיטים, שעונים, ביגוד עליון, ארנקים, מוצרי עור קטנים ואביזרים לבית (כולל ריהוט). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר calvinklein.com.
עם מורשת של יותר מ-130 שנה, PVH Corp. הצטיינה ביצירת צמיחה אצל מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחת מחברות ההלבשה הגדולות ביותר בעולם. יש לנו יותר מ-30,000 שותפים שפועלים ביותר מארבעים מדינות עם הכנסות של יותר מ-8 מיליארד דולר ב-2015. אנחנו הבעלים של המותגים האייקונים קלווין קליין, טומי הילפיגר, ואן האוזן, איזוד, ARROW, ספידו*, Warner’s ואולגה ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.
*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.
הצהרת חוף מבטחים במסגרת Private Securities Litigation Reform Act של 1995: מידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה זאת, כולל אך לא רק אמירות המתייחסות לתוכניות, האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות העתידיות של PVH Corp. וחברות הבת שלה (באופן קולקטיבי, "PVH") נכלל בהתאם להוראות חוף המבטחים של חוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995. המשקיעים מוזהרים שמידע צופה פני עתיד זה מטבעו נתון לסיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם לא ניתן לחזות באופן מדויק, וחלק מהם ייתכן שלא ניתן לצפות, כולל (1) התוכניות, האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות העתידיות של PVH נתונות לשינויים בכל עת לפי שיקול דעתה; ו-(2) סיכונים ואי ודאויות אחרים שמצוינים מעת לעת בדוחות ש-PVH מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך.
החברה לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לעדכן בפומבי כל מידע צופן פני עתיד, בין אם כתוצאה מקבלת מידע חדש, התרחשויות עתידיות או אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.