header 2

יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

נובה הישראלית מדווחת על צמיחה המשכית בהכנסות ובצבר ההזמנות ברבעון השני 2016

נובה מכשירי מדידה (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI) מדווחת על תוצאות הרבעון השני של שנת 2016
הזמנות השיא ברבעון צפויות להוביל לשיא הכנסות ברבעון השלישי. איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה: "ביקוש חזק לכלל פתרונות המדידה האופטיים שלנו הוביל לגידול בהכנסות ובהזמנות. ההזמנות שנצברו ברבעון השני הגיעו לרמות שיא ומחזקות את ביטחוננו בביצועי החברה ברבעון השלישי ובמחצית השנייה. במקביל, ניהול יעיל של המודל התפעולי אפשר לנו פעם נוספת להציג רווחיות גבוהה, תוך כדי המשך השקעה בתוכנית הטכנולוגית ארוכת הטווח של החברה."  
 
נובה מכשירי מדידה, ספקית ישראלית מובילה של פתרונות מדידה לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה העולמית, מדווחת על תוצאות הרבעון השני 2016 שהסתיים ב-30 ביוני 2016.
 
החברה מדווחת על עלייה בהכנסות הרבעון השני לסך של 35.6 מיליון דולר - בתוך טווח תחזיות החברה.
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-3.2 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא - בתוך טווח תחזיות החברה. הרווח הנקי במונחי Non-GAAP הסתכם ב-4.7 מיליון דולר, או 17 סנט למניה בדילול מלא - גבוה מתחזיות החברה.
 
עוד דיווחה נובה כי התקבלה הזמנה חוזרת מיצרן זיכרונות מוביל עבור פתרונות X-Ray, וכי רשמה שיא הזמנות רבעוני, שהסתכם בסך של 45 מיליון דולר עבור פתרונות מדידה אופטיים.
החברה ציינה כי השיא נובע ממספר זכיות בתהליכי בחירה של לקוחות החברה.
 
"החוסן של צבר ההזמנות שהתקבלו לאחרונה נובע מהערך המוסף שאנו מציעים ללקוחותינו באמצעות היצע מוצרים רחב וייחודי, אשר מוטמע כבר היום במספר לקוחות Foundry  ו-Memory." הוסיף מר אופנהיים. "ההיצע הטכנולוגי החדשני של החברה, המשלב טכנולוגיות מדידה שונות (X-Ray ו- Optical CD), מאפשר לנו לקיים שיתופי פעולה עם לקוחות מפתח ומרכזי מחקר בשלבים המוקדמים של פיתוח שבבי המוליכים למחצה. שיתופי פעולה אלה משפרים את מיצובה הטכנולוגי של החברה ומחזקים את ביטחוננו בתוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח", אמר אופנהיים.
 
עבור הרבעון השלישי צופה החברה הכנסות שיא ברבעון השלישי, בטווח של 42-44 מיליון דולר, עם רווח בדילול מלא על בסיס non-GAAP בטווח של 24-27 סנט למניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.