header 2

יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

שופינג אופנתי בקניוני עזריאלי- השקת azrieli app‏

לראשונה משיקה קבוצת קניוני עזריאלי את עזריאלי - app 
אפליקציה ייעודית שתשדרג את חווית הקנייה בכל קניון ולכל סטייל אופנתי

לא משנה מה הסטייל שלך, שווה לעשות איתה שופינג!
 
קבוצת קניוני עזריאלי משיקה אפליקציה ייעודית לקניונים אשר תשדרג את חווית הקנייה של הלקוחות, החל ממתן שירותים מיוחדים ועד להצעות ערך ספציפיות ואטרקטיביות המותאמות אישית למשתמש. זו פעם ראשונה שקבוצת קניונים בעולם כולו יוצאת עם אפליקציה ייעודית מורחבת עם כל השירותים הנלווים אותה מציעה עזריאלי app. האפליקציה מקושרת הן למערכות ניווט- ,GPS ועובדת לפי הגדרות מיקום במטרה להישאר רלוונטיים וללא הטרדה מיותרת של הלקוחות. כמו כן האפליקציה מקושרת למערכות סליקה, אשר כרגע ניתן לשלם בעזרתן לחניון ובהמשך יהיה ניתן לשלם דרכה במרבית החנויות בקניונים.
האפליקציה מושתתת על הבנת הרצונות ותחומי העניין של המשתמש. עם ההורדה יש להזין מספר פרטים אישיים והעדפות פרסונאליות בתהליך קצר ופשוט, ובצורה זו ממשיכה האפליקציה ללמוד על הלקוח באופן רציף ותמידי. האפליקציה לומדת על ההעדפות, ניצול ההטבות, כמות הביקורים,  המלצות  ומבצעים בהתאם. בנוסף  מתעדפת אותם לפי הבחירות שערך המשתמש.
האפליקציה של קניוני עזריאלי מציעה מגוון של שירותים כאשר הדגש בכולם הוא על התאמת התוכן ללקוח הספציפי. ברגע שאדם נכנס לקניון הוא מקבל התראה ממוקדת על הקניון בו הוא נמצא, ובהתאם להעדפותיו האישיות. בנוסף יקבל מידע על מבצעים, אירועים וקופונים רק בעת השהייה בקניון, כשהמידע הינו רלוונטי. יתרה מזאת, האפליקציה עוזרת להתמצאות בכל קניון ומציגה הכל על מפה פשוטה, קלה לניווט.
הביקור בקניון מתחיל לרוב עוד בחניון, שם יש פיצ'ר של חנייה אוטומטית בה השער מזהה את מספר הרכב ונפתח עצמאית וכן תשלום בעבור החנייה, אשר מוצעת למחזיקי האפליקציה בהנחות שונות על פי תעריפי הקניונים ומתבצעת באמצעות האפליקציה עצמה. האפליקציה מתפקדת למעשה כמעין "תוכנית נאמנות" ומתן ההטבות הפרסונלי מתבצע באמצעותה. כך, לקוחות מקבלים קופונים ומבצעים הרלוונטיים רק למשתמשי האפליקציה ומותאמים עבורך במיוחד, מתנה ביום ההולדת, ניקוד על צבירה של נקודות באפליקציה ועוד.
האפליקציה זמינה להורדה הן למחזיקי iphone  והן לאנדרואיד בחנויות האפליקציות.
 
לדברי מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ארנון תורן: "אנו נרגשים להיות המובילים בתחום ולהשיק אפליקציה ייעודית לקבוצת קניוני עזריאלי- עזריאלי app. האפליקציה תציע פיצ'רים ייחודיים שמטרתם שיפור כולל של חווית הלקוח, ומתן הטבות והצעות ערך רלוונטיות יותר. קבוצת קניוני עזריאלי ממשיכה לשים את קהל לקוחותיה במרכז ותמשיך להיות קשובה לצרכים ולרחשי ליבם".
 
 
 
קבוצת קניוני עזריאלי הינה קבוצת הקניונים המובילה במדינה ובבעלותה 14 קניונים בפריסה ארצית: קניון עזריאלי (תל אביב), קניון עזריאלי רמלה, קניון עזריאלי איילון ,קניון עזריאלי הנגב, קניון עזריאלי ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי חולון, קניון עזריאלי הוד השרון (מרגלית), קניון עזריאלי מודיעין, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי חיפה, קניון עזריאלי עכו, קניון עזריאלי קרית אתא, קניון עזריאלי הרצלייה, Outlet  קניון עזריאלי אור יהודה outlet.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.