header 2

יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

הונור מגדילה את הגידול הגלובלי בסמארטפונים עם ההשקה של הונור 8


טלפון הדגל החדש הונור 8 מחזק את הנוכחות הגלובלית של הונור ומציג את השגריר הגלובלי ברוקלין בקהאם.

סן פרנסיסקו, 17 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE):

היום באקדמיה למדעים של קליפורניה, הונור, מותג סמארטפונים גלובלי שמיועד לצרכנים מדור המילניום, השיק את הונור 8 החדש, סמארטפון הדגל של הונור למשתמשי סלולר מלידה שמחפשים את הבלתי רגיל. בנוסף, ברוקלין בקהאם הוכרז כשגריר הגלובלי של הונור, עם הפצת הסרט בסגנון דוקומנטרי שלו.

מאז השקתו בדצמבר 2013 – רק לפני שנתיים – הונור השיג צמיחה עצומה והתפתח למותג אלקטרוני מוביל חדשני. המוצרים שלו זמינים עכשיו ביותר מ-74 מדינות. הונור 8 נחשף בסין ביולי ובקרוב יושק באירופה. אחרי שנמכרו יותר מ-40,000,000 מכשירים ב-2015, הונור גדל ב-100 אחוז לעומת השנה הקודמת, וחיזק את מעמדו כמותג אלקטרוני גלובלי מוביל.

"הונור היה תמיד מחויב לצעירים בליבם, מעצים אותם להשיג את מטרותיהם, וגם לשתף את נקודות המבט הייחודיות שלהם. המודל העסקי שלנו פשוט – ליצור את הטכנולוגיה הטובה ביותר שיש כדי לענות על הצרכים של הדיגיטליים מלידה ולהפוך למותג המועדף אצל דור המילניום. אנחנו באמת רואים את עצמנו כזרז שעוזר לאנשים צעירים לגלות את העולם, לשחרר את הפוטנציאל שלהם ולהגשים את חלומותיהם", אמר ג'ורג' ז'או, נשיא הונור גלובל.

כמותג שהוא קודם כל דיגיטלי, הונור מאזן באופן אסטרטגי בין תכונות חדשניות וביצועים עתירים ועיצוב רענן ומחיר אטרקטיבי. הגישה הזאת ניכרת בהונור 8, עם החיצוניות המהממת והפנימיות החכמה. העיצוב היפה שלו והטכנולוגיות המהפכניות כוללים מצלמה 12MP עם שתי עדשות, עם חיישנים צבעוניים וגם חד צבעיים שלוכדים תמונות חדות ויותר חיות. בנוסף, יש פונקציית מגע רב תכליתית עם טכנולוגיית קריאה רמה ארבע וטביעת אצבע תלת מימדית שמספקת חווייה מתקדמת במהירות ובאבטחה. הונור גם מופעל על ידי מעבד שמונה ליבות 2.3 GHz וסוללה של 3000 mAh* כדי לטפל בשימוש יומי פעיל.

"תכננו את הונור 8 בשביל היצירתיים, בשביל האמיצים. בהיותו צלם שאפתני שמוצא את הדרך שלו, ברוקלין הוא הייצוג המושלם של הרוח הזאת", אמר ז'או.

הונור, מותג שנוצר על ידי בני דור המילניום עבור דור המילניום, מתכנן באופן פרואקטיבי מגוון רחב של תוכניות ופעילויות של מעורבות בספורט, בידור ומוסיקה כדי ליצור אינטראקציה קרובה עם הצרכנים שלו וכדי לעודד אנשים צעירים להביע את עצמם, לאתגר את הפוטנציאל שלהם ולמלא את התשוקות שלהם. הונור משתף פעולה עם ידוענים ומובילי דעה מוכרים בשווקי מפתח שמשפיעים בקהיליות צרכנים ומייצגים את הרוח של להיות אמיצים וצעירים בלב. שגרירי מותג נוספים של הונור כוללים את קריס וו (סין/ אסיה) ויוכרזו שגרירים נוספים.

זמינות:

בארצות הברית, סמארטפון האנדרואיד הונור 8 יהיה זמין בכחול ספיר, לבן פנינה ושחור חצות. המחירים המומלצים לצרכן מתחילים ב-$399.99 לדגם של 32GB ו-$449.99 לדגם של 64GB.

ההזמנות המוקדמות יתחילו ב-17 באוגוסט עד 3 בספטמבר אצל הקמעונאים הבאים: אמזון, בסט ביי, B&H Photo Video ו-Newegg וגם באתר HiHonor.com/us/.

בשישים הימים הראשונים, בסט ביי תציע בלעדית את גרסת הכחול ספיר.

לקוחות שיבצעו הזמנה מוקדמת של הונור 8 יקבלו גם כרטיס מתנה של 50$1 מקמעונאים משתתפים.

1 HiHonor.com יציע הנחה של 50$ במקום כרטיס מתנה.

אודות הונור

הונור הוא מותג אלקטרוני מוביל של סמארטפונים. בהתאם לסיסמה שלו "בשביל האמיצים", המותג נוצר כדי לענות על הצרכים של דור המילניום באמצעות מוצרים ממוטבי אינטרנט שמציעים חוויות משתמש מעולות, מעניקים השראה לפעילות, מטפחים יצירתיות ומעצימים את הצעירים להשיג את חלומותיהם. בעשותו זאת, הונור בידל את עצמו על ידי הפגנת האומץ שלו לעשות דברים אחרת ולנקוט בצעדים שנחוצים כדי להציג את הטכנולוגיות והחידושים האחרונים ללקוחותיו.

[* קצב טיפוסי]

למידע נוסף, בקרו את הונור באינטרנט בכתובת http://www.hihonor.com או עקבו אחרינו כאן:

https://www.facebook.com/USAhonor
https://www.instagram.com/HonorUSA
https://twitter.com/Honor_USA
https://www.youtube.com/HonorUSA
https://plus.google.com/HonorUSA


1 HiHonor.com יציע הנחה של 50$ במקום כרטיס מתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.