header 2

יום שישי, 14 ביולי 2017

OwnBackup מבטיחה השקעה בסך 7.5 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס שני שהובילה Insight Venture Partners, ונועד לתת מענה לדרישות הגיבוי, השחזור והשכפול של נתונים ומטה-נתונים של SaaS

הניסיון העשיר בשוק הגיבוי והשחזור של SaaS שימש מניע עיקרי בהשקעה האחרונה של OwnBackup

פורט לי ניו ג'רזי, ותל אביב ישראל – 13 ביולי, 2017 - OwnBackup, ספקית מובילה של פתרונות גיבוי ושחזור עבור יישומי "תוכנה כשירות" (SaaS), הכריזה היום על סיומו של סבב גיוס שני בסך 7.5 מיליון דולר בהובלת Insight Venture Partners, חברת השקעות פרטית והון סיכון היושבת בניו יורק ואחת המשקיעות הגלובליות המובילות בחברות תוכנה שמתאפיינות בצמיחה מואצת. גם המשקיעות הקיימות -  Innovation Endeavors, Oryzn Capital ו- Salesforce Ventures - השתתפו בסבב, במסגרת החזקת מניות מיעוט.

הסבב התקיים בעקבות שנה של צמיחה אדירה מבחינת OwnBackup, עם גידול של 330% בהכנסותיה ב-2016 בהשוואה לשנה הקודמת (year-over-year). יותר ויותר משתמשים של יישומי SaaS בוחרים ב-OwnBackup למטרות הגנה על נתונים, אחסון בארכיון, תאימות ותמיכה בפיתוח. ארגונים אלה מקדמים את צמיחתו של שוק משגשג עבור שירותים פרטיים של גיבוי, שחזור ושכפול מענן לענן. ההון החדש יאיץ את הצמיחה המתמשכת של החברה ויקדם את תהליכי הפיתוח של מוצרים חדשניים, לרבות שירותי גיבוי ושחזור עבור יישומי SaaS נוספים, לצד פישוט סביבות נתוני הבדיקה עבור מפתחים שעובדים עם יישומי SaaS.

"השותפות עם Insight Venture Partners תאפשר לנו להשתמש בהשקעה האחרונה לקידום הצמיחה של הצוות שלנו, להרחבת העסק, לפיתוח פתרונות מהפכניים ולהגברת המודעות לצורך בהגנה פרואקטיבית יותר של נתוני SaaS ארגוניים ויקרי ערך", אומר סם גוטמן, מנכ"ל OwnBackup. "הם חולקים עמנו את החזון שלנו, שמטרתו למנוע אובדן נתונים עבור כל החברות הפועלות בענן. הפתרון של OwnBackup מספק ללקוחותינו שקט נפשי, בכך שהוא מאפשר להם למנוע מראש אובדן נתונים ומקרי השחתה, מבטיח להם שיוכלו לשחזר נתונים ומטה-נתונים כאחד, ומסייע להם לנווט במהירות ובביטחון מלא במקרה של משבר נתונים".

OwnBackup, יישום גיבוי ושחזור הכלול ב- Salesforce AppExchange, נחשב לחלוץ במרחב הגיבוי, השחזור והשכפול מענן לענן. החברה נוסדה במשותף על-ידי ותיקי הענף, שלהם ניסיון עשיר בשחזור נתונים, הגנה על נתונים ואבטחת מידע. משרדיה הראשיים של OwnBackup נמצאים בפורט לי שבניו ג'רזי, והיא מפעילה גם מרכז מחקר ופיתוח ותמיכה בתל אביב. החברה היא הספקית הנבחרת עבור כמה מהמשתמשים הגלובליים המובילים של יישומי SaaS.

"OwnBackup היא חברה צעירה ומרשימה ואנו שמחים להוסיפה לפורטפוליו שלנו, אשר כולל חברות אינטרנט וחברות תוכנה המתאפיינות בצמיחה מהירה. השירות של OwnBackup נותן מענה לחוסר משמעותי בעולם ה-SaaS הארגוני ואנו מצפים בשמחה לעבודה מול הצוות של OwnBackup כיועצים אסטרטגיים", אומר ניקולאס וויטנבורן, סמנכ"ל ב-Insight Venture Partners.  וויטנבורן אף צפוי להצטרף למועצת המנהלים של OwnBackup. לפרטים מלאים על המוצר העדכני ביותר של OwnBackup, בקרו בכתובת: https://www.ownbackup.com/products

אודות OwnBackup

OwnBackup היא ספקית מובילה של גיבוי ושחזור מענן לענן, המציעה גיבויים יומיומיים, מאובטחים ואוטומטיים של נתוני SaaS ו-PaaS, בנוסף לכלים מתוחכמים של השוואה ושחזור נתונים לצורך שיקום מאסון. OwnBackup מכסה אובדן והשחתה של נתונים שמקורם בטעויות אנוש, כוונות זדון, שגיאות אינטגרציה ויישומים מתחזים. החברה, שנוסדה על-ידי מומחים עתירי ניסיון מתחומי שחזור הנתונים, ההגנה על הנתונים ואבטחת המידע, דורגה כספק תוכנה עצמאי (ISV) מוביל של פתרונות גיבוי ושחזור ב- Salesforce AppExchange, ובשנת 2015 נבחרה כ"Cool Vendor" של Gartner בתחום ההמשכיות העסקית ושחזור מאסונות IT. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.ownbackup.com.

אודות Insight Venture Partners

Insight Venture Partners היא חברה גלובלית מובילה להון סיכון והון עצמי, המשקיעה בחברות תוכנה וחברות מותאמות אינטרנט שמתאפיינות בצמיחה מהירה ומקדמות שינויים מהפכניים בענפיהן השונים. Insight נוסדה בשנת 1995, ומאז גייסה יותר מ-13$ מיליארד והשקיעה ביותר מ-250 חברות ברחבי העולם. המשימה שלנו היא למצוא ולממן מנהלים בעלי חזון ולעבוד מולם בהצלחה, תוך שאנו מספקים להם ידע מעשי ומעודד צמיחה במטרה לטפח הצלחה ארוכת טווח. למידע נוסף על Insight והשקעותיה, בקרו באתר https://www.insightpartners.com ועקבו אחרינו בטוויטר: @Insightpartners.

Salesforce Ventures

Salesforce Ventures – קבוצת ההשקעות הארגוניות של Salesforce – משקיעה בדור הבא של טכנולוגיות ארגוניות במטרה לסייע לחברות להתחבר ללקוחותיהן בדרכים חדשות לחלוטין. חברות הפורטופוליו מקבלות מימון וכן גישה לסביבת הענן הגדולה ביותר בעולם, בנוסף להכוונה של הבכירים והמפתחים החדשניים של Salesforce. Salesforce Ventures מאפשרת לחברות הפורטופוליו למנף את המומחיות של Salesforce בתחום הפילנתרופיה הארגונית על-ידי הצטרפות ל- Pledge 1%, ובכך להפוך את הנתינה לחלק מהמודל העסקי שלהן. מאז שנת 2009, Salesforce השקיעה ביותר מ-200 חברות סטארט-אפ הממוקדות בענן הארגוני. למידע נוסף, בקרו באתר www.salesforce.com/ventures.

# # #

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.