header 2

יום רביעי, 5 ביולי 2017

הקוסמטיקאי המוביל, אלדד אביגד ממליץ על חומרים ומזונות שיש להימנע מהם לחלוטין במהלך הריון


ü      רטינול - לראטין A יש הרבה יתרונות והרבה חסרונות. הוא למעשה אחד החומרים הבודדים שיש להם תפקיד מוכח באנטי-אייג'ינג והשפעות טובות על הרבה מחלות עור, על גידולים סרטניים בעור, על אקנה ועל פסוריאזיס. יחד עם זאת, יש לו גם תופעות לוואי כמו יובש, אודם, קילוף ופוטנציאל לגרימת מומים מולדים בעוברים, ולכן יש להימנע ממנו. 
ü      הידרוקינון-במספר מחקרים נמצא שהידרוקינון, למרות שהוא חומר הבהרה מעולה, הוא עלול לגרום לנזקים בדנ”א, וכתוצאה מכך, עולה החשש בנוגע ליכולתו להוביל להתפתחות סרטן
ü      במהלך ההיריון יש ירידה בתפקוד של מערכת החיסון. המנגנון הזה מונע מהגוף שלך לדחות את העובר, אבל מגביר את הסיכון לזיהומים שונים, בין היתר ממזון. הסיכון לא גבוה מאוד, אבל הוא קיים. הסכנות לכך הן רבות ובינהן: דלקת מעיים שעלולה להיות מלוּוה בשלשולים רבים; כאבי בטן וחום גבוה העלולים לגרום לצירים מוקדמים, ללידה מוקדמת ולזיהומים שעלולים לעבור גם לעובר.
ü      ליסטריה מונוציטוגנס - מצוי בעיקר בבשרים ובדגים לא מבושלים או לא מבושלים דיים, במוצרי חלב לא מפוסטרים ובכל מזון שבא במגע עם משטחי עבודה מזוהמים.
ü      טוקסופלזמה גונדיי - טפיל שיכול להימצא במוצרי בשר ועוף שלא בושלו או שלא בושלו דיים וכן בפירות ובירקות שלא נשטפו כראוי.
ü      סלמונלה - מצוי בביצים ובמזונות מהחי שלא חוממו במידה מספקת.
ü      אי קולי - מצוי בעיקר בבשרים שלא בושלו דיים וכן במיצים לא מפוסטרים.


אודות סטודיו ביוטי אלדד אביגד:
אלדד בעלים ומנהל של קליניקה מובילה בפתח תקווה, בסמוך לקניון סירקין.  בקליניקה אלדד מציעה ללקוחותיו גברים ונשים כאחד טיפולי פנים ויופי ייחודיים , איפור קבוע, איפור כלות וטיפולים קוסמטיים/אסתטיים מתקדמים. אלדד בעל וותק וניסיון עשיר בתחום מזה 15 שנה. עבד כמאפר מוביל ומדריך למקצועות היופי במותגי על מובילים בענף היופי.
במקביל לניהול קליניקה משגשגת אביגד נבחר למדריך הראשי של חברת הקוסמטיקה הבינלאומית  "אלכס קוסמטיקס"  תפקיד בכיר הדורש ממנו להישאר מעודכן תמיד בטרנדים החמים ביותר של עולם הקוסמטיקה בחו"ל. את ההכשרות המקצועיות רוכש אביגד בגרמניה. אלדד הינו מרצה מבוקש בבתי ספר לאיפור וקוסמטיקה בארץ ,  בזכות הניסיון שצבר לאורך השנים אלדד נחשב לגורו מוביל בתחומו. אביגד מתחייב לתוצאות נראות לעין מטיפול ראשון!!

דף פייסבוק:

****************
לפרטים נוספים ותיאום: אלדד אביגד
טלפון לתיאום: 052-378-2301

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.