header 2

יום שני, 24 ביולי 2017

פתרון מג'יק שימש ענקית שילוח מגרמניה לאינטגרציית שירותי מסחר אלקטרוני

פתרון האינטגרציה של מג'יק שימש את ענקית השילוח DB Schenker לקיצור תהליכים בשירותי המסחר האלקטרוני
פלטפורמתMagic xpi  משלבת בין סביבות IT מגוונות עבור שוק המסחר האלקטרוני והלוגיסטיקה
                                   
מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי DB Schenker - ענקית לוגיסטיקה ושילוח בינלאומית מובילה מגרמניה, הטמיעה את פלטפורמת האינטגרציהMagic xpi .

הפלטפורמה הוטמעה כבסיס לפתרון הלוגיסטיקה והמכירות המשולב של חברת השילוח, מספק תמיכה דיגיטלית בכל שלבי התפעול של תהליך המסחר האלקטרוני, כולל הפצה, ניהול הזמנות ותשלום, הנה"ח, משלוח סחורה, ניהול החזרות, שירות לקוחות ותיקונים עבור ארגונים קטנים ובינוניים.

על מנת לייעל את תהליכי העבודה העסקיים הללו, משתמשMagic xpi  בטכנולוגיית SOAP ובמספר מסדי נתונים על מנת לחבר בין מערכות החנות האלקטרונית, ה-ERP, המחסן, שינוע המטענים וניהול ההחזרות של החברה.

חברת DB Schenker תוכל מעתה להקים עבור לקוחותיה מערכי מסחר אלקטרוני ב-4 שבועות בלבד, כולל שירותי לוגיסטיקה ושרשרת אספקה. משך זמן משימות האדמיניסטרציה צומצם אף הוא באופן משמעותי, תוך הוספת יכולות מעקב אחר תהליכי קבלת החלטות קנייה, ותכונות שיווק ומכירות שיגבירו את פעילות הגולשים בזמן שהותם בחנות המקוונת.

מג'יק היא חברה ישראלית בעלת פעילות בינלאומית, המספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח אפליקציות ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי ענן. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים ויועצים, וכן שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כמו אורקל, SAP, סיילספורס ו-IBM.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.