header 2

יום שני, 17 ביולי 2017

סיילספורס משיקה גרסה מיוחדת של איינשטיין (AI) גם עבור אנשי שירות והעובדים הניידים בשטח

יצוידו בטכנולוגיות לזיהוי תמונות, ניהול חכם של ציוד ויכולות מתקדמות לניתוח נתונים ● טכנאי מדיח כלים, למשל יוכל להחליף חלק בעזרת זיהוי התמונה שלו ובכך לחסוך זמן וטעויות

חברת סיילספורס מרחיבה את כח ענן השירות ומצעידה את המשמעות של השירות ללקוח צעד קדימה, באמצעות השקת גרסה מיוחדת של איינשטיין (AI) גם עבור אנשי שירות והעובדים הניידים בשטח. בכך מעניקה סיילספורס גם לעובדי השטח כלי אינטליגנציה מלאכותית ואת היכולות הנדרשות להפוך ליעילים יותר ולשפר את שיעור תיקון התקלות.

בשנה האחרונה יצרה סיילספורס פלטפורמה המעניקה שירות מלא למנהלים ולעובדים באמצעות המכשיר הנייד. ענף השירות לבית הלקוח, המוערך בהיקף של מיליארדי דולרים, מתרחב כעת לתעשיות חדשות הכוללות את המגזר הפיננסי, מגזר הבריאות, הייצור והקמעונאות והדרישה לשירותים מסוג זה עולה. במסגרת זו, נותני שירות מספקים ציוד מורכב, אבל לעיתים חסרים את החלקים הנכונים או את היכולת לפתור את בעיות הלקוחות במקום. הדבר מוביל לעובדים מבולבלים, ללקוחות מתוסכלים ובסופו של דבר לעבודה רבה יותר כדי לפתור את הבעיה.

הגרסה החדשה תכלול את Einstein Vision, שימוש באינטליגנציה מלאכותית כדי לתעל יכולות של זיהוי דימויים והכללתם במסגרת השירות מול הלקוח. ארגונים יכולים למנף דימויים במגוון של מקרים למשל כאשר יש צורך בחלקי חילוף דומים או בזיהוי מספר סדרתי, מקרים שבהם התיקונים הופכים ליותר מורכבים. כעת טכנאי מדיח כלים יוכל להחליף חלק בעזרת זיהוי התמונה שלו ובכך לחסוך זמן ולהגדיל רווחים.

בנוסף כלי ניהול מלאי וציוד מבטיחים שכוח העבודה, הציוד והרכבים יהיו תמיד במקומות הדרושים. מנהלי ארגונים יכולים כעת לשלוח את העובדים שלהם בביטחון, כשהם יודעים שיש להם את הציוד והידע שהם צריכים להשלים כל עבודה במהלך הביקור הראשון. כך לדוגמא ניתן לזהות את העובד הקרוב ביותר ללקוח ולשלוח אותו במהירות האפשרית כדי לפתור את התקלה. מנהלי ארגונים יוכלו כעת לשלב את המידע ברשותם כדי לקבל מידע מלא יותר על כוח העבודה והיכן הוא נמצא ואז לקבל החלטות על סמך כך. כך מנהל עבודה יכול לזהות עיכובים בתיקון תקלות של עובדים הנמצאים בשטח לדוגמא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.