header 2

יום שלישי, 11 ביולי 2017

קוריאנט ממנה את חאלד זיידן כמנהל כללי, המזרח התיכון ואפריקה מנהל מוכח בענף שיגביר את הצמיחה ויחזק את קשרי הלקוחות

קהיר, 11 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):
קוריאנט, ספקית מובילה של פתרונות העברה אופטית של מנות נתונים, רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) ו-IP לספקי שירות גלובליים גדולים ומפעילי אינטרנט web-scale, הודיעה היום על מינויו של חאלד זיידן כמנהל כללי של המזרח התיכון ואפריקה. בתפקידו זיידן יהיה אחראי על הפעילות העסקית ברחבי המזרח התיכון ואפריקה, כולל מכירות ואסטרטגיות ערוצים, תמיכה בלקוחות ופיתוח עסקי.
זיידן, שיהיה כפוף ישירות להומאיון ראזאבי, מנהל הלקוחות הראשי של קוריאנט, יעבוד באופן צמוד עם לקוחות קיימים ויביא עסקים חדשים במזרח התיכון ואפריקה כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להאיץ את הצמיחה על ידי לכידת נתח גדל והולך מההזדמנויות בשווקים ברחבי העולם.
"אנחנו נרגשים מאוד לקדם בברכה את חאלד להנהלה של קוריאנט", אמר ראזאבי. "במזרח התיכון ואפריקה יש פוטנציאל צמיחה עצום, והרקורד המוכח של חאלד, כישורי המנהיגות והמומחיות העמוקה בענף ימלאו תפקיד קריטי בחיזוק המעמד של קוריאנט בשוק באזור ובהרחבת קשרי הלקוחות שלנו".
זיידן מביא לקוריאנט יותר משלושים שנות ניסיון בחברות גלובליות פרטיות וציבוריות במגזרי הטכנולוגיה והתקשורת, כולל ענן, רשתות תוכנה וחומרה ושירותים. הקריירה המוצלחת שלו כוללת יותר מ-25 שנות ניסיון במכירות אזוריות, שיווק ופיתוח עסקי בחברות גדולות כמו AT&T ואורקל, וגם בחברות הזנק כמו ITXC, Ditech Networks, Nominum ו-IneoQuest. בנוסף, חאלד עבד ב-Hughes Aircraft במגוון של תפקידי הנדסה טכנית.
"לא יכול להיות זמן טוב יותר להצטרף לקוריאנט", אמר זיידן. "החברה ממוצבת באופן ייחודי ליצור ערך ללקוחות עם תיק מוביל בענף של פתרונות הטובים מסוגם שנבנו במיוחד לשירותי ויישומי פס רחב למשתמשי קצה שמשנים במהירות את רשתות הפס הרחב ברחבי המזרח התיכון ואפריקה. אני מצפה לנהל צוות מאוד מסור ומחויב של מקצועני רשתות כדי לעזור ללקוחותינו למקסם את ההזדמנויות העסקיות שהשינוי מציג".
אודות קוריאנט
קוריאנט מספקת פתרונות רשת חדשניים ודינמיים לעולם עסקי שמשתנה במהירות ומתרכז בענן. תיק פתרונות ה-DCI וההעברה האופטית של מנות נתונים מקצה לליבה עם יכולת SDN של קוריאנט מאפשר למפעילי רשתות לשנות באופן משתלם את קיבולת הרשת, להפחית את המורכבות התפעולית וליצור את היסוד האיתן לדור חדש של שירותי מובייל, וידאו וענן. קוריאנט משרתת מפעילי רשתות מובילים ברחבי העולם, ביניהם ספקי שירות של סלולר וקווים נייחים, מפעילי עננים ומרכזי נתונים, ספקי תוכן Web 2.0, מפעילי רשתות כבלים MSO, גופים ממשלתיים וארגונים גדולים. עם מסורת מכובדת של חדשות טכנולוגית ומצוינות בשירות, קוריאנט עוזרת ללקוחותיה הגלובליים למקסם את הערך של תשתיות הרשתות שלהם כשהביקוש לרוחב פס מתעצם וצורכי התקשורת של עסקים וצרכנים ממשיכים להתפתח. למידע נוסף בקרו באתר www.coriant.com ותעקבו אחרינו בטוויטר @Coriant לקבלת החדשות והמידע העדכניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.