header 2

יום שלישי, 18 ביולי 2017

סטיבן בינדר מצטרף למנקיינד כמנהל כספים ראשי

ולנסיה, קליפורניה, 17 ביולי 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :
חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום שסטיבן בינדר הצטרף לחברה כמנהל הכספים הראשי שלה עם מלוא האחריות לניהול הכספים, החשבונאות וארגון קשרי הלקוחות של מנקיינד על בסיס גלובלי, בתוקף מיידי. מר בינדר יהיה כפוף ישירות למייקל קסטניה, ד"ר לרוקחות, מנהל העסקים הראשי, ויהיה חבר בהנהלה הבכירה של החברה.
מר בינדר מצטרף למנקיינד עם יותר מ-25 שנות ניסיון בתעשייה הרפואית. בתפקידו האחרון עבד ארבע שנים ב-Stryker Corporation, חברת טכנולוגיות רפואיות גלובלית מובילה, ושימש סגן נשיא ומנהל כספים ראשי של הקבוצה הבינ"ל של Stryker שבסיסה בסינגפור. לפני Stryker בינדר מילא סדרה של תפקידי ניהול בכירים ב-Bristol-Myers Squibb Company, חברת ביו-פארמה גלובלית חדשנית. ארבעת התפקידים האחרונים שלו ב-BMS היו תפקידי סגן נשיא לפיננסיים ביחידות תפעוליות ג"ג שונות: ארצות הברית (2012-2013), אירופה (2008-2011), אסיה פסיפיק (2005-2007) ויפן (2003-2005). לפני הניסיון הבינ"ל שלו, מר בינדר מילא שלושה תפקידי ניהול בכירים ב-Oncology Therapeutics Network, חברת בת עצמאית אמריקנית של BMS: סגן נשיא לפיתוח אסטרטגי (2001-2003), סגן נשיא לפעילויות לקוחות (2000-2001) ומנהל כספים ראשי (1997-2000). לפני OTN, מר בינדר התקדם בשלושה תפקידי פיננסים וחשבונאות בקבוצת התרופות הכלל עולמית של BMS אחרי שהצטרף לחברה ב-1992. לפני BMS היא עבד בדלויט אנד טוש בסדרה של תפקידי ביקורת עם אחריות הולכת וגדלה במשך שמונה שנים החל מ-1984. מר בינדר קיבל תואר ראשון בחשבונאות ומינהל עסקים מקולג' מולנברג והוא רואה חשבון מוסמך.
"אנחנו מאוד נרגשים שסטיב מצטרף למנקיינד ולהנהלה הבכיר שלנו. הניסיון העמוק שלו בפיננסים והחריפות המסחרית שנרכשה במגוון של תפקידי ניהול בכירים בחברות רפואיות רב לאומיות יהוו יתרון תחרותי ברור עבורנו", אמר ד"ר קסטניה, מנהל העסקים הראשי של מנקיינד. "סטיב מצטרף למנקיינד בתקופה מלהיבה כשאנו מתפתחים לחברת ביו פארמה ברמה עולמית". ד"ר קסטניה המשיך: ברצוני להודות לרוז אלינאיה על ניהולה כמנהלת כספים ראשית בפועל לפני הצטרפותו של סטיב. רוז תעבור עכשיו לניהול קשרי המשקיעים של מנקיינד, יכולת חשובה מאוד עבורנו בעתיד, ותהיה כפופה ישירות לסטיב".
מר בינדר אמר: מנקיינד ממוצבת היטב לצמיחה עתידית ולא הייתי יכול להיות נרגש יותר מהיותי חלק מהקבוצה הזאת. אני מאמין ש-Afrezza היא מוצר חדשני עם פוטנציאל גדול לשפר את איכות החיים של חולי סוכרת".
אודות חברת מנקיינד
חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בגילוי ופיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. מנקיינד מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו מנקיינד מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על מנקיינד. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של מנקיינד להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כשמנקיינד מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.
מידע צופה פני עתיד
הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות, כולל אמירות לגבי הפוטנציאל המסחרי של Afrezza. מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של מנקיינד. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את סיכונים המפורטים בדיווחים של מנקיינד לרשות האמריקני לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q ודוחות שוטפים על גבי טופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ומנקיינד לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.