header 2

יום שני, 3 ביולי 2017

שבוע צרפת ביפו-תל אביב

שף חיים כהן יוצא למסע קולינרי אישי ברחבי צרפת
עם תפריט מיוחד ובו מנות על זמניות בהשראת דמויות ומקומות
11-15 ביולי 2017

"המטרו נעצרת בתחנת place de la Madeleine. שאול אברון ואני צועדים למסעדת Lucas Carton. ה- valet parking לבוש כמו הסייס של מלכת אנגליה (אנחנו קצת פחות), מושיט את היד כדי לקבל את המפתחות של האוטו שלנו (הוא רגיל למפתחות של בנטלי או לפחות מרצדס ..), שאול לא מאבד את העשתונות ומושיט לו את הכרטיס של המטרו..", מספר כהן, "ככה, לראשונה בחיי, נכנסתי לארוחה במסעדת שלושה כוכבים, מלווה במבט הנדהם של אותו בחור, בוהה ואוחז בכרטיס המטרו המשומש של שאול. חוויות, טעמים והומור הם הדרך שעשיתי בצרפת עם חברים וגם לבד. את הפרשנות האישית לשלל החוויות הללו, אבשל ביפו תל אביב, בחגיגה של עצמאות יצירתית.".

לרגל חגיגות יום הבסטיליה, שיחולו ב14 ביולי, שף חיים כהן וצוות מסעדת יפו-תל אביב יחגגו את הניצחון הצרפתי בשבוע מיוחד במסעדה, בתאריכים 11-15 ביולי.

סיפור האהבה של כהן עם הרפובליקה הצרפתית החל בגיל 25. הוא טס בפעם הראשונה לבדו על מנת לחוות מקרוב את רזי המטבח הצרפתי עליו שמע כל כך הרבה. מאז, הקפיד לחזור לשם , בין אם לבדו, עם משפחתו או עם חבריו הטובים שאול אברון ז"ל וד"ר אלי לנדאו ז"ל, הכל על מנת להכיר וללמוד את שלל מאפייני וסגנונות הבישול השונים בכל איזור.

במהלך שבוע צרפת ביפו- תל אביב, יוצע תפריט מיוחד ובו ישולבו מנות קלאסיות, לצד מנות שנוצרו בהשראת מסעותיו של חיים, בין המנות:
· טרין כפרי מהביסטרו של פאריז, סלט עדשים שחורות וחרדל חריף
· סטייק טרטר מוח עצמות בציר עגל חם                        
· בריוש טרין ברווזים וראגו פטריות
· שיפוד א לה וולינגטון, פילה בקר וכבד אווז נח בבצק עלים עם כרוב לבן, שנמס בחום נמוך במשך שעות                        
· ביף בורגניון של לחי עגל  ושורט ריב
· קדירת מולים מרינייר
· בקינוחים ניתן יהיה למצוא בין היתר קרפ סוזט בגראנד מרנייה ולהבה, טארט תאנים ועוד .

את האוכל ילווה תפריט יינות, שהותאם במיוחד לשבוע צרפת ובו יינות משובחים מאיזורים ומחוזות רבים בצרפת: בורדו, אלזס, עמק הלואר עד לשמפניה מחבל השמפאן.
*** תפריט יינות מצ"ב

שבוע צרפת מתקיים בתאריכים 15.07.17  11.07.17 החל מהשעה 18:30


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.