header 2

יום חמישי, 20 ביולי 2017

בהמשך לפרויקטים של 75 מיליון שקל: קבוצת מר מרחיבה את ההנהלה הבכירה באמריקה

קבוצת מר מרחיבה את הנהלתה הבכירה בדרום אמריקה: מינתה שני מנהלי מדינות חדשים
החברה זכתה לאחרונה ב-3 פרויקטי מודיעין ואבטחת סייבר באמריקה הלטינית בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקל, ובפרויקט עיר חכמה בקריביים בכ-70 מיליון שקל

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "מיקוד מאמצינו בדרום אמריקה בשנה וחצי האחרונות, הכולל הרחבה של מערך השיווק בעשרות אחוזים, הביא לעלייה במספר הפרויקטים החדשים באיזור במחצית הראשונה של השנה, כולל פרויקטי תשתית אופטית לעיר חכמה, תשתיות תקשורת למתקנים בטחוניים ופרוייקטי סייבר"

קבוצת מר (ת"א: מר) מודיעה כי במסגרת הרחבת פעילותה בדרום אמריקה, מינתה מנהלי פעילות חדשים בשתי מדינות באיזור. לאחרונה הודיעה החברה כי זכתה ב-3 פרויקטי שירותי מודיעין ואבטחת סייבר באמריקה הלטינית בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקל, ובפרויקט עיר חכמה בקריביים בכ-70 מיליון שקל.

מר היא חברה ישראלית של כ-1200 עובדים, הממקדת את עיסוקיה בחמישה תחומי ליבה, הכוללים תשתיות תקשורת, הגנת המולדת וערים חכמות, מודיעין וסייבר, מערכות חקירה מבוססות ביג-דאטה, ופתרונות תקשורת טקטית לכוחות חירום והצלה ולצבאות. באמצעות חברות הבת שלה, מפתחת החברה ומציעה פתרונות המקיפים את תחומי הייעוץ, פיתוח, ייצור, אינטגרציה, הטמעה וההדרכה עבור גופים ממשלתיים, מוניציפליים, ביטחוניים, בנקים, ומפעילי תקשורת, בעיקר באמריקה הלטינית, ארה"ב אפריקה ובישראל.

המינויים מגיעים על רקע העמקת מאמצי השיווק והמכירות של החברה באמריקה הלטינית, ומציינים השלמה של סבב מינויים וחיזוק מצבת כוח האדם באזור. במקביל למינויים אלו, הרחיבה מר את פעילותה בשנה וחצי האחרונות גם במדינות מרכז אמריקה והקריביים. כחלק מסבב המינויים כעת, מונה אורי סקלדניק למנכ"ל מר צ'ילה. טרום מינוי זה, שימש סקלדניק כמנהל הפריסייל של איזור דרום אמריקה בקבוצת מר, ותרם לפיתוח העסקי של הקבוצה בתחומי הרדיו והתקשורת. פרננדו סניסה מונה למנכ"ל מר פרו. סניסה כיהן כמנכ"ל מר צ'ילה בארבע השנים האחרונות, בהן קידם את עסקי החברה בתחומי תשתיות התקשורת והרדיו במדינה.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "מיקוד מאמצינו בדרום אמריקה בשנה וחצי האחרונות, הכולל הרחבה של מערך השיווק בעשרות אחוזים, הביא לעלייה במספר הפרויקטים החדשים באיזור במחצית הראשונה של השנה. פרויקטים אלה כללו בין היתר הקמת תשתית אופטית לעיר חכמה, תשתיות תקשורת למתקנים בטחוניים ופרוייקטי סייבר. אורי סקלדניק ופרננדו סניסה תרמו רבות להרחבת עסקי קבוצת מר בתחומי התקשורת וכעת יוכלו לתעל את ניסיונם לפיתוח עסקי החברה בתחומי ה-HLS והסייבר בצ'ילה ובפרו, ולהמשך המומנטום החיובי במדינות אמריקה הלטינית."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.