header 2

יום שבת, 15 ביולי 2017

Madison Realty Capital מעניקה הלוואת בנייה של 270.0 מיליון דולר לפרויקט של שימוש מעורב באתר שבו הייתה מבשלת הבירה ריינגולד בבושוויק

ניו יורק, 13 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):
Madison Realty Capital (MRC), חברת השקעות בנדל"ן עם גיבוי מוסדי שמתמקדת בהשקעות במניות ואג"ח נדלן בשוקי הביניים, העניקה הלוואת בנייה של 270.0 מיליון דולר לפרויקט פיתוח גדול באתר שבו הייתה מבשלת הבירה ריינגולד בבושוויק, ברוקלין. All Year Management, לווה חוזרת ש-MRC מימנה כמה פרויקטים קודמים שלה, מפתחת שני בניינים נפרדים שכוללים יותר ממיליון רגל רבוע, עם 911 יחידות דיור, 20,650 רגל רבוע של שטחי מסחר ו-533 מקומות חניה.
MRC העניקה בעבר הלוואת גישור לרכישה והקדם פיתוח של האתר, והיא מספקת עכשיו לפרויקט מימון מלא לבנייה. החברה המפתחת קיבלה את כל האישורים הנחוצים ממחלקת הבנייה ומהמחלקה לשימור ופיתוח דיור של עיריית ניו יורק, והבנייה כבר בעיצומה.
"העסקה הזאת הייתה הזדמנות מצוינת עבור MRC. אנחנו מכירים את הלווה היטב אחרי שמימנו כמה פרויקטים קודמים שלה, ואנחנו מכירים את בושוויק היטב מההשקעות הקודמות שלנו בשכונה", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "האישורים כבר קיימים, הבנייה בעיצומה והלווה השקיעה הון עצמי רב בפרויקט. אנחנו מאמינים שהפרויקט הגדול והמתוקשר הזה יצליח ושמחים למלא תפקיד מפתח בו על ידי הענקת המימון לבנייה".
הפרויקט נמצא ב-123 Melrose Street ו-54 Noll Street בבושוויק, שני האתרים הם חלק מהמתחם הישן של מבשלת הבירה ריינגולד. בבניין ב-54 Noll הנחת הקורות הסתיימה, החלונות הותקנו כמעט במלואם ובניית המסגרת בעיצומה.
היסודות של הבניין ב-123 Melrose הושלמו, ויוצקים בטון לקומות התחתונות. לאתר הוענקו הטבות מס 421a וחלק המגורים של הפרויקט כולל רכיב בר השגה.
אודות Madison Realty Capital (MRC)
MRC היא חברה להשקעות בנדלן מניו יורק שמבצעת השקעות במניות ואג"ח נדל"ן בשוק הביניים. MRC, שהוקמה ב-2004, השקיעה בערך 6.0 מיליארד דולר בעסקאות במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.