header 2

יום ראשון, 19 ביוני 2016

TSYS רוכשת את 45% הבעלות הנותרים במיזם המשותף TSYS Managed Services EMEA

 
TSYS Managed Services EMEA היא עכשיו חברה בבעלות מלאה של TSYS
קולמבוס, ג'ורג'יה ולונדון, 19 ביוני 2016, (BUSINESS WIRE):
TSYS (NYSE: TSS) הודיעה היום שרכשה מ-The Merchants Group Limited (חברה של Dimension Data) את 45% הבעלות הנותרים במיזם המשותף שלה TSYS Managed Services EMEA. TSYS Managed Services EMEA היא עכשיו חברה בבעלות מלאה של TSYS שמתמקדת בהספקת שירותי ותמיכת תהליכים עסקיים ומרכזי שירות במיקור חוץ ללקוחות הבינ"ל של TSYS.
TSYS Managed Services EMEA הוקמה ב-2006 כמיזם משותף של TSYS ו-Dimension Data. TSYS Managed Services EMEA מספקת שירותי שירות לקוחות, ניהול ואסטרטגיית סיכוני הונאות, גבייה, ניהול חילוקי דעות ושירותי משרד אחורי ומרכז תמיכה ללקוחות של TSYS באמצעות מרכזי שירות במיקור חוץ. ל-TSYS Managed Services EMEA יש משרדים במילטון קיינס, בריטניה, קובנטרי, בריטניה, וברנבלד, הולנד. את TSYS Managed Services EMEA ימשיך לנהל מרק קלירי, מנהל העסקים הראשי, שיהיה כפוף לדניס ג'ונס, סגן נשיא בכיר ומנהל תפעול ראשי של מגזר השירותים הבינ"ל של TSYS.
"הרכישה מחזקת את הנוכחות של השירותים המנוהלים שלנו באירופה ועוזרת לנו להגדיל את התועלת שאנחנו מספקים ללקוחותינו", אמר גיילון ג'אוורס, נשיא מגזר השירותים הבינ"ל של TSYS. "אנחנו כבר עובדים עם מספר מוסדות פיננסיים בולטים, ועם הגברת המיקוד הזאת אנחנו מצפים להגדיל עוד את העסק הזה כחלק מהיצע השירותים מקצה לקצה שלנו".
"TSYS Managed Services EMEA סיפקה פתרונות מיוחדים של עיבוד כרטיסי אשראי ומרכזי שירות במשך יותר מעשר שנים, ואנחנו ממשיכים לראות ביקוש גדל מלקוחות לסוג זה של תמיכה", אמר מרק קלירי, מנהל העסקים הראשי, TSYS Managed Services EMEA. "הפיכתנו לחברה בבעלות מלאה של TSYS מעצימה אותנו לשפר עוד את השירותים שלנו במשימתנו לספק פתרונות באיכות הגבוהה ביותר".
אודות TSYS
TSYS® (NYSE: TSS) משחררת הזדמנויות בתחום התשלומים עבור ספקי תשלומים, עסקים וצרכנים. המטה שלנו נמצא בקולמבוס, ג'ורג'יה, ארה"ב, ואנחנו פועלים ביותר מ-80 מדינות עם משרדים מקומיים ברחבי האמריקות, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק.
אנחנו מספקים פתרונות חלקים, מאובטחים וחדשניים בכל תחום התשלומים – מעיבוד מנפיקים וסליקת סוחרים ועד לניהול תוכניות תשלום מראש – שמסופקים באמצעות שותפויות ומומחיות. אנחנו מצליחים כי אנחנו שמים אנשים, והצרכים שלהם, במרכזה של כל החלטה. זאת גישה שאנחנו מכנים "תשלומים ממוקדי אנשים®".
הענף שלנו משתנה כל יום – ואנחנו מובילים את הדרך אל התשלומים של מחר. אנחנו מפרסמים באופן שגרתי את כל המידע החשוב באתר שלנו. למידע נוסף, בקרו אותנו בכתובת tsys.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.