header 2

יום שלישי, 14 ביוני 2016

בית נקי - כמו של נסיך אנגלי

Henry  הוא שואב אבק איכותי, אמין, חזק ושקט העולה על מתחריו בכל המדדים - ידידותיות ונוחות למשתמש, עוצמת ניקוי, אמינות, עמידות, היגיינה, וחסכון בחשמל וזמן. למרות יתרונותיו נמכר המוצר במחיר זהה לשאר שאבי האבק האיכותיים. ניתן לשדרג את Henry באביזר טורבו מבריש וחובט המחקה באופן יעיל את פעולתם של מערכות הניקוי המתקדמות ביותר, ועולה כשישית מהן בלבד.
 
Henry - שואב אבק המיוצר באנגליה ומיובא בלעדית  על ידי חברת 'שקד את סלום', החל לאחרונה להימכר בישראל באופן משמעותי גם לסקטור הפרטי, לאחר שהוכיח את איכותו במשך עשרות שנים בשוק המוסדי. Henry  נחשב לשואב האבק האיכותי מסוגו, ולראייה, בכל 10 שניות נמכרHenry   בעולם... למרות יתרונותיו המובהקים, מחירו דומה למחירם של שאבי האבק האיכותיים המתחרים – 1,500 ₪*. איכותו של שואב אבק נקבעת על ידי מספר מדדים מרכזיים – ידידותיות ונוחות למשתמש, עוצמת ניקוי, אמינות, עמידות לאורך זמן, היגיינה, חסכון באנרגיה, חשמל וזמן. בכל המדדים הללו עולה Henry על מתחריו:
 
הכבל החשמלי הארוך משמעותית משל מתחריו, מגיע לאורך של 12 מטר, וכך יכול לכסות מסדרון שלם של בית מלון ללא צורך בהחלפת מיקום ושקעים, ומתכנס בגלילה מהירה ופשוטה חזרה לראש השואב. צינור השאיבה מתחבר אל המכשיר בהברגה חזקה והרמטית המאפשרת לו עמידות לאורך זמן. ההברגה מאפשרת למנקה לאחוז בצינור השאיבה כשהיא מוליכה את המכשיר, לעומת השואבים המתחרים בהם נאסר על המנקה לגרור את המוצר בעזרת הצינור כדי לא לפגום בו. צינור השאיבה גמיש ועמיד בפני קיפול, דריכה והרס. קצה הצינור חתוך באופן אלכסוני וכך מאפשר להגיע לכל הפינות החבויות בבית. צינור השאיבה תוכנן והונדס בקוטר משתנה באזורי הצינור השונים, על סמך בדיקות ומחקרים שנועדו לאפשר זרימת אוויר אופטימלית בכל אחד משלביו. מוט השואב ותחתית פיית השאיבה עשויים נירוסטה כחומר החזק והעמיד ביותר בענף שאבי האבק.
 
בדגם המשודרג של Henry שהושק לאחרונה, נוסף מנגנון השקטה המאפשר להפחית את עוצמת הרעש ולחסוך כ- 30 אחוז מכמות האנרגיה. צריכת החשמל של המכשיר היא הנמוכה ביותר ומגיעה ל- 600 ואט בלבד, בהשוואה ל- 1,000-1,400 ואט בשאבי האבק המתחרים. המכשיר מחזיק בדירוג אנרגטי A (דירוג עוצמת השאיבה המופקת מואט) כשואב היעיל ביותר בעולם מבחינה אנרגטית. לניקוי יסודי ביותר של השטיח (לשאיבת שיער של בעלי חיים, למשל) ניתן להוסיף ל- Henry אביזר טורבו-חובט המחקה באופן יעיל את פעולתם של מערכות הניקוי המתקדמות ביותר, כאשר ה- Henry המשודרג באביזר החדש עולה כשישית בלבד ממחירן של מערכות אלו.
 
Henry  הוא שואב האבק השומר על סביבת ניקיון היגיינית ביותר. השואב מכיל שקיות בד ענקיות ברמת סינון גבוהה ביותר, של המותג Hepaflo בעל דרגת הסינון הגבוהה בעולם לשואבי אבק. במרבית השואבים המתחרים לא קיימים שקיות סינון כלל, והם מסתפקים במיכל מרכזי הצובר בתוכו את כל הלכלוך, מה שגורם לחלקו להתנדף לאוויר במהלך השאיבה, ולחזור ולזהם את החדר. כל שקית אקולוגית מספיקה לחצי שנה בממוצע במשק בית פרטי ונמכרת בפחות מעשרה שקלים. השקיות גדולות במיוחד (9-15 ליטר) בעלות דופן כפולה ורמת סינון גבוהה, לשמירה על איכות האוויר בסביבת העבודה. מסנן האבק של המכשיר הוא בעל שטח סינון גדול במיוחד ומאפשר "כושר נשימה" לעוצמת שאיבה מרבית לאורך זמן. כדי להמחיש את יעילותו יוצאת הדופן של Henry, בוצעו בדיקות איכות בתנאים מחמירים, בהם הוכח שמדובר בשואב אבק המסוגל לנקות ביעילות אבקות דקות במיוחד, ממדפסות רגילות ותלת מימד מבלי להיסתם, וזאת בשל רמת הסינון הגבוהה ושטח הסינון הגדול.
אההה ואיך שכחנו את העיניים החמודות והחיוך הכובש...
לסקטור הפרטי מוענקת אחריות מורחבת לשנתיים - כמות שעות העבודה שאותן אמור ה-
HENRY המקצועי להעביר בשרות הסקטור הפרטי פשוט קטנות עליו..
 
Henry  מיובא לישראל על ידי חברת 'שקד את סלום', חברת ציוד הניקיון מהוותיקות והמובילות בישראל, כחברה של מהנדסי מכונות ואנשי מקצוע הבקיאים ומתמקצעים בתחום עיסוקם, ומייבאים את ציוד הניקיון המקצועי, החדשני והאיכותי ביותר בתחום מזה חמישים שנה.
 
*המחירים אינם כוללים מע"מ.
*אחריות: שנה למכונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.