header 2

יום שלישי, 21 ביוני 2016

מג'יק הישראלית רוכשת ב-21 מיליון דולר פלטפורמת פיתוח עבור שוק שירותי הבריאות

מג'יק (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC) רוכשת 60% ב'קליקס': פלטפורמה ישראלית לפיתוח מערכות ניהול תיקים רפואיים בתחום שירותי הבריאות
היקף הרכישה כ-21 מיליון דולר. פלטפורמת 'קליקס' משמשת את ספקיות שירותי הבריאות הגדולות בישראל לניהול התיקים הרפואיים בחלק ניכר מאוכלוסיית המדינה
 
"הרכישה מרחיבה את היצע הפלטפורמות הקיים של מג'יק על ידי פנייה לשוק שירותי הבריאות, והסינרגיה עימה תתרום לעלייה ברווחיותנו ממכירות תוכנה", אמר עמית בירק, סמנכ"ל מיזוגים ורכישות, מג'יק תעשיות תוכנה.
                       
מג'יק תעשיות תוכנה - ספקית ישראלית גלובלית של פלטפורמות פיתוח למובייל ואינטגרציית תוכנה בארגונים - הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת 60% ממניות חברת 'ראש-טוב תעשיות תוכנה', המפתחת את 'קליקס' (Clicks) - פלטפורמת פיתוח אפליקציות ותוכנה. היקף הרכישה הכולל נאמד בכ-21 מיליון דולר במזומן. למג'יק קיימת אופציה להשלמת הרכישה ל- 100% ממניות 'ראש-טוב'.
                                                                                   
חברת 'ראש-טוב' מובילה בישראל בתחום מערכות ניהול המידע של מטופלים בתיקים רפואיים, המשמשות את הספקיות המובילות בתחום שירותי הבריאות בארץ, בחלק ניכר מאוכלוסיית המדינה. כמו כן, 'קליקס' נמצאות בשימוש מספר בתי-חולים בישראל לצורך ניהול המידע של מטופלים במחלקות השונות, ביניהן מיון, רפואה פנימית, קרדיולוגיה, גניקולוגיה ופסיכיאטריה.
 
השלמת העסקה צפויה להיות במהלך הרבעון השלישי של 2016, בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים.
הנהלת מג'יק צופה כי הרכישה תתרום לרווחי החברה במהלך 2016 ולאחריה.
           
מג'יק תעשיות תוכנה היא חברה ישראלית גלובלית העוסקת בפיתוח פלטפורמת פיתוח אפליקציות עסקיות ואינטגרציה, ומעסיקה מעל ל-1000 עובדים ב-24 משרדים ביותר מ-50 מדינות. לחברה רשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM, כולל שותפויות עסקיות עם SAP, salesforce, Oracle ו-IBM. מג'יק נוסדה בשנת 1983, ומשרדיה נמצאים באור יהודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.