header 2

יום ראשון, 26 ביוני 2016

באדג'ט משיקה 3 תכניות מהפכניות בתחום רכישת הרכב

*      באדג'ט בשיתוף פעולה ייחודי עם אל-על
*      רוכשים רכב בבאדג'ט ומקבלים נקודות במועדון הנוסע המתמיד של אל על
 
חברת באדג'ט החלה בשיתוף פעולה חדש עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על, במסגרתו החברים במועדון הנוסע המתמיד של אל על יקבלו 700 נקודות בכל רכישת רכב, ומחזיקי כרטיס FLYCARD יקבלו 900 נקודות בכל רכישת רכב. מדובר בכמות נקודות גדולה מאוד, המכסה כל יעד באירופה.
 
חברת באדג'ט, המרחיבה משמעותית את פעילות תחום מכירת הרכב, השיקה לאחרונה את תכנית Budget Buyback, בה החברה מתחייבת לרכוש את הרכב חזרה מהלקוח בהנחה זהה לזו שקיבל מבאדג'ט בעת הרכישה (למעט עמלת באדג'ט).  זאת החל מ- 3 שנים מיום הרכישה. תכנית זו מקנה ללקוח ביטחון ביכולתו לחדש את הרכב, בהנחה משמעותית.
החברה השיקה גם את חבילת רכישת הרכב Budget Gold, המקיפה והכדאית ביותר ברכישת רכב המעניקה אחריות, בדיקות רכב, היסטוריית טיפולים וכמובן אפשרות החזרת הרכב מכל סיבה שהיא.
ירון בר, סמנכ"ל מכירת רכב בבאדג'ט: "אנו שואפים תמיד לשיפור המוצר ואיכות השירות ללקוחותינו, וגאים ביוזמה זו בשיתוף מועדון הנוסע המתמיד, הנותנת ערך מוסף לרכישת רכב מחברת באדג'ט. שווי ההטבה אלפי שקלים, הניתנים כהנחה לאחר שהלקוח סיכם על מחיר הרכב. כך נהנים הלקוחות מקניית רכב בתנאים המשתלמים ביותר, וצוברים נקודות במועדון הנוסע המתמיד שניתנות למימוש כרטיסי טיסה באופן מידי".
 
חברת באדג'ט היא חברה בינ"ל עם 22 סניפי שרות בארץ, המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח,
מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.