header 2

יום שלישי, 7 ביוני 2016

SunWay מגן שמש רב תכליתי לעגלת תינוקות , לכיסא הבטיחות ולשימושים נוספים

השמש הנעימה וחייכנית, קצת יותר מסוכנת בקיץ, ובמיוחד  לעורם העדין והדק של תינוקות
קרני השמש UVA וUVB  מחייבות  הגנה, גם בטיול היומיומי , חיתול בד פשוט לא מהווה הגנה מפני השמש. בד חוסם קרינה  נחוץ במהלך השהות בחוץ ויהיה מצוין לשימושים רבים ומגוונים,
בעזרת ערכת המגן הרב תכליתית של SunWay  אשר כוללת בד חוסם קינה, אוורירי ומנדף זיעה ו-5 קליפסים גדולים, תוכלי להגן על ילדך ולמנוע נזקי שמש בכל צורה .
תוכלי  להיעזר בקלפיסים בכדי לחבר את מגן השמש ולהצל על תינוקך בזמן הטיול בעגלה, תוכלי להיעזר בו כמגן שמש לכסא הבטיחות ברכב
יריעת הבד תוכל להיות שימושית לדברים נוספים, לדוגמא, פיתרון נפלא  ליצירת כיסוי בזמן ההנקה
בחוץ. לבחירתך בגווני רויאל, צהבהב, נייבי, אפור וכמובן...ורוד פוקסיה אופטימי.
 
 
מחיר : 119.9 ש"ח
 
 
חברת SunWay המתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרני UVA  ו-UVB, תציין השנה את הקיץ ה-19 לפעילותה בישראל, לקיץ 2016, כוללת הקולקציה שילובי בדים חדשניים ואווריריים המותאמים לסוגי הפעילויות השונות בהן נדרשת הגנה מהשמש ,בעזרת שימוש בבדים חוסמי קרינה. שפע הפתרונות להגנה מהשמש שמציעה SunWay מאפשרים  חשיפה חכמה לשמש, החל מפעילות בים, מבילוי בטיול ובחופשה משחתית  ועד לפעילות יומיומית בעבודה בחוץ.
 
חשיפה בלתי מבוקרת לשמש עשויה לגרום לנזקים בריאותיים. רבים טועים לחשוב כי אם מרחו קרם ואינם רואים סימני שיזוף הם מוגנים מהשמש אולם מאחר והקרמים אינם חוסמים ביעילות את קרני UVA, רופאי העור ממליצים על ביגוד להגנה מהשמש כקו הגנה עיקרי על העור כאשר שוהים בחוץ בשעות בהן השמש קופחת. דרגת ההגנה המרבית בביגוד מכונה  UPF50+ מבטיחה חסימת 98% מקרני UVA ו-UVB.
 
 
ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון (המסגר 7), באילת ובאתר החברה Http://www.sunwayltd.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.