header 2

יום חמישי, 23 ביוני 2016

מבשלת בירה, ערכה למסיק זיתים, מלכודת זבובים והליכון לילדים עם שיתוק מוחין - טווח מגוון של עיצובים בתערוכת הנדסאים באריאל

יום ג', 28/06/2016  בשעה 18:00 בניין הספרייה החדש – מתחם הסדנאות, בנוסף
חנות סטודנטים מפוארת בה מוכרים סטודנטים את מיטב המוצרים שנעשו במיוחד
 
תערוכת הבוגרים השנתית של המחלקה לעיצוב תעשייתי בהנדסאים באריאל תתקיים בשבוע הקרוב. במהלכה יציגו בוגרי המחלקה את פרויקט הגמר שלהם. פרויקט הגמר מהווה את השלב האחרון בתכנית הלימודים לקראת קבלת תואר הנדסאי. זהו פרויקט עיצוב אישי, שאותו מפתח הסטודנט מהשלב הרעיוני ועד שלב היישום, בהנחיה אישית של סגל המרצים וראש המחלקה. מגוון הפרויקטים מעורר עניין והשראה בנושאים קהילתיים וחברתיים, סביבתיים ותרבותיים עכשוויים. הבוגרים מציגים בפרויקט הגמר עיצוב חדשני וחשיבה שיווקית ויזמית של מעצבים בעלי כישרון ויכולת מקצועית גבוהה, שאותה רכשו הסטודנטים במחלקה. אלו בוגרים בעלי סגנון ואמירה אישית וייחודית, המשתלבים בשוק העבודה.
"תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב תעשייתי היא שיא הפעילות שלנו, מסביר מיכאל שוסטרמן, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי, בתערוכה אנו חושפים את פרויקטי הגמר במלוא הדרם, את עמל כול שנת הלימודים האחרונה, בה, שנה ג' שלנו, מסיימי המסלול, שוקדים, עובדים, מתכננים, מעצבים ומפיקים את גולת הכותרת של תקופת לימודיהם. כמו כן, אנו מציגים בגאווה, את הפרויקטים המצטיינים שעיצבו גם סטודנטים משנה א' ו-ב' וכמובן, את חנות הסטודנטים המפוארת שלנו, שבה, מוכרים סטודנטים של שנה ב' שלנו, את מיטב המוצרים שנעשו במיוחד לחנות, ההצלחה של החנות היא כבר מסורת. אני מזמין את כול מי שבנפשו יש אהבה לעיצוב, למוצרים וליצירתיות, בואו לפגוש את מעצבי העתיד כבר היום.
 
להלן הפרויקטים שיוצגו:
1.אזולאי מיכאל: XTent - אוהל שטח רב שימושי מודולארי עם מזרון מתנפח מובנה: ניתן להכניסו לים או לאגם בזכות הרצפה המתנפחת אשר מקנה יכולת ציפה במים ובכך ליצור שימוש נוסף (מעין רפסודה). לבילוי משפחתי רגוע או כמוצר "פרוע" ומרענן.
2.אלקיים שילת  FunBag תיק החתלה מודולארי המשלב משטח פעילות: תיק החתלה שימושי לטיפול בתינוק (החתלה, לבוש והאכלה) ההופך למשטח פעילות. הגודל והבדים מותאמים לצרכי הטיפול ובנוסף מכיל צעצועים התפתחותיים, בדים וטקסטורות לגירויים חזותיים ותחושתיים. מותאם לנשיאה על הכתף או לתליה על ידית העגלה.
3.בוחניק שי: עיצוב אופניים עירוניים עם שיכוך: עיצוב חדשני, שימוש בחומרים איכותיים וצמצום טווחי התחזוקה. לצרכי ניידות יום יומית, עם בלמי זעזועים אינטגרליים מהשלדה עשויים מחומרים מרוכבים לצמצום בלאי ותחזוקה. ההנעה מתבצעת בעזרת רצועה לצמצום טווח הטיפולים.
4.גולן ניב:ZANI BEER BAR  מבשלת בירה ביתית: עיצוב ביתי/משרדי, לקיצור זמן הבישול שיאפשר חווית הפקת בירה מ-א' עד ת'. המכונה מאפשרת הזנת מתכונים בטעמים שונים. לאנשים פרטיים חובבי הז'אנר ולמשרדים המעניקים מותרות ופינוקים. שילוב חומרי בין נירוסטה לעץ מלא בעיצוב חדשני. נראות נקייה, הפעלה פשוטה, קלה לניקוי ונוחה לאחסון.
5. סולומון דוד: מכונת פרוזן יוגורט ביתית (בשיטת "קפסולה פתוחה"): הפיכתה ממכונה יקרה ומקצועית למוצר נגיש לכל בית, נוחה ופשוטה לתפעול. המודעות הבריאותית יוצרת העדפה לשליטה על מרכיבי האוכל והמכונה מאפשרת לבחור ולשלוט במרכיבים ובטעמים.
6.סיימון ניק (נחמה): HoTower  קומקום לגיל הרביעי: מוצר מותאם למתפקדים באופן עצמאי אך בעלי ירידה בשמיעה, בראיה או ביציבות. הקומקום בעל ממשק קל לתפעול ועומד בתקנים הנדרשים.
7.עמרני רוני:KITchen  - מטבח שטח מודולארי: ערכה קלה להרכבה, בכמה צורות הרכבה לבחירה. שימוש בחומרים יציבים ועמידים בתנאי מזג האוויר (לחות, מים ושמש). הערכה כוללת ארגזים לאחסון הכלים והמזון, ומותאמת על גגון הרכב. המטרה יצירת ארגון וסדר בשטח תוך הנאה בהרכבת הערכה לפי בחירה האישית.
8.צפניה שרון: פיקתיק - תיק פיקניק לאופניים: חיבור קל לכידון על ידי ידיות ובהתאמה לאופנים בגדלים שונים. התיק כולל תוספות כגון רמקול, מכשיר ג'י פי אס, תופסן לטלפון ועוד בהתאם לסוג הרכיבה. פנים התיק מחולק לקטגוריות (מקום לכלים, מקום לשמיכה וכו'). שימוש בבד קשיח מבחוץ ואסתטי מבפנים עם קירות הפרדה למניעת זעזועים ורצועות קשירה לשמירה על המוצרים.
9.דה סילבה תומר:  - EcoPackגנרטור נייד על בסיס אנרגיה מתחדשת: לשימוש חוץ ביתי, שמספק אנרגיה טבעית ללא צורך בהכנה מוקדמת בשילוב אנרגיה סולארית ואנרגית רוח. לטובת הטענת טלפונים ניידים, רמקולים וכדומה. המוצר מתנייד בקלות וקל לתפעול ואפשרויות להספק חשמל לאורך זמן ממושך ע"י חיבור ייעודי בין מספר גנרטורים ניידים.
10.רוזנברג ספיר: ערכה ביתית למסיק זיתים: לשימוש של חובבי טבע חקלאות ובישול, ביצוע המסיק בקלות, בנוחות ובמינימום פגיעה בעץ ובהמשך לשימוש לכבישת הזיתים. עיצוב ערכה חזקה ומסיבית, ללא צורך בהכנת השטח, אחסון בשטח מצומצם כשהערכה אינה בשימוש.
11.שינטג שרה: פליגעלא, קן לציפורים נודדות בסביבת בתי אבות ומשמש כפסל סביבתי:
פרויקט סביבתי שיספק נקודת מפגש של האדם עם הטבע, יאפשר אינטראקציה בין השוהים לציפורים ויעניק מרחבי קינון לציפורים. הוכח כי אינטראקציה עם בע"ח משפיעה לטובה על רמות הדם, מסייעת למניעת דיכאון ואף התקפי לב ושבץ. האינטראקציה מייצרת ציפייה לשמירה על המוצר ליצירת קשר ארוך טווח, המאפשר היכרות  עם עולם תוכן של ציפורים (מקום קינון, האכלה ושתייה).
12.יהונתן שכטר: הליכון לילדים עם שיתוק מוחין: שיפור חזותי ותפעולי אשר יתרום לתנועה, ליציבות ולאיכות החיים. שיפור מנגנון קיפול ההליכון והגלגלים, הוספת מושב ומקום אחסון.
13.שרון מאיר: מלכודת זבובים ביתית: עיצוב אסטטי, נוח להתקנה, עם תפעול ותחזוקה קלים ונגישים. אפשרות לרוקן בקלות ולשימוש מחדש וכולל מנגנון של מלכודת רב פעמית.
 
"התערוכה מעידה על יכולותיהם של בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי באריאל להשתייך לקהילת לתעשייה הישראלית בעיצוב המוצר, מוסיפה ד"ר יוכבד פנחסי- אדיב, ראש המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, אלה הם מעצבי המחר שיתרמו לייצור המקומי וידחפו את הכלכלה הישראלית קדימה. אני גאה באיכות הפרויקטים המוצגים, אלה מעידים על הכשרה מקצועית ונכונה במהלכה רכשו הסטודנטים כלים עדכניים,  התנסו בפועל בתעשייה כחלק בלתי נפרד מהלימודים, כדי להפך למומחים נדרשים בתעשייה הישראלית שזקוקה לכוח המקצועי והמיומן."
 
תערוכת הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי ב"הנדסאים באריאל" תוצג בקמפוס אוניברסיטת אריאל ביום ג', 28/06/2016 בשעה 18.00בניין הספרייה החדש – מתחם הסדנאות
מידע נוסף:  03-9066120 /   expert@ariel.ac.il  /  www.designariel.co.il  /  [פייסבוק] עיצוב תעשייתי באריאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.