header 2

יום ראשון, 26 ביוני 2016

תביעת מיליונים נגד דב קליין: "רופאה חסרת ניסיון ניתחה במקומו - בחסות ההרדמה"‏

תביעת מיליונים:
הוטעתה לחשוב כי תנותח ע"י ד"ר דב קליין,
אך בפועל נותחה בידי רופאה חסרת ניסיון.
הניתוח כשל, והאישה נותרה נכה ומצולקת
תביעת מיליונים הוגשה לאחרונה נגד המנתח דב קליין, באמצעות עו"ד אסי לביא צוקרמן, המייצגת אישה כבת 61 שעברה במרפאתו ניתוח למתיחת פנים.
על פי התביעה הגיעה האישה (61) אל המרפאה לצורך מתיחת צוואר וסנטר לאחר שנחשפה לפרסומים הרבים אודות ד"ר קליין בתקשורת.
לדבריה, היא שוכנעה במרפאה שניתוח מתיחת הפנים והרמת הגבות שיבצע בה ד"ר קליין ישיג תוצאות טובות, וכי מדובר בניתוח פשוט שההחלמה ממנו מהירה וקלה.
האישה שילמה למעלה מ-50,000 שקלים תמורת הניתוח, אך בשום שלב, כך היא טוענת - לא נאמר לה שלא ד"ר קליין הוא זה שיבצע בה את הניתוח – ובפועל רופאה בתחילת דרכה היא זו שניתחה אותה – עובדה שהתגלתה לה רק בדיעבד.
לדברי עו"ד לביא-צוקרמן, הניתוח נכשל כישלון חרוץ ובוצע בחוסר מיומנות, ולאחריו נדהמה האישה לגלות כי מאחורי כל אחת מאוזניה נותר אזור רחב, מעוות, קירח משיער - ומצולק.
על פי התביעה, נעתר ד"ר קליין לבצע בה ניתוח מתקן, אלא שגם ניתוח זה כשל, ולמעשה, מצבה של האישה הורע.
פרופ' רפאל שפיר, רופא מומחה לכירורגיה פלסטית, אשר חיווה את דעתו על המקרה, ציין כי התיעוד הרפואי ממהלך הניתוח לוקה בחסר, כך שלא ניתן להתחקות אחר טיבו ומהלכו ובעיקר אחרי הפעולות הקריטיות שבוצעו בניתוח. בנוסף, היה צורך להדגיש בפני המנותחת כי עליה להפסיק לעשן לחלוטין כשלושה שבועות לפני הניתוח – ועד שלושה שבועות לאחריו – מפני שעישון עלול להפריע להחלמה מניתוחים שכאלה.
לדבריו, אזהרה שכזו לא ניתנה לאישה, שציינה במפורש בטפסים הרפואיים אותם מילאה כי היא מעשנת.  פרופ' שפיר קבע בחוות דעתו כי האישה סובלת מנכות צמיתה בשיעור של כ-15% כתוצאה מהניתוח.
לדברי עו"ד לביא צוקרמן, אנשי המרפאה ובראשם ד"ר קליין "הפכו את התובעת לשפן ניסיונות ושיחקו בגופה כאילו היה צעצוע". לדבריה, הם לא טרחו לבקש את הסכמתה להתנתח על ידי רופאה אחרת, ולמעשה הוליכו אותה שולל לחשוב, שד"ר קליין הוא זה שינתח אותה – תוך ניצול העובדה שהיתה בהרדמה ולא היתה יכולה לדעת זאת.
בימים אלה הגישה עו"ד לביא-צוקרמן בשם האישה, תביעה לפיצויים נגד ד"ר דב קליין ומרפאתו, על סך 2.5 מיליון שקלים. התביעה נדונה בביהמ"ש השלום בהרצליה.
 
עורכת הדין אסי לביא צוקרמן, עוסקת בתביעות רשלנות רפואית, דיני נזיקין ותביעות להכרה בנכות מול קצין התגמולים במשרד הביטחון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.