header 2

יום שני, 27 ביוני 2016

דייג אוהב גלידה‏

​מלבד הדגים, מסעדת אורי בורי בעכו ידועה גם בגלידה שאין דומה לה, או בקיצור הנמצאת בסמוך למסעדה ומציעה גלידות מתוצרת הבית, כמתכונים ייחודיים של אורי בורי, מחומרים טבעיים בלבד ובטעמים מסורתיים לצד מקוריים כמו הל, קינמון, נענע, ורדים, חלבה ואגוזים, וגם - סורבה מנדרינה עם שמן זית או גלידת קרמל מלוחה להרפתקנים שביננו
 
​בסמוך למסעדת אורי בורי, לחופיה של עכו העתיקה ובאחד המקומות היפים בארץ שוכנת גלידריית אינדומלה, שהמחמאה הגדולה ביותר שניתן להעניק לה, היא שאיכות הגלידה שבה אינה נופלת מאיכות הדגים של מסעדתה הסמוכה, המהווה מזה 20 שנה מוקד עליה לרגל וביקור חובה לכל חובב קולינריה בעכו. לאחר ששמה של גלידת אורי בורי יצא למרחוק, הוחלט להציבה כגלידרייה עצמאית, וכך לאפשר גם לקהל הרחב ליהנות מטעמיה הייחודיים, ובמחירים נוחים.
להבדיל מרובן של הגלידות האיטלקיות, גלידריית 'אינדומלה' מתבססת  אך ורק על חומרים כמו חלב, שמנת, יוגורט, פירות ותבלינים. הגלידרייה עובדת עם חומרים טבעיים בלבד וללא צבעי מאכל או חומרים משמרים, על בסיס חלב שמנת בלבד וללא אבקות חלב, ומציעה גם סורבטים משובחים על טהרת הפרי וללא תחליפי פרי, וגלידות ללא סוכר. טעמי הגלידה התפתחו במהלך השנים, כפרי יצירתו של אורי בורי, ורק הולכים ומשתבחים עם הזמן, דרך טעמים ישראליים ייחודיים כמו תמרים, חלבה, נענע או קינמון, ואפילו גלידת ורדים והל, וטעמים מזרחיים נוספים שלא נמצאים במחוזות אחרים. ולהרפתקנים שבינינו, ניתן לנסות גם שילובים הנראים במבט ראשון קצת הזויים, אך בטעימה הראשונה הופכים למעניינים ובלתי שגרתיים, כמו סורבה מנדרינה עם שמן זית או גלידת קרמל מלוחה.
גלידריית 'אינדומלה' נהנית מעיצוב נקי ומזמין, בעל צבעים עדינים, מרעננים ובולטים, המתמזגים היטב עם אווירת המקום.  ניתן להתפנק ב'אינדומלה' מכוס קפה באווירה הנעימה של הטיילת המערבית בעכו העתיקה, או לשבת במרפסת הגלידרייה הצופה אל חומותיה הקסומים של העיר העתיקה ועל ימה של עכו המקושט בסירות הדייגים.
ניתן לרכוש לפי משקל או לפי כדור, במחירים בין 15 ₪ ל-25 ₪ למנה. מחיר לק"ג - 98 ₪. 
כתובת: רחבת המגדלור בטיילת המערבית של עכו העתיקה
פתוח כל ימות השבוע מ- 10:00 עד 17:00 ובקיץ עד 21:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.